Przetargi.pl
Wykonanie remontu i modernizacji Centrum Ochrony Muzeum

Muzeum Okręgowe w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Rynek Staromiejski 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 622-70-38
  • Data zamieszczenia: 2013-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Okręgowe w Toruniu
    ul. Rynek Staromiejski 1 1
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 622-70-38
    REGON: 87124367900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu i modernizacji Centrum Ochrony Muzeum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1. Remontu następujących pomieszczeń Centrum Ochrony Muzeum w Ratuszu Staromiejskim (Rynek Staromiejski 1) wraz z uporządkowaniem przewodów niskoprądowych do systemów ochrony Muzeum: a) pomieszczenie dozoru, b) wykonanie modernizacji pomieszczenia dotychczasowej szatni na łazienkę, c) wykonanie remontu pomieszczenia przeznaczonego na szatnię, 2. Remont korytarza przy pomieszczeniach, 3. Remont toalety (wejście od strony przejazdu bramnego). POMIESZCZENIE DOZORU W ramach zamówienia zostaną wykonane następujące roboty budowlane: - zgodnie opisem w przedmiarze - załącznik nr 6, - Zamawiający nie dopuszcza używania gładzi szpachlowych na ścianach, - Kolor ścian do uzgodnienia z Zamawiającym - kolor jasny, pastelowy, - w ramach zamówienia montaż rolet (3 szt) zostaną wykonane i zamontowane rolety materiałowe, materiał gumowany nie przepuszczający światła, rolety w kasetach, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym - przyjmuje się, że to będzie kolor jasny pastelowy, - Wykładzina podłogowa PCV wielowarstwowa o podwyższonej odporności na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne, wzór do uzgodnienia z przedstawionych propozycji (co najmniej 5), - Lampy - oprawy prostokątne LED, rastrowe na wysięgnikach, oprawa z blachy aluminiowej lakierowana na biało, ilość źródeł światła 2x23W T8, z kompletem źródeł światła. - Renowacja ościeży i drzwi wejściowych W ramach zamówienia zostaną wykonane następujące prace przy uporządkowaniu systemu ochrony: - wykonanie jednego przycisku resetującego komputer do komputera z oprogramowaniem ULESSES, - podwieszenie ekranów na kracie stalowej dostarczonej w ramach niniejszego zamówienia oraz zamontowanej na ścianie, - wykucie bruzd pod istniejące przewody, zamocowanie przewodów w bruzdach, - osadzenie puszek pod gniazdka sieciowe LAN i montaż dostarczonych w ramach niniejszego zamówienia gniazd, łącza komunikacyjnego (wysokoprądowych i niskoprądowych) - 13 kompletów, - przeniesienie łącza komunikacyjnego dla systemu ULISSES do szafy PEC. - ułożenie okablowania do szafy w PEC (przeniesienie przycisków POWER, klawiatury, myszy monitora do pomieszczenia dozoru, - montaż komputerów obsługujących system dozoru IFTER oraz ULISSES w szafie PEC, z podłączeniem do gwarantowanego zasilania w szafie PEC, - montaż czujnika zalania wody oraz czujnika ruchu w pomieszczeniu PEC, - dostawa 3 terminali - All in One 23 cale, terminale powinny gwarantować prawidłowe działanie oprogramowania obsługi systemu CCTV to SISTORE AX, - dostawa konsoli, przełącznika klawiatura/mysz 9przełączenie klawiatury i myszy między 8 monitorami - zmiana obsługi monitora przez wciśnięcie przycisku od 1 do 8), - dostarczenie okablowania niezbędnego do spięcia systemów dozoru, w tym do tymczasowego przepięcia systemów w miejscu tymczasowego pomieszczenia dozoru, - podłączenie wszystkich monitorów do komputera lub komputerów, - uruchomienie sprzętu bez konfiguracji programów, - schowanie gniazda siłowego bez dostępu od strony remontowanego pomieszczenia, Pozostałe prace: - wykonanie mebli, zgodnie z rysunkiem wskazanym w załączniku nr 7. Kolor płyty do uzgodnienia z Zamawiającym, grubość płyty wiórowej laminowana - 1,8 cm, grubość blatu (kuchennego): 3,8 cm, wysokość blatu: 85 cm, szerokość blatu: 60 cm, wysokość ścianki działowej 180 cm, ścianka działowa będzie zbudowana z podwójnej płyty wiórowej 2x18 mm, krawędzie blatu zaokrąglone, pod blatem będą się znajdować 4 szafki z drzwiami uchylnymi, lodówka pod zabudowę (dostarczona przez Zamawiającego) oraz szafka z szufladami, - zakup krzeseł: dwóch krzeseł pracowniczych, tapicerowanych (siedzisko i oparcie), na czterech nogach z poręczami, spełniających normy: PN-EN 1022:2007, PN-EN 15373:2007, - wymiana dzwonków, - poprowadzenie wentylacji mechanicznej z pomieszczenia dozoru do pomieszczenia adaptowanego na łazienkę, - pomalowanie ościeży i drzwi, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania remontu ww. pomieszczenia jest zobowiązany do zorganizowania w pomieszczeniu przewidzianym na szatnię tymczasowego stanowiska dla posterunku ochrony - przeniesienie wszystkich komputerów, podłączenie do sieci, przygotowanie odrębnego łącza sieciowego dla komputera obsługującego system ULISSES, podłączenie lub przygotowanie połączenia dla telefonów, telefonów alarmowych. Termin przeniesienia został wskazany w szacunkowym harmonogramie wykonania zamówienia. ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA ŁAZIENKĘ, W ramach zamówienia zostaną wykonane następujące roboty budowlane: - zgodnie opisem w przedmiarze - załącznik nr 6, - płytki ceramiczne podłogowe i ścienne - klasa ścieralności płytek podłogowych - 4, rodzaj do uzgodnienia z Zamawiającym spośród przedstawionych co najmniej 3 propozycji, kolor pastelowy, jasny beżowy, - płytki ścienne położone na wysokość ścian, - armatura łazienkowa biała, - kolor sufitu - biały, - wykonanie drzwi drewnianych, z drewna dębowego zgodnie z przedstawionym na zdjęciu wzorem (załącznik nr 7, kolor drzwi do ustalenia z Zamawiającym), - lampy - rodzaj do uzgodnienia z Zamawiającym spośród przedstawionych co najmniej 3 propozycji, - podgrzewacz - rodzaj do uzgodnienia z Zamawiającym spośród przedstawionych co najmniej 3 propozycji, ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA SZATNIĘ. W ramach zamówienia zostaną wykonane następujące roboty budowlane: - zgodnie opisem w przedmiarze oznaczonym jako adaptacja pomieszczenia na szatnię - załącznik nr 6, - Zamawiający nie dopuszcza używania gładzi szpachlowych na ścianach, - Kolor ścian do uzgodnienia z Zamawiającym - kolor jasny, pastelowy, - W ramach zamówienia montaż rolety zgodnie z załącznikiem nr 6, materiał gumowany nie przepuszczający światła, rolety w kasetach, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym - przyjmuje się, że to będzie kolor jasny pastelowy, - Wykładzina podłogowa PCV wielowarstwowa o podwyższonej odporności na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne, wzór do uzgodnienia z przedstawionych propozycji (co najmniej 5), Pozostałe prace: - Renowacja ościeży i drzwi drewnianych, KORYTARZ. W ramach zamówienia zostaną wykonane następujące roboty budowlane: - zgodnie opisem w przedmiarze - załącznik nr 16, - Zamawiający nie dopuszcza używania gładzi szpachlowych na ścianach, - Kolor ścian do uzgodnienia z Zamawiającym - kolor jasny, pastelowy, Pozostałe prace: - ukrycie kabli niskoprądowych i 230 V w ścianach, - wymiana lampy ewakuacyjnej - wzór do uzgodnienia z Zamawiającym, - likwidacja wyłącznika prądu z wyłączeniem tras kablowych, - zakup i montaż osłon do skrzynek wpuszczonych w ścianę, - wymiana kontaktów i gniazd elektrycznych. ŁAZIENKA W ramach zamówienia zostaną wykonane następujące roboty budowlane: - zgodnie opisem w przedmiarze - załącznik nr 6, - płytki ceramiczne podłogowe i ścienne - klasa ścieralności płytek podłogowych - 4, rodzaj do uzgodnienia z Zamawiającym spośród przedstawionych co najmniej 3 propozycji, kolor pastelowy, jasny beżowy, - płytki ścienne położone na wysokość ścian, - armatura łazienkowa biała, - kolor sufitu - biały, - drzwi - do uzgodnienia z Zamawiającym spośród przedstawionych co najmniej 3 propozycji, kolor jasny beż, klamki do uzgodnienia z Zamawiającym, - lampy - rodzaj do uzgodnienia z Zamawiającym spośród przedstawionych co najmniej 3 propozycji, - podgrzewacz - rodzaj do uzgodnienia z Zamawiającym spośród przedstawionych co najmniej 3 propozycji, SCHEMATYCZNY HARMONOGRAM WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1. Wykonanie adaptacji pomieszczenia na łazienkę, 2. Wykonanie remontu łazienki, 3. Tymczasowe przeniesienie Centrum Ochrony Muzeum do pomieszczenia szatni, po zakończeniu remontu pomieszczenia dozoru ponowne zainstalowanie wszystkich urządzeń, 4. Wykonanie remontu pomieszczenia dozoru (wszystkie prace), 5. Remont pomieszczenia szatni (po przeniesieniu urządzeń), 6. Remont korytarza. 7. Dostawa pozostałych elementów zamówienia. Integralną częścią SIWZ jest Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik nr 8. W przypadku wystąpienia w przedmiarze lub Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych nazw własnych możliwe jest zastosowanie produktu równorzędnego lub podobnego. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w celu ustalenia szczegółów technicznych zamówienia, w dni robocze w godz. 10.00-15.00. Osobą odpowiedzialną za kontakt w sprawie ustalenia i przeprowadzenia wizji lokalnej jest kierownik Działu Technicznego - p. Grzegorz Heberlejn. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Dopuszcza się realizację części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty przewidywanego zakresu prac, które zamierza powierzyć podwykonawcy. Przy podpisywaniu umowy niezbędne będzie dostarczenie umów zawartych z podwykonawcami, przy czym zakres ich prac powinien być tożsamy z tym określonym w dokumentach dołączanych do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeum.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach