Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych dróg gminnych o nawierzchni mineralno-bitumicznych na gorąco

Gmina Krapkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-303 Krapkowice, ul. 3 Maja 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4466800 , fax. 077 4466888
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krapkowice
    ul. 3 Maja 17 17
    47-303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 077 4466800, fax. 077 4466888
    REGON: 53141309900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych dróg gminnych o nawierzchni mineralno-bitumicznych na gorąco
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni mineralno-bitumicznych masą mineralno-bitumiczną produkowaną na gorąco : - powierzchni do 100 m2 - przewiduje się wykonanie remontu o przybliżonej powierzchni ogólnej 13 155 m2; -powierzchni powyżej 100 m2 - przewiduje się wykonanie remontu o przybliżonej powierzchni ogólnej 9 645 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiące załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie żąda się wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2.Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Wykonawca nie powinien podlegać wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ustawy - Pzp Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty jakie żąda Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg. formuły : spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz robót budowlanych, zawierający rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie lub remoncie nawierzchni dróg z mieszanek mineralno-bitumicznych o powierzchni nie mniejszej niż 10 000 m2. Wykonawca winien załączyć przynajmniej jeden dokument potwierdzający, że wykazane roboty, obejmujące zakres jak wyżej, zostały wykonana należycie. 5. wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, łącznie z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Wymaga się, aby wykonawca dysponował lub będzie dysponował: 5.1 frezarka do nawierzchni bitumicznych o szerokości frezowania od 0,5 do 1 m (1 szt), 5.2 szczotka mechaniczna, piła do cięcia asfaltu, skrapiarka, rozsypywarka kruszywa i zagęszczarka płytowa, walec statyczny samojezdny, walec wibracyjny, termos do przewozu masy bitumicznej - po 1 szt. 5.3 remonter 5.4 środki transportowe, samochód - 1 szt. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 20% ceny ofertowej brutto, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach