Przetargi.pl
Usługi - Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 oraz opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania remontowego pn.: Remont pomieszczeń konwoju Policji w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35

Sąd Okręgowy w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 23/35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 36 84 430 , fax. 34 36 84 440
  • Data zamieszczenia: 2014-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Częstochowie
    ul. Dąbrowskiego 23/35 23/35
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 36 84 430, fax. 34 36 84 440
    REGON: 00057157600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi - Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 oraz opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania remontowego pn.: Remont pomieszczeń konwoju Policji w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 (segmenty A, B, C i D) oraz opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania remontowego pn. Remont pomieszczeń konwoju Policji w segmencie B budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35. Zakres przedmiotu zamówienia: przedmiot zamówienia podzielono na dwa (2) zadania: Zadanie I i Zadanie II, bez możliwości składania ofert częściowych. Zadanie I Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 (segmenty: A,B,C i D), wraz z pomiarem pomieszczeń. Zadanie II Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej, dla zadania remontowego pn. Remont pomieszczeń Konwoju Policji w segmencie B budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 A. Dokumentacja projektowa objęta zadaniem II zostanie wykorzystana do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót objętych dokumentacją. W związku z powyższym jej treść nie może zawierać oznaczeń, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. W przypadku braku możliwości opisania treści dokumentacji za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, dopuszcza się wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia wyrazów lub równoważny i określenia zakresu równoważności, stosownie od przepisów ustawy PZP. B. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wspólny słownik zamówień CPV: 71251000-2 - usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków 71220000-6 - usługi projektowania architektonicznego 71221000-3 - usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 3. Zamawiający wymaga, aby oferowana usługa odpowiadała wymaganiom opisanym w SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Wymagany termin wykonania zamówienia 1) Wymagany termin wykonania zamówienia (zadanie I i II) - 120 (sto dwadzieścia) dni od dnia podpisania umowy, 2) Zamawiający dopuszcza możliwość odbiorów częściowych wykonanych części zamówienia - każde z zadań z osobna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712510002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniądza (przelew na konto), winno znajdować się na koncie Zamawiającego nie później niż w terminie (dzień i godzina), wyznaczonym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 3. Zamawiający ustala wadium na kwotę 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień składania ofert. 5. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Katowicach, nr konta: 67 1130 1091 0003 9085 6990 0001; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 ze zm.). 6. Wykonawca w treści oferty wskazuje sposób wniesienia wadium. 7. W poleceniu przelewu należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy przedmiotowego postępowania. W pozostałych przypadkach wymagane jest złożenie wadium w miejscu składania ofert. 8. Zaleca się, aby wykonawca załączył do oferty oryginał lub kserokopię polecenia przelewu. Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w ofercie. 9. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5. (b), (c), (d) i (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 10. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o terminie jego wniesienia decydować będzie data uznania rachunku bankowego Zamawiającego, podanego w pkt 5 (a) niniejszego rozdziału SIWZ. 11. Poręczenie i/lub gwarancja musi zawierać: 11.1. klauzulę o nieodwołalności i bezwarunkowości wypłaty przez Gwaranta (Poręczyciela) na pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w ustawie - Prawo zamówień publicznych; 11.2. termin obowiązywania gwarancji/poręczenia do końca okresu związania ofertą na kwotę 2 500,00 złotych; 11.3. informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego dotyczące przetargu sygn. akt IR-351-1-02/14 przetarg nieograniczony na: Usługi - Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej dla budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 oraz opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania remontowego pn. Remont pomieszczeń konwoju Policji w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 11.4. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.5. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie Zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie umowy w sprawie Zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy określa art. 46 ustawy. 13. Dowód wniesienia wadium (kopia przelewu lub dowodu wpłaty lub oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz) należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu winien zostać złożony w jednej kopercie z ofertą. Trwałe spięcie oryginału przedmiotowego dokumentu wraz z ofertą uniemożliwi Zamawiającemu jego zwrot po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej. Wadium w kwocie określonej w SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. 14. UWAGA Zamawiający nie dopuszcza innych zapisów w treści gwarancji lub poręczeń (niż wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane), w tym zapisów dotyczących pośrednictwa banku w przypadku konieczności wypłaty należności, które mogłyby utrudnić Zamawiającemu realizację swoich praw do zatrzymania wadium, wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach