Przetargi.pl
Wykonanie projektu graficznego oraz dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych na potrzeby projektu: Z edukacją na TAK

Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Królowej Jadwigi 12a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8423963 , fax. 033 8422505
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich
    ul. Królowej Jadwigi 12a 12a
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8423963, fax. 033 8422505
    REGON: 07003438400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsipm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu graficznego oraz dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych na potrzeby projektu: Z edukacją na TAK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Plakaty ( 200 szt.) A2 4 + 0 - 138 gram 2. Ulotki ( 1600 szt.) A5 4+4 - 138 gram 3. Standy reklamowe ( 5 szt.) 800 x 200 Aluminiowa obudowa do przenoszenia 4. Tablice informacyjne ( 4 szt.) Materiał : polipropylen komorowy Wymiary : 45 cm / 60 cm 4 + 0 5. Pendrive: 2GB - 16 szt. 4 GB - 16 szt. 6. Płyty DVD RV - 56 szt. 7. Płyty CD-R 56 szt. 8. Kołonotatnik - Kołonotatnik (Zeszyt na spirali, przednia i tylna okładka - twarda oprawka , kratka standardowa 5mm x 5mm, Format:A5(14,8cm x 21,0cm ) - 448 sztuk w kratkę (kratka standardowa 5mm x 5mm) - 48 sztuk w linię ( linia szeroka) 9. Teczka A4 z gumką, niebieska Wykonana z bardzo twardej tektury dwustronnie barwionej i powlekanej polipropylenem, przeznaczona do przechowywania i przenoszenia większej ilości dokumentów ( szer. grzbietu min. 35 mm). Format A4. Kolor: niebieski/zielony/żółty- 496 szt. 10. Długopis (automatyczny, trójkątny korpus, gumowy uchwyt wymienny wkład BKS7H) - 496 szt. 11. Cienkopisy - Zestaw 4 cienkopisów (kolory w zestawie: czarny, czerwony, niebieski, zielony) - 496 zestawów - Zamawiający dopuszcza oznakowanie o finansowaniu ze środków UE na opakowaniu zestawu. Materiały muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania materiałów zgodnie z wytycznymi Księgi Identyfikacji Wizualnej POKL dostępnej do pobrania na stronie internetowej http://www.funduszestrukturalne.gov.pl w zakładce Promocja i szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi w punkcie 8 SIWZ dokumentami: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza że: - posiada doświadczenie w realizacji z należytą starannością, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 50.000 PLN. 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. 4. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. WYKAZ WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW 8.1 W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu do Formularza oferty (Załącznik nr 3 do SIWZ), Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). b) oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust 1 oraz art.24 ust. 1 i 2 ustawy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ), c) wykaz wykonanej w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości 50 000 PLN, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4. d) dokumenty potwierdzające, że wymagana dostawa tj. minimum jedna, została wykonana z należytą starannością, 8.2 W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie do oferty należy dołączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) dokumenty o których mowa w punkcie 8.1. lit. od a) do b) SIWZ - każdy ze wspólników, c) spełnienie warunku w zakresie doświadczenia zawodowego wspólnicy muszą potwierdzić łącznie dokumentami, o których mowa w punkcie 8.1. lit. c) i d) SIWZ. 8.3 Jeżeli uprawnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych złożonych wraz z ofertą, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 8.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.1 a) 8.4.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 8.4.2. Dokument, o którym mowa w punkcie 8.4.1. wystawiony powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.6 Dokumenty sporządzone w języku obcym, są składane wraz z przetłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsipm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach