Przetargi.pl
Wykonanie projektu oraz robót budowlanych na zadaniu pn: Publiczne Przedszkole Nr 2 w Pile, ul. Roosevelta 38A - Remont ogólnobudowlany - w trybie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2014-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu oraz robót budowlanych na zadaniu pn: Publiczne Przedszkole Nr 2 w Pile, ul. Roosevelta 38A - Remont ogólnobudowlany - w trybie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest realizowany w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn: Publiczne Przedzkole Nr 2 w Pile ul. Roosevelta 38A, - remont ogólnobudowlany polega na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót budowlanych w oparciu o załączony program funkcjonalno - użytkowy w obiekcie użyteczności publicznej będącym własnością Gminy Piła, a pozostającym w trwałym zarządzie jednostki oświatowej. 1.1.Ogólny opis przedmiotu zamówienia. Budynek przedszkola jest budynkiem murowanym, podpiwniczonym z dwoma kondygnacjami naziemnymi. Stan techniczny kwalifikuje obiekt do przeprowadzenia zakładanych robót remontowych. Planowany remont ogólnobudowlany ma na celu odświeżenie wizerunku przedszkola oraz poprawę standardów funkcjonowania przedszkola. Wnętrze ogólnodostępne oraz pomieszczenia edukacyjne należy uatrakcyjnić pod kątem ożywienia kolorystycznego, tworząc przyjazną atmosferę dla wychowanków. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w programie funkcjonalno-użytkowym - PFU (Załącznik nr 10 do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie nieujęte w PFU prace, wymagane obowiązującymi przepisami prawa, które są niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania obiektu będącego przedmiotem zamówienia. 1.2. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1.2.1) Wykonanie dokumentacji projektowej (projektu wykonawczego) przy zachowaniu najwyższej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 ze zm), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytułowanie (Dz.U nr 75, poz. 690 ze zm.) 1.2.2) Wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, uzyskanie założonego celu i parametrów technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną oraz wytycznymi programu funkcjonalno - użytkowego i zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2.3) Zgłoszenie w/w prac do właściwego organu administracji państwowej. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac uzyskać akceptację Użytkownika w zakresie kolorystyki. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed realizacją robót, uzgodniony projekt wykonawczy ( 1 egz.) w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, na dysku CD w formacie dwg oraz pdf- część rysunkowa oraz w formacie doc i pdf - część opisowa - po 1 egz. 1.3. Do obowiązków Kierownika budowy należy w szczególności: 1.3.1) pełnienie obowiązków kierownika budowy zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 poz. 1409 ze zm), 1.3.2) nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wykonywaniem robót, 1.3.3) zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, 1.3.4) rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji robót, 1.3.5) kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami i przepisami, 1.3.6) uczestniczenie raz w tygodniu w naradach technicznych z Zamawiającym, Użytkownikiem i Wykonawcą, 1.3.7) przybycie w przypadku konieczności na każde żądanie Zamawiającego, 1.3.8) przekazanie protokolarnie Inspektorowi nadzoru inwestorskiego, kompletu dokumentów ( atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, wszelkie dopuszczenia dla materiałów użytych podczas robót oraz innych dokumentów wymaganych Prawem budowlanym), pozwalających na ocenę prawidłowego zrealizowania przedmiotu umowy celem ich weryfikacji. Dokumentacja winna być wykonana starannie wraz ze spisem treści umożliwiającym identyfikację dokumentów; każdy dokument ma być podpisany i opieczętowany przez kierownika budowy. Uwaga: Jeżeli w SIWZ, PFU lub innych załacznikach wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do okreslonych materiałów, urzadzeń, itp Zamawiajacy wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane Realizacja zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami i warunkami technicznymi. Wykonawca odpowiada za jakość oraz zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Stosowane materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników oraz muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie - Prawo budowlane. Miejsce realizacji robót można oglądać po wcześniejszym skontaktowaniu się z jednostką oświatową. Osobą upoważnioną do wydania zezwolenia na wejście na teren przedszkola i lustrację jest Dyrektor przedszkola - Pani Małgorzata Gaweł lub inne osoby posiadające takie upoważnienie, nr kontaktowy tel.fax: 67 212 40 77 lub e-mail: pp2.pila@interia.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.000,00 zł ( słownie: piętnaście tysięcy zł .)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach