Przetargi.pl
Wykonanie remontu placu egzaminacyjnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-501 Rzeszów, Al. Wyzwolenia 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8605600 , fax. 017 8527194
  • Data zamieszczenia: 2016-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie
    Al. Wyzwolenia 4 4
    35-501 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8605600, fax. 017 8527194
    REGON: 69054126000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka Samorządowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu placu egzaminacyjnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, określonych jako:Wykonanie remontu placu egzaminacyjnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie, posadowionych na działkach nr: 1798/1, 1798/2, 1799/1, 1799/2, 1799/3, 1799/5, 1799/6, 1799/7, 1799/8, 1799/25, 1799/27 (obr. 216) przy Al. Wyzwolenia 4 w Rzeszowie. 2. Przewiduje się wykonanie następujących robót: a) wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni ok. 19 m2 - fragment przy wyjeździe z placu na ul. Warszawską, b)wykonanie podbudowy zasadniczej grubości 30 cm z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie w miejscach gdzie nastąpi wymiona kostki na asfalt (ok.19 m2), c)wykonanie warstwy wiążącej grubości 5 cm z betonu asfaltowego AC 11W w miejscach po kostce (ok.19 m2), d)wykonanie frezowania na zimno istniejącej nawierzchni asfaltowej na głębokość 4 cm o powierzchni ok. 521 m2 na pasie dla ciężarówek, e)wykonanie frezowania na zimno istniejącej nawierzchni asfaltowej na pozostałej części placu w miejscach dowiązania się wysokościowego do istniejących nawierzchni oraz wejść do budynku garażu i dojazdów do placu (ok. 337 m2); f) wykonanie warstwy wyrównawczą z asfaltu AC 16W na całym placu - średnio 25kg/m2 (1400m2), g)wykonanie warstwy wiążącej grubości 5 cm z betonu asfaltowego odpornego na koleinowanie na pasie dla ciężarówek AC 11W (ok. 521 m2), h) wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni poprzez ułożenie siatek wzmacniających z włókien szklanych o wytrzymałości na rozciąganie od 100 - 150 kN/m w rejonach spękań odbitych (ok. 300 mb), i)wykonanie przełożenia kostki brukowej betonowej z dostosowaniem do podwyższonych nawierzchni asfaltowych na podjeździe przy wyjeździe na ul. Warszawską (ok. 18 m2), j) wykonanie regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji deszczowej oraz wpustów ulicznych (15 szt.), k) wykonanie warstwy ścieralnej na całym placu grubości 5 cm z AC 8S (ok. 4732 m2). Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: a)Projekt budowlany obejmujący: opis techniczny - załącznik nr 1 A, mapkę sytuacyjną zadania - załącznik nr 1 B, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (dalej STWiORB) stanowiącą załącznik nr 2, przedmiar robót budowlanych - załącznik nr 3, informację dotyczącą planu BIOZ dla inwestycji - załącznik nr 4, b)Zgłoszenie z dnia 22 kwietnia 2016 r. zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę - załącznik nr 5, c)Wzór umowy - załącznik nr 6, 3.Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym zamówieniem mogą być prowadzone wyłącznie podczas normalnej działalności Zamawiającego w okresie wolnym od przeprowadzania egzaminów na głównym placu manewrowym (egzaminacyjnym) tj w dniach np. od 24 czerwca 2016r. od godz. 15:30 do dnia 29 czerwca 2016r. do godz. godz. 6:30. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane w sposób pozwalający na ich zakończenie w określonym i wskazanym terminie. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zorganizować pracę w ten sposób aby zachować możliwość i zapewnić bezkolizyjny wjazd i wyjazd pojazdów z terenu Zamawiającego. Prace podczas, których może dojść do m.in. wyłączenia instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, telefonicznej, telekomunikacyjnej lub ograniczenia możliwości przemieszczania się pracowników WORD w obrębie budynku administracyjnego i garażu mogą być prowadzone pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia ich terminów z Zamawiającym, z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Zamawiający zastrzega sobie obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, przez które Zamawiający rozumie wykonanie frezowania obecnej nawierzchni bitumicznej oraz ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchnią z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych na powierzchni przedmiotu zamówienia. 5.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a)Przedstawienia harmonogramu rzeczowo - terminowego robót budowlanych i uzgodnienia go z Zamawiającym, b)Zorganizowania zaplecza socjalno - technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, c)Wykonania wszelkich robót towarzyszących, tymczasowych, porządkowych, zabezpieczających przed pyłem budowlanym - niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. Roboty te Wykonawca ujmie w kosztach ogólnych budowy, d)Utrzymywania obszaru robót w stanie uporządkowanym i wolnym od zbędnych przeszkód, wywożenia na bieżąco materiałów z rozbiórki we własnym zakresie i na własny koszt, e)Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy. f)Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobra jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż., g)Użycia materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 883 ze zm.). h)Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach. i)Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, wydzielenia terenu, na którym będą prowadzone roboty wraz z jego oznakowaniem tablicami informacyjnymi i ostrzegawczymi i odpowiedniego zabezpieczenia go przed dostępem osób nieuprawnionych i trzecich, j)Wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika budowy /i robót - spełniającego wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku - do nadzorowania prac i współpracy z Zamawiającym. k)Uczestniczenia w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego. l)Opracowania i wydania Zamawiającemu (po realizacji robót) dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej w formie papierowej w liczbie 2egz. 6.W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać teren budowy w stanie uporządkowanym, wolnym od przeszkód komunikacyjnych, właściwie zabezpieczonym, usuwać bieżąco odpady, śmieci i zbędne elementy i materiały, w należytym porządku i w miejscach do tego przeznaczonych składować wszelkie sprzęty, materiały, urządzenia pomocnicze. 7.Roboty mogą być prowadzone przez całą dobę, także w dni wolne od pracy, z zastrzeżeniem ust. 3 i 8, tj. m.in. wyłącznie w dniach od 24 czerwca 2016r. od godz. 15:30 do dnia 29 czerwca 2016r. do godz. godz. 6:30. 8.Roboty uciążliwe, wyzwalające szkodliwe dla zdrowia opary, albo powodujące duży hałas lub zapylenie mogą być prowadzone po ustaleniu z Zamawiającym. 9. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót - minimum 36 miesięcy. Szczegółowe warunki gwarancji zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego. 10.Wizja lokalna; Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej w celu sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. (słownie: pięć-tysięcy-złotych-00/100). 2.Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016.359). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 28 1930 1187 2710 0716 5373 0004 z adnotacją: (Wadium na wykonanie remontu placu egzaminacyjnego). Wadium uważa się za wniesione jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do godz. 10:30 dnia 6 czerwca 2016r. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać m.in. następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)kwotę gwarancji, c)termin ważności gwarancji w formule: (od dnia - do dnia), d)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5.Wadium w formie niepieniężnej należy składać w siedzibie WORD w Rzeszowie, Al. Wyzwolenia 4, pokój 202 - II piętro - sekretariat, w godz. 7:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku - w oryginale a kopię należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zaleca aby oryginał dokumentu wadialnego nie był trwale połączony z ofertą, w celu umożliwienia zwrotu wadium bez naruszenia oferty. 6.Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania oferta, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a Pzp. 8.Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13.Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 14.Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 Pzp Wykonawców, którzy nie wniosą wadium w określonym terminie i prawidłowej formie lub złożą wadliwe wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub w sytuacji, o której mowa w art. 46 ust. 3 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach