Przetargi.pl
Usługi Specjalisty ds. administracyjno-finansowych w projekcie pn. Wsparcie osób głuchoniewidomych na rynku pracy II - Weź sprawy w swoje ręce.

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-828 Warszawa, al. Jana Pawła II 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5055494 , fax. 022 5055275
  • Data zamieszczenia: 2012-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
    al. Jana Pawła II 13 13
    00-828 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5055494, fax. 022 5055275
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundusz celowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi Specjalisty ds. administracyjno-finansowych w projekcie pn. Wsparcie osób głuchoniewidomych na rynku pracy II - Weź sprawy w swoje ręce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Zlecenie zadań dotyczących świadczenia usług Specjalisty ds. administracyjnych i finansowych w projekcie pn.Wsparcie osób głuchoniewidomych na rynku pracy II - Weź sprawy w swoje ręce w ramach Priorytetu 1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.3 Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej, Poddziałanie 1.3.6. 2 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca będący pracodawcą zatrudnił na okres realizacji przedmiotu zamówienia, do jego realizacji 1 pracownika niepełnosprawnego, o którym mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (zgodnie z art. 29 ust 4 pkt 1b ustawy Prawo zamówień publicznych). W związku z tym Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. IV. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1 Informacje o projekcie Wsparcie osób głuchoniewidomych na rynku pracy II - Weź sprawy w swoje ręce: 1.1 Partner: Towarzystwo Pomocy Głuchoniewidomych. 1.2 Okres realizacji projektu: 01.03.2010 r. - 31.12.2012 r. 1.3 Wartość projektu: 10 026 057,00 zł 1.4 Projekt przewiduje wsparcie dla 600 beneficjentów ostatecznych projektu, czyli osób głuchoniewidomych (OGN) w wieku 16 -59/64 lat (odpowiednio dla kobiet i mężczyzn) oraz 600 osób z otoczenia BO, czyli rodzin i opiekunów OGN, a także innych osób z bliskiego otoczenia OGN. Projekt zakłada również przeszkolenie 10 specjalistów w obszarze zatrudniania wspomaganego. 1.5 Realizacja projektu odbywa się w pięciu głównych obszarach: zarządzanie, rekrutację, wsparcie beneficjentów, wsparcie otoczenia beneficjentów oraz monitoring i ewaluację. Wsparcie zorganizowane jest wokół 5 makroregionów z siedzibą w Warszawie, Olsztynie, Wrocławiu, Gdańsku i Lublinie. 1.6 Rezultaty twarde projektu: - opracowanie indywidualnych diagnoz dla 450 osób głuchoniewidomych, - poradnictwo zawodowe i opracowanie Indywidualnych Planów Działania dla 450 OGN, - ukończenie przez 450 OGN warsztatów aktywizacji zawodowej, - odbycie staży rehabilitacyjnych przez 80 OGN, - ukończenie szkoleń zawodowych przez 50 OGN, - wsparcie dla 600 osób z najbliższego otoczenia BO, - podjęcie pracy przez 80 OGN, - kontynuacja lub rozpoczęcie nauki przez 160 OGN. 1.7. Rezultaty miękkie: - zwiększenie kompetencji w zakresie aktywności poszukiwania pracy u co najmniej 50% beneficjentów ostatecznych, - zwiększenie wiedzy na temat funkcjonowania na rynku pracy u co najmniej 50% BO, - wzrost odpowiedzialności za własny rozwój zawodowy u co najmniej 50% BO, - zwiększenie umiejętności dotyczących interakcji społecznych u co najmniej 50% BO, - zwiększenie umiejętności interpersonalnych (wzrost pewności siebie) u co najmniej 50% BO. 1.8. Produkty projektu: - strona internetowa projektu, - 3 publikacje promujące aktywność zawodową osób głuchoniewidomych, - konferencja podsumowująca efekty zatrudnieniowe projektu, - 600 wypełnionych kwestionariuszy zgłoszeniowych, - 450 wypełnionych Indywidualnych Planów Działania, - 150 kompletów materiałów promocyjno- informacyjnych na konferencje, - infolinia projektu, - ok. 20 nagród w konkursie, - ok. 240 kompletów materiałów warsztatowych, - program szkolenia dla trenerów pracy, - ok. 20 kompletów materiałów dydaktycznych na szkolenia trenerów pracy, - ok. 850 kompletów materiałów dydaktycznych na szkolenia dla otoczenia OGN. 2 Zakres zamówienia: Wykonawca będzie odpowiedzialny za realizację zadań specjalisty ds. administracyjno- finansowych w projekcie, które wynikają z wniosku o dofinansowanie projektu Wsparcie osób głuchoniewidomych na rynku pracy II - Weź sprawy w swoje ręce, w tym w szczególności za: a. współpracę z jednostkami organizacyjnymi Biura Funduszu, instytucjami zewnętrznymi oraz Partnerem w zakresie spraw prowadzonych przez Zespół; b. prowadzenie Rejestru problemów (nadzór nad zapisami i dokumentacją); c. prowadzenie wydzielonej dla projektu ewidencji korespondencji; d. prowadzenie dokumentacji Komitetu Sterującego, pomoc w przygotowaniu spotkań i protokołowanie posiedzeń; e. sporządzanie sprawozdań dotyczących prowadzonych spraw; f. przygotowywanie korespondencji formalnej dot. przekazywania wytycznych czy wskazówek, bądź korespondencji dot. spraw organizacyjnych projektu; g. monitoring harmonogramu realizacji projektu; h. prowadzenie rejestru dokumentów i monitoring wydatków w ramach projektu tj. opisywanie faktur PFRON, nadzorowanie obiegu dokumentacji finansowej PFRON, przygotowanie postępu finansowego projektu; i. pomoc w organizacji ewentualnych spotkań projektowych; j. prowadzenie korespondencji merytorycznej z instytucjami nadrzędnymi i Partnerem w zakresie prowadzonych spraw; k. archiwizowanie dokumentów w zakresie prowadzonych spraw; l. przygotowanie załącznika nr 2 do wniosku o płatność; m. weryfikacja formularza PEFS Partnera oraz przygotowanie formularza PEFS do wniosku o płatność; n. przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.); o. Czynności pomocnicze do wykonania przedmiotu zamówienia. 1.1 Harmonogram realizacji zamówienia Wykonywanie zamówienia będzie odbywać się w czasie niezbędnym do realizacji zleconych zadań. Termin realizacji zamówienia Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r. XXIII. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza zlecenie wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom w zakresie: a. Prowadzenie Rejestru problemów (nadzór nad zapisami i dokumentacją); b. Pomoc w organizacji ewentualnych spotkań projektowych; c. Archiwizowanie dokumentów w zakresie prowadzonych spraw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794212003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pfron.bip.org.pl/?tree=554
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach