Przetargi.pl
Kampania informacyjno-promocyjna

Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Kopernika 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6210421 w. 23, 25
  • Data zamieszczenia: 2013-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Kopernika 4 4
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6210421 w. 23, 25
    REGON: 87030004000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka handlowa z udziałem podmiotów publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania informacyjno-promocyjna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w ramach projektu pn. Współpraca na rzecz budowania zdolności innowacyjnych przedsiębiorstw w regionie kujawsko-pomorskim. Zamówienie obejmuje opracowanie szczegółowej koncepcji kampanii wraz z identyfikacją wizualną oraz przeprowadzenie w jej oparciu kampanii, na którą będą składać się w szczególności: kampania radiowa; kampania w Internecie, w tym linki sponsorowane w wyszukiwarkach, kampania w mediach społecznościowych, utworzenie podstrony internetowej, newsletter; press release; przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjno-informacyjnych, w tym wizytówek, kalendarzyków biurkowych, folderu promocyjnego; wizyty w innowacyjnych firmach z regionu; stoiska promocyjne w galeriach handlowych; kampania outdoorowa w największych miastach regionu; monitoring kampanii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określają załączniki do SIWZ: - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), - Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja kampanii wraz z kreacją wizualną
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarr.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach