Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ogłasza przetarg
- Adres: 02-147 Warszawa, ul. Wieżowa 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 574 62 44 , fax. 22 574 63 59
- Data zamieszczenia: 2012-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
ul. Wieżowa 8 8
02-147 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 574 62 44, fax. 22 574 63 59
REGON: 14088677100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pansa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu technicznego systemu zarządzania budynkiem (BMS) dla TWR Katowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest projekt techniczny systemu zarządzania budynkiem (BMS) wraz z systemami sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), telewizji dozorowej (CCTV), kontroli dostępu (KD), sygnalizacji pożaru (PPOŻ) wraz z układem oddymiania, klimatyzacji, wentylacji i ogrzewania (KLIWENT) oraz sporządzeniem przez Wykonawcę szacunkowego kosztorysu wykonania poszczególnych instalacji, opisanych w projektach technicznych. 2.Opracowanie będzie dotyczyło następujących obiektów PAŻP: 1) Ośrodek Kontroli Ruchu Lotniczego (OKRL lub TWR) - zlokalizowany na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego (MPL) w Katowicach - Pyrzowicach przy ul. Wolności 90. 2) Ośrodek Radiolokacyjny (RAD) - zlokalizowany na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego (MPL) w Katowicach - Pyrzowicach. 3) Rozdzielnia średniego/niskiego napięcia (SN/NN) TWR - zlokalizowana na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego (MPL) w Katowicach - Pyrzowicach - 150m od TWR. 4) Ośrodek Radiowy (OR) - zlokalizowany na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego (MPL) w Katowicach - Pyrzowicach. 5) Obiekt DVOR - zlokalizowany na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego (MPL) w Katowicach - Pyrzowicach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794212003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: 3.1 pieniądzu, 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca sie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: - Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa - rachunek 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013 (IBAN: PL; SWIFT CODE: GOSKPLPW). 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, al. Krakowska 4/6, 02-284 Warszawa, w kancelarii - pokój 007 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium - postępowanie nr AJZ-224-34/2011 dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa , złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pansa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na usługę opracowania Projektu Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Gminy Miasta Radomia na lata 2017-2031
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie projektu wymiany rurociągów obiegu wtórnego Reaktora Maria
Dodano: 2014-09-15 - Wykonanie projektu wymiany rurociągów obiegu wtórnego Reaktora Maria
Dodano: 2014-09-01 - Rozbudowa wystawy Polskie Red Doty oraz jej realizacja
Dodano: 2014-04-30 - Koncepcja aranżacji wystawy polskiego wzornictwa pod nazwą Polskie Red Doty w galerii Kordegarda oraz jej realizacja
Dodano: 2013-02-06 - Usługi Koordynatora ds. edukacji w projekcie pn. Wsparcie osób niepełnosprawnych w swobodnym dostępie do informacji i usług zamieszczonych w Internecie II
Dodano: 2012-10-10 - Usługi Specjalisty ds. administracyjno-finansowych w projekcie pn. Wsparcie osób głuchoniewidomych na rynku pracy II - Weź sprawy w swoje ręce.
Dodano: 2012-02-16 - Usługi Specjalisty ds. administracyjno-finansowych w projekcie pn. Wsparcie osób głuchoniewidomych na rynku pracy II - Weź sprawy w swoje ręce.
Dodano: 2012-01-16 - Usługi Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji w projekcie pn. Wsparcie osób głuchoniewidomych na rynku pracy II - Weź sprawy w swoje ręce
Dodano: 2012-01-16 - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ NA ROZBUDOWĘ INFRASTRUKTURY TELETECHNICZNEJ W REJONIE SZAFY ROZDZIELCZEJ NR W-3
Dodano: 2011-10-25