Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus do kotłowni w budynku Urzędu Gminy , Poczty i Policji w Trzeszczanach i kotłowni w budynku byłej Szkoły Podstawowej w Zadębcach oraz kotłowni szkół podstawowych w Nieledwi oraz w Mołodiatyczach gm. Trzeszczany, pow. hrubieszowski woj. lubelskie na sezon grzewczy 2009/2010 na sezon grzewczy 2009- 2010 r.

Gmina Trzeszczany ogłasza przetarg

  • Adres: 22-554 Trzeszczany, Trzeszczany Pierwsze 194/14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6575059 , fax. 084 6575023
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzeszczany
    Trzeszczany Pierwsze 194/14 194/14
    22-554 Trzeszczany, woj. lubelskie
    tel. 084 6575059, fax. 084 6575023
    REGON: 00055011400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzeszczany.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus do kotłowni w budynku Urzędu Gminy , Poczty i Policji w Trzeszczanach i kotłowni w budynku byłej Szkoły Podstawowej w Zadębcach oraz kotłowni szkół podstawowych w Nieledwi oraz w Mołodiatyczach gm. Trzeszczany, pow. hrubieszowski woj. lubelskie na sezon grzewczy 2009/2010 na sezon grzewczy 2009- 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus na cały sezon grzewczy 2009/2010 r. do kotłowni w budynku Urzędu Gminy, Poczty i Policji w Trzeszczanach i kotłowni w budynku byłej Szkoły Podstawowej w Zadębcach oraz kotłowni szkół podstawowych w Nieledwi oraz w Mołodiatyczach w przewidywanej ilości ok. 85 000 l, o minimalnych wymaganiach jakościowych: a) wartość opałowa [kj/kg] od 42 000 b) temperatura płynięcia [oC] do -20 oC c) temperatura zapłonu [oC] od 56 oC d) gęstość w temp. 15 oC [kg/m?] do 860 e) lepkość kinematyczna w 20 oC [mm?/s] do 6 f) skład frakcyjny do 250 oC destyluje [%(V/V)]:do 65 do 350 oC destyluje [% (V/V)]: od 85 g) pozostałość po koksowaniu w 10 % do 0,3 h) pozostałość po spopieleniu [% (m/m)] do 0,01 i) zawartość siarki [%(m/m)] do 0,2 j) zawartość wody [Mg/kg] do 200. -Gmina Trzeszczany, jako organ prowadzący szkoły m.in. w Nieledwi oraz Mołodiatyczach, organizuje i rozstrzyga przetarg, natomiast umowy na dostawę z wybranym oferentem każda szkoła zawiera i zamawia oddzielnie, -Zlecenie realizacji kolejnych dostaw przekazywane będzie telefonicznie przez kierowników jednostek lub osoby upoważnione 48 godzin przed wymaganym terminem dostawy. Częstotliwość dostaw będzie uzależniona od warunków pogodowych. Zamawiający przy każdej dostawie będzie żądał świadectwa jakości dla dostarczonego oleju . -loco - kotłownia w budynku Urzędu Gminy, Poczty i Policji w Trzeszczanach , kotłownia w budynku byłej Szkoły Podstawowej w Zadębcach oraz kotłownie szkół podstawowych w Nieledwi i Mołodiatyczach. -podana powyżej ilość jest wartością szacunkową, która służy jedynie Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W trakcie realizacji umowy ilości mogą ulec zmianie tj. zarówno zwiększeniu jak i zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku, czego nie będą podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, na podstawie art. 45 ust. 2 odstępuje od żądania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: -posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia, -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych., -nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń, dokumentów na zasadzie -spełnia- lub -nie spełnia-wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych( tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościgospodarczej. 3. Oświadczenia oferenta zgodnie z załącznikiem nr 3 . Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ( data, pieczątka firmowa i podpis wykonawcy). Podpis wykonawcy powinien być złożony w sposób umożliwiający jednoznaczne ustalenie imienia i nazwiska osoby podpisującej ( podpis złożony odręcznie lub na pieczęci określającej imię i nazwisko osoby upoważnionej do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzeszczany.roztocze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach