Przetargi.pl
Wykonanie projektu zagospodarowania terenu dla zespołu zamkowo - parkowego położonego w Spytkowicach przeznaczonego na tereny rekreacyjno wypoczynkowe w ramach projektu turystycznego -Dolina Karpia

Gmina Spytkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-116 Spytkowice, ul. Zamkowa 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8791820 , fax. 033 8791560
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Spytkowice
    ul. Zamkowa 12 12
    34-116 Spytkowice, woj. małopolskie
    tel. 033 8791820, fax. 033 8791560
    REGON: 07218209000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu zagospodarowania terenu dla zespołu zamkowo - parkowego położonego w Spytkowicach przeznaczonego na tereny rekreacyjno wypoczynkowe w ramach projektu turystycznego -Dolina Karpia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej urbanistycznej i zagospodarowania terenu zadnia zagospodarowania terenu dla zespołu zamkowo - parkowego położonego w Spytkowicach przeznaczonego na tereny rekreacyjno wypoczynkowe w ramach projektu turystycznego -Dolina Karpia- tj : wykonanie min 3 wariantów koncepcji programowo przestrzennych zagospodarowania i urządzenia terenu polegających na przedstawieniu rozwiązań urbanistycznych projektowanej inwestycji ( z oznaczeniem granic zainwestowania wrysowania kołnierza urbanistycznego ) uwzględniających ustalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jak również wytyczne i wymagania urbanistyczno - architektoniczne oraz sanitarne, koncepcje układu komunikacyjnego, ideogramy infrastruktury technicznej oraz przewidywanej zabudowy określonej w założeniach ogólnych tj, 1. Parkingów i miejsc postojowych przy wejściach na teren ogródków na działce nr 1/28 i części działki 1/12 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ew.1/10, 1/21, 1/22, 1/23, 1/24, 1/25, 1/26,1/27 2. Ogrodu sportowego na działkach o nr 1/12 i 1/20 tj , basenu kąpielowego i brodzika dla dzieci wraz z budynkiem zaplecza techniczno sanitarnego, stacji uzdatniania wody w obiegu zamkniętym, letniej kawiarni, muszli koncertowej z estradą i placu zebrań towarzyskich, boiska do gier i zabaw, kortów tenisowych. 3. Urządzenie terenu na działkach 1/17 i 1/18 na wzór ogrodu (włoskiego)poprzez powiązanie elementów stylowych i powiązanie nowej kompozycji ogrodowej z zamkiem. 4. Urządzenie ogrodu wodnego na działkach 1/12 i 1/20 oczyszczenie i zachowanie wartościowej zieleni, udrożnienie spływu wód i napełnienie zachowanych niecek wodą z istniejącego akweduktu redukcja średniego piętra roślinności parkowej , krzewów i samosiewów, zarybianie stawów różnymi gatunkami ryb, urządzenia punktu widokowego i obserwacyjnego dzikiego ptactwa. 5. Wykonanie inwentaryzacji szaty roślinnej 6. Inne, nie wymienione wyżej opracowania , o ile w trakcie realizacji zamówienia ujawni się taka potrzeba. 7. Określenie szacunkowej wartości kosztorysowej inwestycji 8. Uzyskanie pozytywnych opinii do warunków koncepcji a) Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie b) Wojewódzkiego Konserwatora Przyrody c) Małopolski Związek Melioracji i Urządzeń Wodnych 8. Do wykonawcy należy pozyskanie materiałów do realizacji przedmiotu zamówienia - w tym map, wypisów z ewidencji gruntów itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy 2) kalkulacja indywidualna 3) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust 1 oraz, że nie podlegają wykluczeniu art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 7) kwalifikacje osób proponowanych do udziału w zamówieniu z informacją na temat ich kwalifikacji oraz zaświadczenia z odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Zamawiający żąda, aby przy realizacji zamówienia wykonawca zatrudnił zespół zdolny do wykonania tj: uprawnienia do projektowania w branży architektoniczno - urbanistycznej. 8) wykaz zamówień zrealizowanych w okresie 3 lat ( licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia na koncepcje o porównywalnym zakresie do przedmiotu zamówienia przewidzianego w niniejszym postępowaniu z podaniem inwestora, zakresu usługi, wartości, daty i miejsca wykonania usługi oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), 9) w przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań 10) zaakceptowany wzór umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach