Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego odwodnienia zjazdów na drogi gminne w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko.

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2079100
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44 44
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 018 2079100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego odwodnienia zjazdów na drogi gminne w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie wykonanie odwodnienia zjazdów na drogi gminne działki ew. nr 4790/3, 8105/1, 8106/1 z drogi wojewódzkiej nr 958 Rabka- Czarny Dunajec- Zakopane na odcinku ok. 080km 5+150 do odc. 80 km 5+250 w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko, wraz z wykonaniem prze-pustu pod drogą wojewódzką oraz odprowadzenie rurociągiem wód opadowych do rzeki Czarny Dunajec wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę. Charakterystyka inwestycji stanowi załącznik nr 6 do SIWZ KOD CPV: 71-32-20-00-1 (Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej). Wykonawca dostarczy w umówionym terminie do siedziby Zamawiającego dokumentację zawierającą: 1.Prawomocne pozwolenie na budowę. 2.Projekt budowlano-wykonawczy (w wersji wydruku papierowego), który zapewni prawidłową realizację robót i ich przekazanie do użytkowania wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami, opiniami i operatami umożli-wiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę. Dokumentacja projektowa - w ilości niezbędnej do uzyskania pozwo-lenia na budowę, wszelkich uzgodnień i opinii + 2 egzemplarze dla inwestora. 3.Projekt budowlano wykonawczy w formie elektronicznej (format PDF). 4.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w wersji papierowej - 1 egzemplarz, oraz w wersji elektronicz- nej (format PDF). 5.Dokumentację kosztorysową: przedmiar robót, kosztorys inwestorski w wersji papierowej - 1 egzemplarz, oraz w wersji elektronicznej (format PDF). Zobowiązania Wykonawcy podczas wykonywania usługi: 1)Wykonawca odpowiada za zgodność dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej z oryginałem w wersji pa-pierowej. 2)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, rzetelność, zgodność z obowiązującymi przepisami, normami, wytycz-nymi i instrukcjami, nowoczesność i ekonomiczność zastosowanych rozwiązań technicznych. 3)Wykonawca zadania winien stosować rozwiązania wykluczające lub ograniczające do niezbędnego minimum zaję-cie terenów obcych gdyż wejście w teren publiczny lub prywatny narusza status prawny. 4)W trakcie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych Wyko-nawca jest zobowiązany do udzielenia wyczerpujących odpowiedzi na ewentualne zapytania i wątpliwości Wyko-nawców robót budowlanych. Za błędy w dokumentacji i kosztorysach odpowiada Wykonawca . 5)W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do aktualizacji kosztorysów przez okres 2 lat od daty odbioru do-kumentacji bez dodatkowego wynagrodzenia. 6)Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego aż do dokonania odbioru końcowego robót bu-dowlanych. Zobowiązania Zamawiającego podczas wykonywania usługi: 1)Zamawiający umożliwi Wykonawcom zapoznanie się z sytuacją terenową, na której zlokalizowana będzie inwesty-cja. Termin wizji w terenie należy ustalić telefonicznie z Kierownikiem Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Kościelisku - tel. (0-18) 20 79 100. 2)Zamawiający przekaże wykonawcy mapy do celów projektowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmiana-mi). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS o-Zakopane nu-mer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetargowe - ZP.341-30-2009). 4.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego) tj. do dnia 15 czerwca 2009 roku do godz. 11.00. 5.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6.Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie wykluczona z po-stępowania przetargowego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek po-siadania takich uprawnień: 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wyko-nania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału techniczne-go i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmiana-mi). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia, w oparciu o wymagane do-kumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodar-czej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (W przypadku, gdy działal-ność prowadzona jest w formie spółki cywilnej - aktualne odpisy z właściwego rejestru lub aktualne zaświadcze-nia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, posiadających kwalifikacje niezbędne do wykona-nia tego zamówienia. Wykonawca musi dysponować projektantami, posiadającymi uprawnienia budowlane w spe-cjalności drogowej bez ograniczeń i doświadczenie zawodowe gwarantujące prawidłowe wykonanie usługi będą-cej przedmiotem zamówienia, i należącą do właściwej izby samorządu zawodowego Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Do wykazu osób należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. decyzje o na-daniu wymaganych uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby zawodowej. W przypadku gdy wykształcenie uzyskane nie obejmuje branży drogowej, lub specjalności budowli hydrotechnicz-nych lub w zakresie obiektów budowlanych melioracji wodnych wraz z uprawnieniami należy przedstawić stano-wisko właściwej Izby co do zakwalifikowania posiadanego wykształcenia jako odpowiedniego lub pokrewnego dla specjalności drogowej. (Zgodnie z § 29 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U Nr 83 poz. 578). 3)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 6 ust. 1 ppkt. 3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4)oświadczenie zgodne z art. 22, ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru sta-nowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast doku-mentu wymienionego w punkcie 6 ust.1 pkt. 1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wy-stawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ust. 2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie zło-żone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie. 4.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach