Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowy drogi łączącej ulicę Dworcową z ulicą Działkową.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2010-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowy drogi łączącej ulicę Dworcową z ulicą Działkową.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlano-wykonawczej pn.: Projekt budowy drogi łączącej ul. Dworcową z ul. Działkową zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 1.1. Na zakres opracowania składa się: 1) budowa i przebudowa jezdni, 2) budowa i przebudowa chodników i ścieżek rowerowych (oddzielenie chodnika i ścieżki 0,5m pasem zieleni lub zróżnicowanie wysokości ścieżki i chodnika), 3) budowa i przebudowa zjazdów, 4) budowa miejsc postojowych, 5) docelowa organizacja ruchu, 6) budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego, 7) budowa i przebudowa odwodnienia ulic, 8) usunięcie kolizji z uzbrojeniem podziemnym i nadziemnym. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) pozyskanie matrycy do celów projektowych, 2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na przedmiotowy zakres opracowania i uzyskanie akceptacji właściwego organu administracji architektoniczno - budowlanej, 3) analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi, 4) mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami, 5) wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy odcinków ulic funkcjonalnie związanych z projektowaną budową drogi, 6) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie robót realizowanych w oparciu o dokumentację projektową, której opracowanie stanowi przedmiot niniejszej umowy, 7) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 8) pozyskanie wszelkich opinii, decyzji, uzgodnień i oświadczeń niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, 9) sporządzenie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko wraz z oceną wpływu na obszary NATURA 2000, 10) sporządzenie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego. 3. Dokumentację projektową j.w. należy dostarczyć w nw. Ilościach: 1) projekty budowlane - w ilości 4 egz. w wersji papierowej; 2) projekty wykonawcze - w ilości 6 egz. w wersji papierowej; 3) mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami - 4 egz. w wersji papierowej, 4) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - w ilości 2 egz. w wersji papierowej; 5) operat wodnoprawny - w ilości 2 egz. w wersji papierowej; 6) przedmiary robót dla oferentów i kosztorysy inwestorskie - w ilości 2 egz. w wersji papierowej; 7) raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko wraz z oceną wpływu na obszary NATURA 2000 - w ilości 3 egz. w wersji papierowej; 8) komplet dokumentacji projektowej w opracowaniu numerycznym na płycie: a) komplet dokumentacji w formacie pdf - 1 egz.; b) przedmiary i kosztorysy inwestorskie w formacie Excel - 1 egz.; 4. Dokumentacja w formacie pdf musi ściśle odpowiadać wersji papierowej, tj. zawierać jej całą zawartość (treść - wszystkie strony, tj. opis techniczny, warunki techniczne wydane przez firmy branżowe, uzgodnienia oraz rysunki z podpisami projektantów) wraz ze stronami tytułowymi. 5. Dokumentację projektową j.w. należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, tj. m.in.: 1) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 tekst jednolity z późn. zmianami); 2) ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 tekst jednolity z późn. zmianami); 3) ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193 poz. 1194 tekst jednolity z późn. zmianami); 4) rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43 poz. 430); 5) rozporządzeniami Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.): 6) rozporządzeniami Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.); 7) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389); 8) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126); 9) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 tekst jednolity z późn. zm.). 6. Dokumentację projektową należy sporządzić w oparciu o koncepcję budowy Trasy Aglomeracyjnej od skrzyżowania ulic Batorego - Dworcowa do skrzyżowania ulic Zacisze, Działkowa, Prosta w Zielonej Górze, wykonaną w 2009 roku przez firmę Profil Bis sp. z o.o. z Zielonej Góry będącą integralną częścią SIWZ. 7. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach