Przetargi.pl
Wykonanie projektów oświetlenia ulicznego w miejscowości Chyżne, Jabłonka i Zubrzyca Górna

Gmina Jabłonka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611146 , fax. 018 2652468
  • Data zamieszczenia: 2011-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonka
    ul. 3 Maja 1/206 1/206
    34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
    tel. 018 2611146, fax. 018 2652468
    REGON: 00054325500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów oświetlenia ulicznego w miejscowości Chyżne, Jabłonka i Zubrzyca Górna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz przetargowej oświetlenia ulicznego w następujących miejscowościach Gminy Jabłonka: Chyżne, Jabłonka i Zubrzyca Górna zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz przetargowej oświetlenia ulicznego w następujących miejscowościach Gminy Jabłonka: Chyżne, Jabłonka i Zubrzyca Górna zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami Na podstawie dokumentacji projektowej wykonawca uzyska w imieniu zamawiającego pozwolenie na budowę w/w inwestycji, na podstawie dokumentacji przetargowej zamawiający przeprowadzi przetarg na wykonawstwo w terminie późniejszym. Zamówienie obejmuje: -wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych dla całego zamierzenia inwestycyjnego. 1. Sporządzenie projektów budowlanych dla poszczególnych wsi i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń łącznie z pozwoleniem na budowę, 2. Sporządzenie projektów wykonawczych branżowych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich występujących branż 2. Wymagania zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. Charakterystyczne parametry określające wielkość prac przewidzianych do realizacji w ramach rozbudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jabłonka. a) Opracowanie dokumentacji technicznej oświetlenia ulicznego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę-realizacja do 30 listopada 2011 roku. 2.1 Zakres robót budowlanych- rozwiązania projektowe. Zamawiający wymaga, aby zaprojektowane roboty budowlane związane z rozbudową oświetlenia ulicznego w miejscowościach wyżej wymienionych, były wykonane w sposób powodujący najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego. Wykonawca będzie zobowiązany do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: 1. organizacji robót budowlanych, 2. zabezpieczenia interesów osób trzecich, 3. ochrony środowiska, 4. warunków bezpieczeństwa pracy, 5. warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, 6. zabezpieczenia robót przed dostępem osób trzecich, 7. zabezpieczenia terenu robót od następstw związanych z budową. Wyroby budowlane, stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego, mają spełniać wymagania polskich przepisów, a wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu, zgodnie z regulacjami ustawy o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry. Oświetlenie uliczne należy zaprojektować w standardach technicznych i użytkowych obowiązujących w Polsce i UE przy uwzględnieniu warunków technicznych z Zakładu Energetycznego ENION Kraków Rejon Dystrybucji w Nowym Targu. W stosunku do przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wymagania architektoniczno-estetyczne zamierzonego do realizacji zadania. Wykonanie projektu oświetlenia ulicznego polega na nawiązaniu do oświetlenia już istniejącego. Gmina posiada aktualny Plan Zagospodarowania Przestrzennego. W projekcie należy uwzględnić interes ochrony przyrody, właścicieli działek, na których inwestycja zostanie zlokalizowana po uprzednim uzyskaniu od nich zgody na realizację inwestycji. Należy uzyskać wszystkie zgody, opinie, decyzje, uzgodnienia, ekspertyzy, jeśli takie będą wymagane od osób i instytucji przewidziane przepisami prawa. Zamierzone w projekcie materiały(lampy, słupy itp. )należy uzgodnić z zamawiającym. Lampy powinny być energooszczędne i spełniać wymagania estetyczne zamawiającego. Kontroli zamawiającego będą w szczególności poddane: rozwiązania projektowe zawarte w projekcie budowlanym przed złożeniem wniosku wykonawcy o wydanie pozwolenia na budowę oraz projekty wykonawcze i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - przed ich skierowaniem do wykonawcy robót budowlanych - w aspekcie ich zgodności z programem funkcjonalno- użytkowym oraz warunkami umowy, stosowane gotowe wyroby budowlane, w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności parametrów z danymi zawartymi w projektach wykonawczych i w specyfikacjach technicznych, Termin realizacji wykonania zadania- do dnia 30 listopada 2011 roku. a) Opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę we właściwym organie administracji budowlanej. 2.2 Szczegółowy zakres wykonania zamierzonej inwestycji. A. Projektowane oświetlenie uliczne w miejscowości CHYŻNE. Należy zaprojektować oświetlenie uliczne wzdłuż drogi gminnej o nr ew. 7943/1 i 7956 w przysiółku Zawodzie i Bugaj w następujących miejscach: a. wjazd z drogi T- do w/w przysiółków 1 lampa, b. odcinek od słupa nr 42 po istniejące oświetlenie obok budynku o nr 288 strona prawa w kierunku Zawodzia, c. odcinek od budynku nr 285A po budynek nr 278A strona prawa, d. odcinek od budynku nr 272 po słup nr 37 na Bugaju i dalej pomiędzy domami po budynek nr 265, strona prawa. Całkowita długość do budowy oświetlenia ulicznego we wsi Chyżne około 1300mb. W projekcie należy uwzględnić włączenie oświetlenia projektowanego do STTR nr 4(6356) i STTR nr 5 (6476) B. Projektowane oświetlenie uliczne w miejscowości JABŁONKA ; 1.Ulica Kopernika: a. droga o nr ew 9074, oświetlenie należy zaprojektować na długości 250 mb od słupa nr 21 w kierunku szkoły w Borach po lewej stronie drogi gminnej o nr ew. 9074,, Stacja trafo nr 24-6327 b. droga o nr ew.9073, oświetlenie należy zaprojektować na długości 650 mb po lewej stronie w kierunku zachodnim po skrzyżowanie z ulicą Sienkiewicza. Stacja trafo nr 7-6114. Całkowita długość projektowanej sieci oświetlenia ulicznego na ulicy Kopernika 900 mb. C. Projektowane oświetlenie uliczne w miejscowości Zubrzyca Górna. Projekt oświetlenia ulicznego obok drogi gminnej o nr ew.1072 przysiółek Janówka. Po stronie lewej lub prawej Długość odcinka 300mb,w projekcie należy uwzględnić włączenie oświetlenia ulicznego do STTR nr 4-6402. OGÓŁEM DŁUGOŚĆ PROJEKTOWANEGO OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY JABŁONKA w 2011 WYNOSI 2500 mb. W zakres realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) Przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskanie na odpowiedzialność i ryzyko Wykonawcy wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokonana na swój koszt. 2) Wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiO), o których mowa w art. 31 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072, ze zm.) 3) Uzyskanie wymaganych opinii, prawomocnych pozwoleń, sprawdzeń, uzgodnień, zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym i inne wymagane dla uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej . 4) Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz winna ona być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń należy określić w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Zamawiający wymaga dokonania sprawdzenia dokumentacji projektowej przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Każdy egzemplarz dokumentacji projektowej musi być podpisany przez projektanta i sprawdzającego. Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawiania i uzgadniania z Zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych. Dokumentacja projektowa będzie się składała w szczególności z: 1) Projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, odpowiadającego wymogom art. 34 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. nr 120, poz. 1133). 2) Projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegółowiających projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz realizacji robót budowlanych dotyczące: 1) Rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych. 2) Detali architektonicznych oraz urządzeń budowlanych. 3) Przedmiarów robót sporządzonych metodą uproszczoną zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (DZ.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) 4) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zawierających zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót i będą zawierać: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy je opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. 5) Kosztorysów inwestorskich sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r. nr 130 poz. 1389). 6) Zamawiający wymaga dokonania sprawdzenia dokumentacji projektowej przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Każdy egzemplarz dokumentacji projektowej musi być podpisany przez projektanta i sprawdzającego. Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawiania i uzgadniania z zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu 4 komplety dokumentacji w formie papierowej oraz 1 egzemplarz płyty CD, zawierającej cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie dxf oraz pdf, tekst w formacie.doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie .doc (Ms Word) lub .xls (Ms Excel). Przekazanie dokumentacji każdorazowo nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. Szczegółowy zakres prac precyzuje program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w ciągu 2 lat od daty przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego nad wykonywanymi na podstawie opracowanego projektu robotami w tym przybycia na budowę na każde żądanie Zamawiającego (w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie) do końca trwania realizacji inwestycji. Wybrany Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, obowiązany jest podać nazwę podwykonawców ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich prac, a także przedłożyć wzory umów Wykonawcy z podwykonawcami zaakceptowane przez każdą ze stron. W przypadku wykonywania zamówienia przez inną osobę niż Wykonawcy, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy obowiązany jest złożyć Zamawiającemu stosowną umowę z osobą trzecią mającą wykonać prace z zawartym tam przeniesieniem praw autorskich oraz zobowiązaniem do wykonywania nadzoru autorskiego. W przypadku nie przedstawienia wskazanej umowy w ciągu 7 dni od podpisania n/n umowy, Zamawiający może od n/n umowy odstąpić w ciągu 30 dni już bez wezwania i wyznaczenia dodatkowego terminu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia Wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach