Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
- Data zamieszczenia: 2013-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
ul. T. Kościuszki 13 13
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
REGON: 00065494800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BZP.271.60.2013 wykonanie wymiany drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę z PCV w lokalach mieszkalnych położonych w budynkach przy ul. Jagiellońskiej 7 i Weteranów Wojny 3 w Zakopanem, stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę z PCV w lokalach mieszkalnych położonych w budynkach przy ul. Jagiellońskiej 7 i Weteranów Wojny 3 w Zakopanem, stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane. Zakres robot obejmuje wykonanie m.in.: 1)demontaż istniejącej drewnianej stolarki wraz z jej utylizacją 2)montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej z PCV w lokalach mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Jagiellońskiej 7 w Zakopanem ( 24 lokale) i w budynku przy ul. Weteranów Wojny 3 ( 1 lokal) 3)montaż napowietrzników okiennych, 4)obróbka szpalet wewnętrznych i zewnętrznych wraz z malowaniem. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane o roboty budowlane liczonej od daty odbioru końcowego robót . Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej siwz na który składa się : - przedmiar robót - STWiOR Zamawiający dopuszcza możliwość składania rozwiązań równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211304
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 1 000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) poręczeniach bankowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3.Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 07.08. 2013r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 07.08.2013r.do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8(parter) UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. ZWROT WADIUM : 1.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem ,że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W LOKALACH MIESZKALNYCH W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Dodano: 2014-09-26 - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, kotłowni i stolarki
Dodano: 2014-06-25 - Wymiana kotłowni i wymiana stolarki
Dodano: 2014-06-06 - Dostarczenie i montaż stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2013-06-13 - Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w kompleksie wojskowym w obiektach przy ulicy Mogilskiej 85 w Krakowie
Dodano: 2012-10-05 - 1. Wymiana ścianki stalowo szklanej. 2. Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowe.
Dodano: 2012-07-26 - Dostawa i montaż okien oraz drzwi z PCV
Dodano: 2011-12-14 - Wymiana okien drewnianych i stalowych na okna PCV w budynkach szkoły - II etap
Dodano: 2011-11-08 - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę stalową i PCV w budynkach szkoły
Dodano: 2011-10-21 - Wymiana stolarki okiennej w gimnazjum w Białce Tatrzańskiej
Dodano: 2011-07-29