Przetargi.pl
Wykonanie przejść komunikacyjnych do hali sportowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 oraz Gimnazjum nr 1 w Ełku

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2013-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przejść komunikacyjnych do hali sportowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 oraz Gimnazjum nr 1 w Ełku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie komunikacji pomiędzy budynkiem Szkoły Podstawowej nr 2 i Gimnazjum nr 1 w Ełku a nowo wybudowaną halą sportową. Prace budowlane będą prowadzone w czynnym budynku obu szkół oraz przy nowo budowanej hali sportowej. Zakres prac obejmuje przebudowę i budowę wejść do piwnicy od strony hali sportowej oraz przebudowę korytarzy na trzech kondygnacjach (parter, 1-pietro, 2-piętro) w budynku łącznika obu szkół do klatki schodowej w hali sportowej. Zakres robót obejmuje przebudowę i remont następujących pomieszczeń: 1. piwnica: W.0.1; schody zewnętrzne, ewakuacyjne z zadaszeniem; 2. parter: G.27; G.K-9; G.K-8; G.K-7; 3. 1 piętro: S.1.19; S.K-1.6; S.K-1.5 (do ściany pomieszczenia S.1.15.); 4. 2 piętro: S.2.17; S.K-2.6; S.K-2.5; S.2.15; S.K-2.4 (do ściany pomieszczenia G.2.6.). Uwaga: Pomieszczenia nie wymienione powyżej zlecone zostaną w ramach odrębnego postępowania przetargowego. Prace na w/w obiekcie polegają na: Branża budowlana: 1. prace przygotowawcze na placu budowy, 2. roboty rozbiórkowe: ścianek działowych i murów, klatki schodowej, posadzek z wykładzin i płytek PCV oraz terakoty, skucie tynków i glazur, pokrycia dachowego, 3. wykonanie wykopów, 4. wykonywanie ław fundamentowych żelbetowych, 5. zamurowanie otworów drzwiowych 6. wykonanie stropów żelbetowych oraz stropów na belkach stalowych z płytami WPS, 7. wykonanie ścianek działowych, 8. wykonanie nowych otworów drzwiowych, 9. wykonanie nowych tynków, 10. wykonanie sufitów podwieszanych, 11. wykonanie nowych posadzek i podłóg, 12. wymiana stolarki drzwiowej, 13. wykonanie wykończenia ścian wewnętrznych (szpachlowanie, malowanie, układanie glazury itp.), 14. wykonanie podłóg z wykładzin, terakoty, 15. wykonanie nowych balustrad schodowych, 16. wykonanie ocieplenia elewacji z pokryciem płytkami klinkierowymi, 17. przebudowa konstrukcji dachu z wykonaniem nowego pokrycia blachą powlekaną, wykonanie obróbek blacharskich, osadzenie okien dachowych. Uwaga: Elementy z demontażu nadające się do ponownego użytku wykonawca przekaże Użytkownikowi obiektu. Branża elektryczna: 1. demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, 2. wykonanie nowej instalacji elektrycznej, 3. naprawa instalacji odgromowej, 4. wykonanie kontrolnych pomiarów instalacji elektrycznej, Uwaga: Instalację elektryczną wymienić należy na nową w części objętej przebudową ciągów komunikacyjnych w zakresie określonym projektem budowlanym przebudowy budynku szkół Gimnazjum Nr 1 i Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ełku. Branża sanitarna: 1. demontaż instalacji c.o. i wod-kan. oraz baterii, grzejników itp. w części objętej przebudową, 2. naprawa instalacji c.o. i wod-kan. Uwaga: Elementy z demontażu nadające się do ponownego użytku wykonawca przekaże Użytkownikowi obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót, projekt budowlany w części dotyczącej pomieszczeń opisanych jako zakres robót oraz SST stanowiące integralną część SIWZ. Załączony przedmiar robót określa zakres robót planowanych do wykonania zamówienia. Rozliczenie robót następować będzie wg rzeczywiście wykonanego zakresu prac określonego na podstawie obmiaru robót sporządzonego przez kierownika budowy i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru. Jeżeli w toku wykonywania robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych będących podstawą do obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego, Wykonawca za zgodą Zamawiającego może żądać dodatkowego wynagrodzenia. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji kosztorysowych. W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Zawarte w przedmiarze, SST nazwy materiałów podano jako przykładowe i określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają zakładanemu standardowi lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 150 000 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach