Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na rozbudowę i przebudowę gminnego systemu wodociągowego - etap I.

Gmina Złoczew ogłasza przetarg

  • Adres: 98-270 Złoczew, ul. Szeroka 17
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 8202270 , fax. 0-43 8202592
  • Data zamieszczenia: 2009-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złoczew
    ul. Szeroka 17 17
    98-270 Złoczew, woj. łódzkie
    tel. 0-43 8202270, fax. 0-43 8202592
    REGON: 73093458800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zloczew.bazagmin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na rozbudowę i przebudowę gminnego systemu wodociągowego - etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na rozbudowę i przebudowę gminnego systemu wodociągowego - etap I, w którego skład wchodzi: - budowa stacji uzdatniania wody w Zakładzie Wodociągowym w Złoczewie, - wprowadzenie układu dwustopniowego pompowania w Złoczewie, - przebudowa sieci wodociągowej w Złoczewie. Zakres prac obejmuje wykonanie oceny stanu technicznego wraz z inwentaryzacją stacji uzdatniania wody w Złoczewie. Wykonanie mapy do celów projektowych oraz projekt zagospodarowania terenu, plan BIOZ. Kompletny projekt budowlano- wykonawczy winien zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Dokumentację należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02. 09. 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18. 05. 2004r. w sprawie metod i podstaw do sporządzania kosztorysu inwestorskiego. Ponadto dokumentacje projektową należy wykonać zgodnie z załączoną Koncepcją przebudowy oraz rozbudowy gminnego systemu wodociągowego na terenie Gminy Złoczew. Kompletna dokumentacja powinna obejmować: 1) 1 egzemplarz mapy do celów projektowych wraz z wypisem z rejestru gruntów, 2) 5 egzemplarzy projektu budowlanego w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej (skan) na CD, 3) 3 egzemplarze projektu technicznego (wykonawczego) 4) 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego, 5) 2 egzemplarz przedmiaru robót w wersji papierowej i jeden w wersji elektronicznej na CD. 6) 2 egzemplarze Szczegółowych Specyfikacji Technicznych wykonania i odbioru robót w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na CD, 7) Uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami opinii , uzgodnień i decyzji , 8) Uzyskanie pozwolenia na budowę 9) Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową , obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i że zostaje wydana w kompletnym stanie z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 10) Imienny wykaz projektantów, którzy wykonali dokumentację wraz z numerami uprawnień i zaświadczeniami o przynależności do Izb Zawodowych Dokumenty w wersji elektronicznej należy wykonać w formacie PDF.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.. 1). Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 2). Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia , - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub kserokopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencje) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (co najmniej 2 prace projektowe dotyczące przebudowy sieci wodociągowej oraz budowy stacji uzdatniania wody). 5.Wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (aktualne na dzień otwarcia ofert zaświadczenie o przynależności do właściwych Izb) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/ osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 13. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) oferta winna zawierać dokumenty określone w punkcie IX dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i złożenia oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, złożenia oferty i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zloczew.bazagmin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach