Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
- Data zamieszczenia: 2009-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26 26
40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie projektu budowlanego na przebudowę budynku Zarządu Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Raciborskiej 26 w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 71251000-2 - usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków, 71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie projektu budowlanego również w wersji elektronicznej na - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712510002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium jest wymagane w wysokości 850,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), wniosą wadium i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże co najmniej 1 dokument potwierdzający wykonanie projektu o podobnym zakresie kompleksowości i wartości oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), wniosą wadium i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże co najmniej 1 dokument potwierdzający wykonanie projektu o podobnym zakresie kompleksowości i wartości oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania przedmiotu zamówienia(bez nadzoru autorskiego ) podany w dniach licząc od daty zawarcia umowy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowych remontów budynków komunalnych w Tarnowskich Górach - 2 zadania
Dodano: 2016-05-17 - Wykonanie dokumentacji projektowej remontu budynku komunalnego przy ul. Rynek 3 w Tarnowskich Górach
Dodano: 2016-05-11 - Wykonanie projektu remontu budynku komunalnego wielorodzinnego przy ul. Zagórskiej 91 w Tarnowskich Górach
Dodano: 2016-02-15 - Adaptacja pomieszczeń szkolnych na siedzibę Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych przy ul. Janasa 11 w Tarnowskich Górach
Dodano: 2015-06-17 - Wykonanie dokumentacji projektowych remontów budynków komunalnych w Tarnowskich Górach
Dodano: 2015-04-01 - Wykonanie dokumentacji projektowych remontów budynków komunalnych w Tarnowskich Górach
Dodano: 2015-02-18 - Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku przy ul. Wojska Polskiego 8 w Tychach
Dodano: 2014-07-30 - Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku przy ul. Wojska Polskiego 8 w Tychach
Dodano: 2014-06-26 - Usługi - Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 oraz opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania remontowego pn.: Remont pomieszczeń konwoju Policji w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35
Dodano: 2014-03-19 - Wykonanie dokumentacji projektowej remontu budynków komunalnych w Tarnowskich Górach
Dodano: 2014-01-23