Przetargi.pl
wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla budynków usytuowanych w nieruchomościach położonych w Łodzi przy ulicy Nawrot 47, Nawrot 49 i Zachodniej 76

Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 90-103 Łódź, ul. Piotrkowska 86
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 630 08 06 , fax. 42 630 08 08
  • Data zamieszczenia: 2013-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście
    ul. Piotrkowska 86 86
    90-103 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 630 08 06, fax. 42 630 08 08
    REGON: 10161174800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla budynków usytuowanych w nieruchomościach położonych w Łodzi przy ulicy Nawrot 47, Nawrot 49 i Zachodniej 76
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla budynków usytuowanych w nieruchomościach położonych w Łodzi przy ulicy Nawrot 47, Nawrot 49 i Zachodniej 76 z podziałem na 3 odrębne zadania na warunkach określonych w projekcie umowy - załącznik nr 10 oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. ZADANIE I - dotyczy wykonania projektu budowlanego i wykonawczego dla budynków nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Nawrot 47, która figuruje w Gminnej ewidencji zabytków, o łącznej kubaturze budynku 4 456,76m?. UWAGA: 1. Zamawiający dla tej nieruchomości posiada inwentaryzację oraz orzeczenie o stanie technicznym z 2013r. określające zakres koniecznych robót remontowych, które udostępnia wykonawcom ubiegającym się o zamówienie - załącznik nr 11 do Siwz 2. Zamawiający udostępnia wydane przez Zespół Ochrony Zabytków Biura Architekta Miasta, wytyczne konserwatorskie do remontu nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Nawrot 47 - załącznik Nr 11a do SIWZ. ZADANIE II- dotyczy wykonania projektu budowlanego i wykonawczego dla budynków nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Nawrot 49,która figuruje w Gminnej ewidencji zabytków, o łącznej kubaturze budynku 4.581,62 m?. UWAGA: 1. Zamawiający dla tej nieruchomości posiada inwentaryzację oraz orzeczenie o stanie technicznym z 2013r. określające zakres koniecznych robót remontowych, które udostępnia wykonawcom ubiegającym się o zamówienie - załącznik nr 12 do Siwz 2. Zamawiający udostępnia wydane przez Zespół Ochrony Zabytków Biura Architekta Miasta, wytyczne konserwatorskie do remontu nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Nawrot 49 - załącznik Nr 12a do SIWZ. ZADANIE III - dotyczy wykonania projektu budowlanego i wykonawczego dla budynków nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Zachodniej 76,która figuruje w Gminnej ewidencji zabytków, w trakcie procedura wpisu do rejestru zabytków nieruchomych woj. Łódzkiego. Kubatura budynku 3 220,82m?. Powierzchnia użytkowa 449,16 m 2. W nieruchomości znajdują się 4 lokale mieszkalne ( w tym 2 wolne ). UWAGA: 1. Zamawiający dla tej nieruchomości posiada inwentaryzację oraz orzeczenie o stanie technicznym z 2013r. określające zakres koniecznych robót remontowych, które udostępnia wykonawcom ubiegającym się o zamówienie - załącznik nr 13 do Siwz 2. Zamawiający udostępnia wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, wytyczne konserwatorskie określające zakres koniecznych robót remontowych jak również wskazujące na konieczność opracowania programu prac konserwatorskich oraz projektu prac remontowo - konserwatorskich - załącznik nr 13a do SIWZ. 3. Zakres prac obejmuje: Zakres opracowania projektowego dla nieruchomości położonych w Łodzi przy ulicy Nawrot 47, Nawrot 49 i Zachodniej 76 w szczególności określa ekspertyza o stanie technicznym budynków wraz z inwentaryzacją budowlaną - załącznik nr 11, załącznik nr 12 i załącznik nr 13 do SIWZ. Zamawiający, w ramach przedmiotu zamówienia, wymaga wykonania projektu budowlanego i wykonawczego: Zadanie nr I - ul. Nawrot 47. 1. W zakresie termomodernizacji: 1.1 - projekt docieplenia stropu parteru i nad ostatnią kondygnacją oraz szczytowych elewacji budynków, zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany, 1.2 - projekt instalacji CO i CWU oraz adaptacji pomieszczenia na węzeł lub w przypadku braku możliwości podłączenia budynków do sieci ciepłowniczej zaprojektowanie innego sposobu ogrzewania ( np. gazowe ) 2. W zakresie przebudowy lokali mieszkalnych i użytkowych - projekt zmiany struktury lokali w kierunku poprawy ich funkcjonalności i umożliwiającym stwierdzenie samodzielności, 3. W zakresie dotyczącym całego budynku projekty: 3.1 - wzmocnienia stropów, 3.2 - remontu klatek schodowych z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych, 3.3 - remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu, 3.4 - izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej 3.5 - dobudowy przewodów kominowych, 3.6 - remontu wszystkich elewacji i prześwitu bramowego z kolorystyką, 3.7 - wymiany instalacji wodnej - od wodomierza głównego oraz kanalizacyjnej w budynkach i pod nawierzchnią podwórza, ( mapa do celów projektowych ), 3.8 - wymiany instalacji elektrycznej, odgromowej oraz instalacji domofonowej połączonej z bramą i do odbioru RTV i internetu, 3.9 - wymiany instalacji gazowej, 4. Projektu wykonania nawierzchni z kostki w podwórzu i prześwicie bramowym, wraz z projektem zagospodarowania terenu i pomieszczenia do gromadzenia odpadów 5. Projektu bramy wjazdowej z furtką i ogrodzeniem. 6. Projektu budowy lub odtworzenia komórek. 7. Projektu rozbiórki komórek i budynków niemieszkalnych. a także 8. Inwentaryzacji budowlanej powykonawczej wszystkich budynków w skali 1:100 oraz wizualizacji z planem zagospodarowania terenu. 9. Dla wszystkich projektów w ramach przedmiotowego Zadania opracowany na całość oraz odrębnie na każdy budynek: - kosztorys inwestorski, - przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, umożliwiające wykonanie robót w podziale na etapy. Zadanie nr II - ul. Nawrot 49. 1. W zakresie termomodernizacji: 1.1 - projekt docieplenia stropu parteru i nad ostatnią kondygnacją oraz szczytowych elewacji budynków, zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany, 1.2 - projekt instalacji CO i CWU oraz adaptacji pomieszczenia na węzeł lub w przypadku braku możliwości podłączenia budynków do sieci ciepłowniczej zaprojektowanie innego sposobu ogrzewania ( np. gazowe ) 2. W zakresie przebudowy lokali mieszkalnych i użytkowych - projekt zmiany struktury lokali w kierunku poprawy ich funkcjonalności i umożliwiającym stwierdzenie samodzielności, 3. W zakresie dotyczącym całego budynku projekty: 3.1 - wzmocnienia stropów, 3.2 - remontu klatek schodowych z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych, 3.3 - remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu, 3.4 - izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej 3.5 - dobudowy przewodów kominowych, 3.6 - remontu wszystkich elewacji i prześwitu bramowego z kolorystyką, 3.7 - wymiany instalacji wodnej - od wodomierza głównego oraz kanalizacyjnej w budynkach i pod nawierzchnią podwórza, ( mapa do celów projektowych ), 3.8 - wymiany instalacji elektrycznej, odgromowej oraz instalacji domofonowej połączonej z bramą i do odbioru RTV i internetu, 3.9 - wymiany instalacji gazowej, 4. Projektu wykonania nawierzchni z kostki w podwórzu i prześwicie bramowym, wraz z projektem zagospodarowania terenu i pomieszczenia do gromadzenia odpadów 5. Projektu bramy wjazdowej z furtką i ogrodzeniem. 6. Projektu budowy lub odtworzenia komórek. 7. Projektu rozbiórki komórek i budynków niemieszkalnych. a także 8. Inwentaryzacji budowlanej powykonawczej wszystkich budynków w skali 1:100 oraz wizualizacji z planem zagospodarowania terenu. 9. Dla wszystkich projektów w ramach przedmiotowego Zadania opracowany na całość oraz odrębnie na każdy budynek: - kosztorys inwestorski, - przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, umożliwiające wykonanie robót w podziale na etapy. Zadanie nr III - ul. Zachodnia 76. 1. W zakresie termomodernizacji: 1.1 - projekt docieplenia stropu parteru i nad ostatnią kondygnacją oraz szczytowych elewacji budynków, zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany, 1.2 - projekt instalacji CO i CWU oraz adaptacji pomieszczenia na węzeł lub w przypadku braku możliwości podłączenia budynków do sieci ciepłowniczej zaprojektowanie innego sposobu ogrzewania ( np. gazowe ) 2. W zakresie przebudowy lokali - projekt uwzględniający zmianę funkcji z mieszkalnej na użytkową. 3. W zakresie dotyczącym całego budynku z uwzględnieniem zmiany sposobu użytkowania po uprzednim uzyskaniu decyzji o warunkach zabudowy projekty: 3.1 - wzmocnienia lub wymiany stropów, 3.2 - remontu klatki schodowej z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych, 3.3 - remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu, 3.4 - izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej 3.5 - remontu wszystkich elewacji z kolorystyką, 3.6 - wymiany instalacji wodnej - od wodomierza głównego oraz kanalizacyjnej w budynku i pod nawierzchnią podwórza, 3.7 - wymiany instalacji elektrycznej, oraz instalacji domofonowej i do odbioru RTV i internetu,, 3.8 - wymiany instalacji gazowej, 4. Projekt wykonania nawierzchni z kostki w podwórzu powierzchnia - 371 m2 wraz z projektem zagospodarowania terenu i pomieszczenia do gromadzenia odpadów. a także 5. Inwentaryzacji budowlanej powykonawczej wszystkich budynków w skali 1:100 oraz wizualizacji z planem zagospodarowania terenu. 6. Dla wszystkich projektów w ramach przedmiotowego Zadania opracowany - kosztorys inwestorski, - przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 8. Dokumentację należy opracować ściśle zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków oraz orzeczeniem technicznym o stanie budynku w zakresie w jakim opracowanie to nie jest sprzeczne z w/w wytycznymi lub uzyskać odstępstwa, a z uwagi na planowaną zmianę funkcji budynku z mieszkalnej na użytkową również decyzją o warunkach zabudowy. *UWAGA Zamawiający wszystkie w/w posiadane dokumentacje techniczne i inwentaryzacje przekaże w wersji papierowej Wykonawcy po podpisaniu umowy. 4. Przedmiot zamówienia dla ZADAŃ I - III odpowiadający, co do zakresu i formy przepisom Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462) należy opracować zgodnie z przepisami: - prawa budowlanego - ustawa z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. U. nr89 poz. 414 wraz późniejszymi zmianami) oraz przepisami wykonawczymi dotyczącymi projektowania, w tym Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690). - Prawo zamówień publicznych - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. tekst jednolity ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 ze zm.). - kosztorysowania - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. Nr 130 poz. 1389 ). - przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, ( Dz.U. Nr 202 poz. 2072 ). - innymi obowiązującymi ustawami, rozporządzeniami i normami, - zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 5. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na bieżąco będzie prowadził z Zamawiającym konsultacje i uzgodnienia w zakresie sporządzanej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz będzie zobowiązany do zatwierdzenia koncepcji projektowej w UMŁ DIiL Wydziale Budynków i Lokali. 6. Każdą z części przedmiotu zamówienia (i każdy z projektów branżowych) należy oprawić w odrębnych teczkach i zrealizować w takiej ilości egzemplarzy w wersji papierowej by Zamawiający otrzymał 4 egzemplarze dokumentacji projektowej po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę. Kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót Wykonawca winien przekazać w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, a także całość w wersji elektronicznej na płycie CD w 2 egzemplarzach ( format PDF ) wraz z oświadczeniem projektantów o sporządzeniu projektów budowlanych i wykonawczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i kompletności dokumentacji. 7. Wersja elektroniczna powinna zawierać wersję edytowalną opracowania w formacie .doc (dokumenty tekstowe), .xls (arkusze kalkulacyjne), dwg (rysunki) oraz wersję do odczytu. Pliki przeznaczone do odczytu winny być udostępniane w formacie pdf i winny być zoptymalizowane, rozdzielczość materiałów w postaci graficznej nie powinna przekraczać 150-200 dpi. Przedmiary i kosztorysy w wersji edytowalnej mogą znajdować się w formacie pliku edytowalnego programu kosztorysującego w formacie ath. natomiast w wersji do odczytu - w formacie .pdf. Płyta CD może zawierać więcej niż jedno opracowanie. 8. Wykonawcom zamierzającym złożyć oferty Zamawiający udostępni do wglądu w siedzibie Administracji wszystkie w/w posiadane dokumentacje techniczne i inwentaryzacje w wersji papierowej. 9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia, na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru nie dłużej jednak niż do dnia zakończenia robót budowlanych wynikających z projektu; 10. Wykonawcy przed złożeniem ofert powinni dokonać oględzin nieruchomości objętych zamówieniem celem szczegółowego zapoznania się z aktualnym stanem technicznym budynku. 11. Zamawiający wymaga sporządzenia dokumentacji inwentaryzacji w skali 1:100, budynków położonych na nieruchomości, po ich remoncie i przebudowie. Dokumentację inwetaryzacyjną w 2-óch egzemplarzach, wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu, w terminie do 1 miesiąca od dnia podpisania ostatecznego protokołu zdawczo-odbiorczego robót budowlanych na danej nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z zapisem art. 45 ust. 2 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium dla każdego Zadania osobno tj.: - dla ZADANIA I - w wysokości:, 800zł (słownie: osiemset zł 00/100), - dla ZADANIA II - w wysokości: 800zł (słownie: osiemset zł 00/100), - dla ZADANIA III - w wysokości: 620zł (słownie: sześćset dwadzieścia zł 00/100), Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert ,przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego . 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Getin Bank SA nr rachunku 35 1560 0013 2376 1236 0000 0005, z dopiskiem na przelewie: Wadium - dokumentacja projektowa - Zadanie nr ........ Łódź, ul....................................... 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach