Przetargi.pl
Wykonanie remontu budynku Nr 1 KMP w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
  • Data zamieszczenia: 2015-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 6/8 6/8
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu budynku Nr 1 KMP w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń w budynku nr 1 wraz z jego rozbudową przy ul. Pstrowskiego 3 w Olsztynie. 2.Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik do SIWZ, została opracowana dla całego zadania, tj. realizacji budynku pod klucz. 3.Przedmiotem niniejszego postępowanie jest wykonanie robót budowlanych określonych Dokumentacją Projektową, przedmiarem robót i Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. W zakres zamówienia wchodzą m.in.: -roboty budowlane w zakresie: wykonania rozbudowy budynku, dostawy i montażu windy, dostawy i montażu stolarki okiennej i drzwiowej, malowania, wykonywania tynków, posadzek. -roboty instalacyjne w zakresie instalacji: centralnego ogrzewania, wodociągowo-kanalizacyjnej, elektrycznej, SAP, SSWiN, CCTV i sieci strukturalnych. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: 1)Wykonanie we własnym zakresie n/w opracowań, prac i badań oraz poniesienie kosztów z tym związanych: a)dokumentacji powykonawczej obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez projektanta, kierownika budowy i inspektora nadzoru b)wszystkich pomiarów, badań i sprawdzeń, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym obsługa geodezyjna. c)badań i ekspertyz niezbędnych do oceny prawidłowości wykonanej umowy wykonanych przez niezależne Instytucje, 2)Mobilizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienie kosztów z tym związanych, 3)Zamontowanie liczników zużycia wody, energii elektrycznej, licznika energii cieplnej i wody użytkowej oraz poniesienie kosztów z tym związanych wraz z zapłatą za energię, wodę, ogrzewanie i inne media zużyte w trakcie budowy oraz wykonywania prób i prób końcowych, 4)Uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, 5)Wywóz nadmiaru gruntu, dowóz ziemi lub gruntu z ich zakupem, jeżeli taka konieczność wystąpi, ewentualna wymiana gruntu lub ich zagęszczania, 6)Wykonanie ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem, 7)Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz poniesienie kosztów z tym związanych, 8)Odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów i chodników oraz poniesienie kosztów z tym związanych, 9)Obsługa archeologiczna w przypadku wystąpienia sytuacji, dla której taka obsługa jest wymagana, 10) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy, naprawa zniszczonych dróg dojazdowych do miejsca budowy po zakończeniu robót i przekazanie Zamawiającemu w terminie podpisania protokołu odbioru robot. Odpowiedzialność Wykonawcy za teren budowy i drogi dojazdowe do miejsca budowy rozpoczyna się z dniem przekazania placu budowy przez Zamawiającego i trwa do dnia podpisania protokołu odbioru robót, 11) Ubezpieczenie robót budowlano - montażowych objętych kontraktem, w tym prac przygotowawczych na terenie budowy wraz z materiałami i urządzeniami, które mają zostać wbudowane lub zamontowane oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzeniem robót do wartości robot oraz poniesienie kosztów z tym związanych. 12) Dostarczenie i udostępnienie na okres budowy kontenera budowlanego - stróżówki. Kontener ten ma spełniać rolę dyżurki umożliwiającej kontrole osób wchodzących i wychodzących z i na teren jednostki. Należy przewidzieć przełożenie systemów otwierania/zamykania bramy oraz bramki z budynku nr 30 do kontenera budowlanego, na czas budowy. Jego umiejscowienie zostanie ustalone z Inwestorem w sąsiedztwie bramy wjazdowej. Kontener ma posiadać dwa okna (na dwóch różnych elewacjach) w tym jedno szerokie i nisko usytuowane okno podawcze. Szerokość kontenera nie może przekraczać 2,5 m, długość 3,0 m. Kontener ma być wyposażony w co najmniej instalację oświetleniową wewnętrzną z wyłącznikami oraz instalację gniazd wtykowych wraz z zabezpieczeniem przeciwporażeniowym wyłącznikiem różnicowym a także grzejnik elektryczny 2 kW - 1 szt. 5.Wspólny Słownik Zamówień:CPV - 45000000-7 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacjach Technicznych, Przedmiarach robót stanowiących załączniki Nr 8 i Nr 9 do niniejszej SIWZ dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego. 7.Konieczność wprowadzenia nieistotnej zmiany projektu budowlanego (zgodnie z definicją zawartą w art.36a ust.5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, wynikająca z zasad wiedzy technicznej, niezbędną dla realizacji zamówienia nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia. 8.Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszystkie materiały muszą być nowe i muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz.1409 ze zm.).Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej tzn. posiadać aktualne aprobaty techniczne, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z aprobatą techniczną lub inne stosowne dokumenty określone prawem. 9.Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, znaki towarowe, patenty lub określenie pochodzenia, należy rozumieć, jako wzorzec jakościowy. Określenie elementu przedmiotu zamówienia, poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów, ma wyłącznie na celu doprecyzowanie elementów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały parametry techniczne i użytkowe nie gorsze niż te, które są określone w dokumentacji projektowej. Każda zmiana rozwiązania materiałowego winna być zaakceptowana przez Zamawiającego. Ze względów użytkowych, technicznych lub finansowych, w trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakładanych rozwiązań materiałowych i technologicznych w uzgodnieniu z Projektantem i Wykonawcą. 10.Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca. 11.Podczas realizacji robót (od dnia przejęcia placu budowy) Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę wykonanych robót oraz mienia Zamawiającego przekazanego razem z terenem budowy oraz utrzymanie obiektu lub jego elementów w dobrym stanie przez cały czas, aż do momentu odbioru końcowego. Jeżeli Wykonawca w jakimkolwiek czasie zaniedba powyższego, to pod rygorem wstrzymania robót z winy Wykonawcy, na polecenie inspektora nadzoru inwestorskiego i nie później niż 48 godzin od wezwania, powinien rozpocząć prace mające na celu przywrócenie prawidłowego stanu. 12.Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru końcowego wykonanych robót. 13.Potwierdzeniem odbioru końcowego robót budowlanych będzie podpisanie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego protokołu końcowego odbioru wykonanych robót. 14.Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej. 15.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 16.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy. 17.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 18.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 19.Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art.36 ust.4 ustawy Pzp) zawrzeć w ofercie informacje dot. podwykonawstwa i wskazania części zamówienia, jakie jemu powierzy (załącznik nr 6 do SIWZ). Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 20.Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, do 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówień uzupełniających mogą być roboty budowlane, polegające na powtórzeniu zamówień objętych zamówieniem podstawowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 61 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt jeden tysięcy złotych 00/100). Nr konta do wpłacania wadium: NBP Oddział Regionalny w Olsztynie 45 1010 1397 0051 0613 9120 0000

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach