Przetargi.pl
Odnowa centrum Trzyciąża etap-II

Gmina Trzyciąż ogłasza przetarg

  • Adres: 32-353 Trzyciąż, Trzyciąż 99
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-123894001 w. 51 , fax. 0-12 3894002
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzyciąż
    Trzyciąż 99 99
    32-353 Trzyciąż, woj. małopolskie
    tel. 0-123894001 w. 51, fax. 0-12 3894002
    REGON: 35155627000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzyciaz.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa centrum Trzyciąża etap-II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych objętych zadaniem pn.: Odnowa centrum Trzyciąż etap-II: Zakres robót objętych przetargiem obejmuje wykonanie: - Wykonanie Pasażu handlowego: dróg, chodników, parkingów, kanalizacji, - Wykonanie oświetlenia ulicznego, - Wykonanie altany, wiat drewnianych oraz elementów małej architektury, - Wykonanie pomostów drewnianych dla wędkarzy, - Nadanie nowej formy otoczeniu pomnika, - Montaż elementów małej architektury: tablice, ławki, kosze, stojaki rowerowe. - Obszar bezwzględnej ciszy: oznakowanie obszaru, montaż ławek, koszy. Szczegółowy przedmiot zamówienia, parametry/wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia zawarte są w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót oraz dokumentacjach projektowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 10.000,00 PLN, w formie określonej w art. 45 ust. 6- prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, a także warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia jest spełnienie warunków z art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych oraz spełnienie wszystkich wymogów zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W szczególności: 1. Wykazanie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 . 2. Wykazanie, że Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym art. 22 ust. 1 pkt. 1. 3. Wykazanie, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: dla kierownika budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, kierownika robót - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważnymi na dzień złożenia oferty. 6. Wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że została wykonana należycie. 7. Wykazanie, że Oferent wniósł wadium (art. 45 ust. 2 UPZP) 8. Do Oferty (załącznik Nr 1 SIWZ) muszą być dołączone (pod rygorem wykluczenia z postępowania), jako jej integralne części: 1. kosztorys ofertowy szczegółowy (należy również wyodrębnić tabelę elementów scalonych poszczególnych rozdziałów robót, zestawienie materiałów i zestawienie sprzętu), 2. dowód wniesienia wadium, 3. wszystkie dokumenty i załączniki, o których mowa w części IX SIWZ -dotyczące Wykonawcy. Przy dokonywaniu oceny spełniania wymaganych warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzyciaz.ug.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach