Wojskowa Agencja Mieszkaniowa w Warszawie ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-155 Kraków, ul. Montelupich 3
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4552140, 4552149, 4557402 , fax. 012 4554323
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa w Warszawie ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Krakowie
ul. Montelupich 3 3
31-155 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4552140, 4552149, 4557402, fax. 012 4554323
REGON: 01126394600299 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana okien i drzwi balkonowych w budynkach mieszkalnych w Niepołomicach przy ul. Płaszowskiej 17, 19, 21 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana 16 szt. okien i 4 szt. drzwi balkonowych w budynkach mieszkalnych w Niepołomicach przy ul. Płaszowskiej 17, 19, 21. Zakres robót: 1) demontaż starych okien, drzwi i parapetów 2) dostawa i montaż nowych okien i drzwi z PCV; 3) uzupełnienie tynków wewnętrznych uszkodzonych w trakcie wymiany stolarki; 4) uzupełnienie tynków oraz wyprawy elewacji ościeży zewnętrznych; 5) dostawa i montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211304
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 1) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty polegające na dostawie i montażu nowych okien lub drzwi z PCV, lub ich wymianie, o łącznej powierzchni co najmniej 50 m2; 2) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie realizowanych robót, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 20.000,00 zł. w przypadku wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy mogą warunki określone w pkt.1 -3 spełniać łącznie. Ocena spełniania wymagań zamawiającego w stosunku do wykonawców będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Ocena będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia lub ustanowionego pełnomocnika. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, dla osób wskazanych w wykazie, do oferty należy załączyć: decyzję o nadaniu uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 5) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 6) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, co najmniej na kwotę wymaganą przez zamawiającego; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W LOKALACH MIESZKALNYCH W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Dodano: 2014-09-26 - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, kotłowni i stolarki
Dodano: 2014-06-25 - Wymiana kotłowni i wymiana stolarki
Dodano: 2014-06-06 - BZP.271.60.2013 wykonanie wymiany drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę z PCV w lokalach mieszkalnych położonych w budynkach przy ul. Jagiellońskiej 7 i Weteranów Wojny 3 w Zakopanem, stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane.
Dodano: 2013-07-19 - Dostarczenie i montaż stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2013-06-13 - Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w kompleksie wojskowym w obiektach przy ulicy Mogilskiej 85 w Krakowie
Dodano: 2012-10-05 - 1. Wymiana ścianki stalowo szklanej. 2. Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowe.
Dodano: 2012-07-26 - Dostawa i montaż okien oraz drzwi z PCV
Dodano: 2011-12-14 - Wymiana okien drewnianych i stalowych na okna PCV w budynkach szkoły - II etap
Dodano: 2011-11-08 - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę stalową i PCV w budynkach szkoły
Dodano: 2011-10-21