Przetargi.pl
Wykonanie remontu Miejskiej Biblioteki Publicznej im. M. Kromera w Lidzbarku Warmińskim

Miejska Biblioteka Publiczna im.M.Kromera ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Ratuszowa 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 767 30 25 , fax. 89 767 62 43
  • Data zamieszczenia: 2015-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im.M.Kromera
    ul. Ratuszowa 4 4
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 767 30 25, fax. 89 767 62 43
    REGON: 00132374500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu Miejskiej Biblioteki Publicznej im. M. Kromera w Lidzbarku Warmińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Miejskiej Biblioteki Publicznej im. M. Kromera w Lidzbarku Warmińskim obejmującego swoim zakresem dwa następujące etapy: 1) I etap - rozbudowa instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru w istniejącym, sąsiednim budynku po byłym Urzędzie Miejskim (ul. Ratuszowa 5), na budynek Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lidzbarku Warmińskim (ul. Ratuszowa 4), w ramach połączonych stref pożarowych obu budynków. 2) II etap - renowacja elewacji budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lidzbarku Warmińskim zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków. 2. W budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej trwa remont rozpoczęty na podstawie decyzji nr Lim/7/2014 udzielającej pozwolenia na prowadzenie prac w budynku wydanej w dniu 09.01.2014 r., znak BiA.6740.336.2013 przez Starostę Lidzbarskiego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób nie kolidujący z realizowanymi robotami budowlanymi. Kolejność wykonywania robót budowlanych wewnątrz budynku, należy uzgadniać z kierownikiem budowy realizowanego zadania. Wykonawca zobowiązany jest również do pokrycia wszelkich strat wynikających z jego winy, jeśli powstaną na zadaniu już realizowanym. Spory, które mogą wyniknąć z nieporozumień pomiędzy wykonawcami, rozstrzygnie Inspektor Nadzoru Inwestorskiego. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Etap I : - rozbudowa instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP), przez połączenie sąsiedniego budynku po byłym Urzędzie Miasta w jedną strefę pożarową, - instalacja nowej centrali w miejscu istniejącej centrali sygnalizacji, - montaż siłowników i klap przeciwpożarowych na istniejącej wentylacji i połączenie w nowoprojektowaną instalacją SSP, - wykonanie zabudowy siłowników płytą gkf 2xpłyta OEI60 wraz z obróbką malarską, - scalenie całości kolorystycznie z istniejącą kolorystyką ścian. Etap II: - wykonanie renowacji wypraw elewacyjnych polegających na: usunięciu tynków osłabionych lub odspojeń od podłoża, naprawy tynków, gruntowanie i malowanie zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków, - wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego na elewacji zachodniej (tylnej) jako występ o wymiarach 0,3m x0,3 m zapobiegający rozprzestrzenianiu się ognia, - wykonanie napisu na frontowej elewacji o treści BIBLIOTEKA oraz logo bibliotek publicznych, - wymiana parapetów zewnętrznych, oraz wykonanie pozostałych robót, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, które załączono do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z obowiązującymi przepisami, z aktualną, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną oraz z zasadami doświadczenia zawodowego. 4. Określone w SIWZ nazwy materiałów lub produktów, podane znaki towarowe lub pochodzenie, mają na celu określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych materiałów lub produktów, a Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza stosowanie materiałów lub produktów równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż podane w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały lub produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia w każdym czasie, iż proponowane materiały lub produkty są równoważne. W przypadku składania oferty, w których wykonawca proponuje materiały lub produkty równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów lub produktów równoważnych, wraz z dokumentami stwierdzającymi w sposób jednoznaczny ich równoważność. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania materiałów lub produktów równoważnych oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu materiałów lub produktów przyjętych w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych), na cały okres związania ofertą, który wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późń. zm.). 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. a) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 38 1160 2202 0000 0000 6193 1807, z dopiskiem: Wadium - Remont MBP. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdą się na ww. rachunku przed terminem składania ofert. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. b) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, f) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) gwarancja lub poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe. Gwarancja lub poręczenie winny przewidywać termin bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 21 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium, h) wszelkie spory dotyczące gwarancji lub poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji lub poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. j) w przypadku wniesienia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający uzna wadium za wniesione skutecznie, o ile odpowiadać będzie postanowieniom niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wniesione zostało przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w wymaganej wysokości i wymaganym terminie. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami w przypadku określonym w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp.lidzbarkwarminski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach