Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych oraz papieru dla Sądu Apelacyjnego w Warszawie

Sąd Apelacyjny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-207 Warszawa, pl. Krasińskich 2/4/6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5308881 , fax. 022 5309114
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Warszawie
    pl. Krasińskich 2/4/6
    00-207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5308881, fax. 022 5309114
    REGON: 00647286900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych oraz papieru dla Sądu Apelacyjnego w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek, wyszczególnionych co do rodzaju jak i ilości w załączniku A1 do SIWZ, w okresie 3 lat od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wszyscy Wykonawcy, spełniający warunki udziału w postępowaniu, warunki określone w art. 22 ustawy oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy. 2. Wykonawcą może być podmiot gospodarczy utworzony przez osobę fizyczną, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty powyższe występujące wspólnie. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę wykazał zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat minimum trzech podobnych co do rodzaju i wartości dostaw. Za dostawę podobną co do rodzaju Zamawiający będzie traktował systematyczną dostawę artykułów biurowych i papieru przez okres minimum 12 miesięcy (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dla firmy, instytucji, sądu lub prokuratury (dostawy nie zakończone spełniające minimalny okres trwania będą uznane przez Zamawiającego za spełniające warunki określone w SIWZ). Za dostawę podobną co do wartości Zamawiający uzna dostawę, o rocznej wartości nie mniejszej niż 25 % ceny ofertowej. 4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy wymaganych dokumentów i oświadczeń metodą zero - jedynkową.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania (formularz oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik A1) - w oryginale. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy: 1) wykazu wykonanych lub wykonywanych dostaw artykułów biurowych i papieru w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna (jakość) przedstawionych próbek
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.waw.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach