Zespół Szkół Publicznych w Jastrzębi ogłasza przetarg
- Adres: 33-191 Jastrzębia, Jastrzębia 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6512466 , fax. 014 6512466
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Publicznych w Jastrzębi
Jastrzębia 1 1
33-191 Jastrzębia, woj. małopolskie
tel. 014 6512466, fax. 014 6512466
REGON: 12052591300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz i odwóz dzieci do/z Zespołu Szkół Publicznych w Jastrzębi - przetarg nr 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie dowozu i odwozu dzieci autobusami do/z Zespołu Szkół w Jastrzębi: I. Jastrzębia Górna - Zespół Szkół w Jastrzębi; II. Falkowa - Zespół Szkół w Jastrzębi; III. Siekierczyna - Zespół Szkół w Jastrzębi; IV. Kąśna Górna - Zespół Szkół w Jastrzębi. Liczba miejsc siedzących powyżej 40. Wymagania : Dla zadania nr 1 - min. 1 autobus. Dla zadania nr 2 - min. 1 autobus. Dowóz i odwóz prowadzony będzie na trasach i zgodnie z niżej harmonogramem przedstawionym w siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się (zgodnie z art. 22 ust. 1-4 ustawy) wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy), tj. między innymi: -wykonawcy, którzy wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; -wykonawcy, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; -wykonawców, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -osoby fizyczne (bądź wspólnicy w spółkach jawnych, partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, komplementariusze spółek komandytowych bądź komandytowo-akcyjnych, członkowie organu zarządzającego osób prawnych), które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przekupstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 2)Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa wyżej, poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie 9 siwz, według formuły spełnia -nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do siwz; 2)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do siwz; 3)oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego ZUS wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/ciezkowice
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz uczniów do przedszkoli i szkół na terenie Gminy Podegrodzie w roku szkolnym 2016/2017 - II
Dodano: 2016-07-20 - Dowóz uczniów do przedszkoli i szkół na terenie Gminy Podegrodzie w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-01 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą na przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Maszkowicach, Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Zagorzynie z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-05-20 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą na przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Maszkowicach, Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Zagorzynie z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-05-09 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą z podziałem na zadania z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-04-14 - Przewóz dzieci (wynajem autokaru z kierowcą)
Dodano: 2015-12-10 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą na przewóz uczniów Szkoły Podstawowej w Zabrzeży, Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Łącku z miejscowości Zabrzeż Byniowa z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2015/2016
Dodano: 2015-07-29 - Usługa transportowa - wynajęcie autokaru wraz z kierowcą w miejscowości Lądek Zdrój, na zajęcia terenowe ze studentami WGGiOŚ, w terminach 17.08 - 20.08.2015 r., 22.08-25.08.2015 r., 27.08-30.08.2015 r.
Dodano: 2015-07-17 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą na przewóz uczniów Szkoły Podstawowej w Zabrzeży, Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Łącku z miejscowości Zabrzeż Byniowa z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2015/2016
Dodano: 2015-07-09 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą z podziałem na zadania z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2015/2016
Dodano: 2015-06-26