Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej w Brzeźnie.

Urząd Gminy Dorohusk ogłasza przetarg

  • Adres: 22-175 Dorohusk, ul. I Armii Wojska Polskiego 50
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5661089 w. 27 , fax. 082 5661061
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dorohusk
    ul. I Armii Wojska Polskiego 50 50
    22-175 Dorohusk, woj. lubelskie
    tel. 082 5661089 w. 27, fax. 082 5661061
    REGON: 00053787500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy.pl/dorohusk
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej w Brzeźnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 2 ust.8 uPZP oraz art.3 pkt 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) -dalej UPB, polegające na: modernizację drogi gminnej w Brzeźnie, w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w: 1) przedmiarach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanych przez Biuro Projektów i Usług Technicznych Biprotech ul. K. Szymanowskiego 13/24, 22-100 Chełm, 2) wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiar robót, 3) projekcie umowy. 2. Realizacja robót budowlanych zgodna z ww. dokumentacją. 3.Dokumenty wymienione w podpunktach 1-3 stanowią załączniki do SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.dorohusk.bip.lublin.pl w zakładce Przetargi w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - PARAMETRY TECHNICZNE: 1. Długość modernizowanego odcinka drogi - 429,94m, szerokość 5m; 2. Zakres robót obejmuje: - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym; zagęszczonym mechanicznie szerokości 5,0m grubości do 10cm; - skropienie podbudowy tłuczniowej asfaltem szerokości 5,0m; - warstwa ścieralna szerokości 5,0m z masy asfaltowej grubości 5cm; Szczegółowa dokumentacja dostępna jest w pokoju nr 17 Urzędu Gminy Dorohusk, ul. I AWP 50, 22-175 Dorohusk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium ma być wniesione w kwocie 3000,00 PLN 2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42 poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Leśniowice O/Dorohusk 50819500092002003000250001
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 uPZP: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych dokumentó i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podstawowe: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodne z art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3) kosztorys ofertowy(formularz cenowy) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (co najmniej dwie wykonane inwestycje na kwotę co najmniej 70 000,00 PLN (brutto ) każda z nich) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4, 5) wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia z załączonymi uprawnieniami (co najmniej jedna osoba z uprawnieniami do kierowania budów i robót w zakresie dróg z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5, 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi, jakimi dysponuje wykonawca (co najmniej jedna rozkładarka mas bitumicznych), 7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 8) potwierdzenie wniesienia wadium przed terminem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dorohusk.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach