Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
- Data zamieszczenia: 2009-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
20-031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
REGON: 00000135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie (projektowanie i wykonanie) oddymiania poziomych i pionowych dróg ewakuacyjnych w domu studenckim Helios przy ulicy Czwartaków 13 w Lublinie, w ramach przystosowania Domów Studenckich UMCS w Lublinie do przepisów p.poż. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie (projektowanie i wykonanie) oddymiania poziomych i pionowych dróg ewakuacyjnych w domu studenckim Helios przy ulicy Czwartaków 13 w Lublinie, w ramach przystosowania Domów Studenckich UMCS w Lublinie do przepisów p.poż. Zakresem zamówienia objęte jest również: a) opracowanie algorytmu pożarowego dla domu studenckiego Helios przy ulicy Czwartaków 13 w Lublinie, b) opracowanie innych niezbędnych dokumentacji, których konieczność wykonania wynikała będzie z decyzji administracyjnych lub powstanie w trakcie prowadzenia prac remontowych, c) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, d) sporządzenie przedmiarów robót budowlanych i instalacyjnych, e) opracowanie planu BIOZ, f) opracowanie koniecznych opinii lub ekspertyz, g) uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na realizację opracowanej dokumentacji projektowej, h) wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji tradycyjnej (wydruku) w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (w programie typu AUTOCAD), i) sprawowanie nadzoru autorskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2) Ustala się wadium w wysokości: 10.000 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. 3) Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto Zamawiającego nr BRE Bank S.A. Nr 59 1140 1094 0000 2905 1600 1001 lub w jednej z poniżej podanych form: - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.). 4) Sposób przekazania: Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W przypadku wniesienia wadium w innej formie, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu. 5) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, 2) wykonali oddymianie dróg ewakuacyjnych lub dostosowali drogi ewakuacyjne do aktualnych przepisów p. poż. w min. 1 budynku w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości łącznej min. 700.000 PLN brutto, 3) zapewnią wykonywanie funkcji kierownika budowy przez osobę posiadającą uprawnienia w branży budowlanej. 4) posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000 zł. * W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w powyższym punkcie 1. * UWAGA: Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 6.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio, 4) oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) dokument stwierdzający, że kierownik budowy posiada uprawnienia w branży budowlanej, 7) wykaz wykonanych robót obejmujących wykonanie oddymiania dróg ewakuacyjnych lub dostosowanie dróg ewakuacyjnych do aktualnych przepisów p. poż. w min. 1 budynku o wartości łącznej min. 700.000 PLN brutto, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000 zł. Podmioty ubiegające się wspólnie o uzyskanie zamówienia publicznego, muszą złożyć dokumenty określone w pkt. 1-4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. * Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: - Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. - Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wentylacji mechanicznej w ramach Termomodernizacji budynków szpitala SP ZZOZ w Janowie Lubelskim - budynek kuchni na potrzeby poradni i administracyjno biurowe.
Dodano: 2016-04-12 - Wykonanie wentylacji mechanicznej w ramach Termomodernizacji budynków szpitala SP ZZOZ w Janowie Lubelskim - budynek kuchni na potrzeby administracyjno biurowe
Dodano: 2016-02-08 - Wykonanie termomodernizacji budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Firleju ul. Choiny 7, 21 - 136 Firlej oraz Zespołu Szkół nr 2 w Lubartowie ul. Chopina 6, 21 - 100 Lubartów
Dodano: 2015-02-20 - Wykonanie instalacji alarmowych w budynku nr 34 w Rzeszowie
Dodano: 2014-08-27 - Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta przy ul. Kościuszki 13 w Biłgoraju
Dodano: 2014-03-24 - Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynku biurowym KPP w Kraśniku wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2013-11-08 - Wykonanie instalacji mechanicznej wentylacji wyciągowej i nawiewnej oraz klimatyzacji w obiektach KPP w Parczewie
Dodano: 2013-10-08 - Instalacja wentylacji w pomieszczeniach hydroterapii Kolejowego Szpitala Uzdrowiskowego w Nałęczowie
Dodano: 2013-10-07 - Dostawa i montaż instalacji wentylacyjnej w budynku bazy transportowo-materiałowej Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Radzyniu Podlaskim
Dodano: 2013-06-12 - Wykonanie systemu wentylacji i klimatyzacji w budynku G-31
Dodano: 2012-12-05