Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5720366 , fax. 022 5720377
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
ul. Żwirki i Wigury 61 61
02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5720366, fax. 022 5720377
REGON: 00028891700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wum.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu instalacji niskoprądowych w Budynkach Wydziału Farmaceutycznego oraz opracowanie koncepcji docelowego układu zasilania elektroenergetycznego obiektów WUM na terenie Kampusu Banacha w podziale na pakiety AEZ/S-7/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie projektu instalacji niskoprądowych w Budynkach Wydziału Farmaceutycznego oraz opracowanie koncepcji docelowego układu zasilania elektroenergetycznego obiektów WUM na terenie Kampusu Banacha w podziale na pakiety: Pakiet I Wykonanie projektu instalacji niskoprądowych - kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego i zabezpieczenia antywłamaniowego w Budynkach Wydziału Farmaceutycznego (Kostka I, Kostka II, Kostka III i Łącznik) na terenie Kampusu Banacha Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ulicy Banacha 1. Pakiet II Opracowanie koncepcji docelowego układu zasilania elektroenergetycznego obiektów WUM Kampusu Banacha - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794212003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki dotyczące a.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b.posiadania wiedzy i doświadczenia; c.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d.sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy tj. przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o których mowa w pkt 2. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Pakiet I wykaz minimum jednej wykonanej usługi (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej) polegającej na wykonaniu projektu instalacji niskoprądowych o wartości co najmniej 15.000,00 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.1 do SIWZ. Pakiet II wykaz minimum jednej wykonanej usługi (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej) polegającej na opracowaniu koncepcji układu zasilania elektroenergetycznego o wartości co najmniej 15.000,00 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.2 do SIWZ. 2)co najmniej jeden dokument potwierdzający, że usługi ujęte w ww. wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Przedkładane dokumenty (referencje) muszą zawierać co najmniej: a)wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, b)wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi, c)opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że usługi były realizowane należycie. 3)Pakiety I i II wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (wymagane uprawnienia projektowe w specjalnościach: instalacji elektrycznych) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresie wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 4)oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia projektowe w specjalnościach: instalacji elektrycznych oraz posiadają aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 5.W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy: 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj. zgodnie z pkt 2 Załącznika nr 6 do SIWZ; 6.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 7.Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 6, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w ust. 5 pkt. 1 z zastrzeżeniem ust. 8. 8.Jeżeli Wykonawca, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 6, Zamawiający wymaga przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenie zgodnie z ust. 5 pkt. 1 oraz zamiast pozostałych dokumentów wymienionych ust. 5, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wum.edu.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na usługę opracowania Projektu Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Gminy Miasta Radomia na lata 2017-2031
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie projektu wymiany rurociągów obiegu wtórnego Reaktora Maria
Dodano: 2014-09-15 - Wykonanie projektu wymiany rurociągów obiegu wtórnego Reaktora Maria
Dodano: 2014-09-01 - Rozbudowa wystawy Polskie Red Doty oraz jej realizacja
Dodano: 2014-04-30 - Koncepcja aranżacji wystawy polskiego wzornictwa pod nazwą Polskie Red Doty w galerii Kordegarda oraz jej realizacja
Dodano: 2013-02-06 - Usługi Koordynatora ds. edukacji w projekcie pn. Wsparcie osób niepełnosprawnych w swobodnym dostępie do informacji i usług zamieszczonych w Internecie II
Dodano: 2012-10-10 - Wykonanie projektu technicznego systemu zarządzania budynkiem (BMS) dla TWR Katowice
Dodano: 2012-08-28 - Usługi Specjalisty ds. administracyjno-finansowych w projekcie pn. Wsparcie osób głuchoniewidomych na rynku pracy II - Weź sprawy w swoje ręce.
Dodano: 2012-02-16 - Usługi Specjalisty ds. administracyjno-finansowych w projekcie pn. Wsparcie osób głuchoniewidomych na rynku pracy II - Weź sprawy w swoje ręce.
Dodano: 2012-01-16 - Usługi Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji w projekcie pn. Wsparcie osób głuchoniewidomych na rynku pracy II - Weź sprawy w swoje ręce
Dodano: 2012-01-16