Przetargi.pl
Wykonanie remontów odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Biała

Gmina Biała ogłasza przetarg

  • Adres: 48-210 Biała, ul. Rynek 10/2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4388542, 4388540 , fax. 77 4387679
  • Data zamieszczenia: 2013-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała
    ul. Rynek 10/2 10/2
    48-210 Biała, woj. opolskie
    tel. 77 4388542, 4388540, fax. 77 4387679
    REGON: 53141334300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Biała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów siedmiu odcinków dróg gminnych w miejscowościach Biała, Prężyna, Frącki, Górka Prudnicka, Gostomia, Krobusz, Łącznik. a) Biała, ul. Kołłątaja - wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni z trylinki oraz ułożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z ułożeniem chodników ( zgodnie z projektem technicznym - 215 m2), rozpoczęcie robót po uzyskaniu właściwych pozwoleń od Opolskiego Konserwatora Zabytków- nadzór archeoligiczny. b) Prężyna - uzupełnienie ubytków w nawierzchni masą asfaltowa i rozłożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 4 cm ( 280 m2) c) Frącki - wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej, skropienie asfaltem i rozłożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 6 cm ( 560 m2) d) Górka Prudnicka - wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej, skropienie asfaltem i rozłożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 6 cm ( 750 m2) e) Gostomia - frezowanie istniejących nawierzchni, skropienie asfaltem i rozłożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 4 cm ( 261 m2) ( droga wjazdowa do szkoły i przedszkola). f) Krobusz - frezowanie istniejącej nawierzchni, wbudowanie krawężnika 15x30x100 na podsypce cem-piaskowej dł. 50 mb i rozłożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na skrzyżowaniu dróg gminnych ( 40 m2) g) Łącznik ( ul. Fabryczna) - frezowanie istniejącej nawierzchni na gł. 4 cm i rozłożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego (300 m2) 2. Roboty winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. W ramach zamówienia wykonawca będzie również zobowiązany do: - opracowania projektu organizacji ruchu (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem - Dz. U. z 2003 r. nr 177 poz. 1729), zatwierdzając go w organie zarządzającym ruchem na drogach wojewódzkich tj. Marszałka Województwa Opolskiego (Departament Infrastruktury i Gospodarki w Opolu ul. Piastowska 13), - ustawienia i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót. Wykonawca obowiązany jest również do przestrzegania innych przepisów dotyczących przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest zastosować obowiązujące przepisy o ochronie środowiska a w szczególności postępować zgodnie z ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 (Dz. U. z 2008 r. nr 25, poz. 150 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. nr 185, poz. 1243 - tekst jednolity) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001 r. nr 112, poz. 1206). Wszystkie opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm, określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska poniesie Wykonawca. Z chwilą przejęcia pasa drogowego wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie zdarzenia związane z realizacją danego zakresu robót wobec osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót - odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a pozostałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W przypadku trwania umowy a wygaśnięcia ubezpieczenia wykonawca winien przedłożyć umowy ubezpieczenia na okres następny. W razie braku odpowiedniego ubezpieczenia zamawiający ma prawo odstąpić od umowy a wina będzie po stronie wykonawcy. Przed podpisaniem umowy wykonawca przedstawi zamawiającemu właściwe polisy. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiący zł 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Białej nr 02 8903 0002 2001 0000 2020 0003 z adnotacją wadium - wykonanie remontów odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Biała 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 7. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biala.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach