Przetargi.pl
WYKONANIE PROJEKTÓW BUDOWLANO - WYKONAWCZYCH DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ : BUDOWA DRÓG W ULICACH: SEJMU WIELKIEGO, NIEMCEWICZA, MAŁACHOWSKIEGO, DEKERTA, CZARTORYSKIEGO I POTOCKIEGO W BRZEZINACH WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ.

Gmina Miasto Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8742224 , fax. 046 8742793
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeziny
    ul. Sienkiewicza 16 16
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 046 8742224, fax. 046 8742793
    REGON: 00052419200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PROJEKTÓW BUDOWLANO - WYKONAWCZYCH DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ : BUDOWA DRÓG W ULICACH: SEJMU WIELKIEGO, NIEMCEWICZA, MAŁACHOWSKIEGO, DEKERTA, CZARTORYSKIEGO I POTOCKIEGO W BRZEZINACH WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie Nr 1 Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych budowy dróg wraz kanalizacją sanitarną i deszczową w ulicach: Sejmu Wielkiego oraz fragmentu ulicy Potockiego (od skrzyżowania z ulicą Czartoryskiego w kierunku północnym) w Brzezinach opracowania dotyczące: 1/ budowy kanalizacji sanitarnej w ulicach Sejmu Wielkiego oraz fragmentu ulicy Potockiego (od skrzyżowania z ulicą Czartoryskiego w kierunku północnym) w Brzezinach, których zakres obejmuje: badania geotechniczne gruntu, przyłącza, projekt organizacji ruchu drogowego na czas budowy. 2/ budowy kanalizacji deszczowej w ulicach Sejmu Wielkiego oraz fragmentu ulicy Potockiego (od skrzyżowania z ulicą Czartoryskiego w kierunku północnym) w Brzezinach, których zakres obejmuje: badania geotechniczne gruntu, przepompownie wraz z przyłączeniami energetycznymi, separator, wykonanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych, projekt organizacji ruchu drogowego na czas budowy. 3/ budowy dróg w ulicach: Sejmu Wielkiego oraz fragmentu ulicy Potockiego (określonego wyżej) w Brzezinach, których zakres obejmuje wykonanie chodnika po jednej stronie i wykonanie ścieżki rowerowej po drugiej stronie ulicy z kostki betonowej, wraz z krawężnikami, wykonanie podbudowy z warstwą odsączającą ułożenie wyrównawczej i ścieralnej warstwy asfaltu oraz regulację istniejących urządzeń podziemnych. 4/ wykonania projektu organizacji ruchu drogowego na czas budowy, wykonanie docelowego projektu pionowej i poziomej organizacji ruchu drogowego, Projektant zobowiązuje się do uzyskania: 1/ wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 2/ decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia po stwierdzeniu zgodności lokalizacji przedsięwzięcia z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska - Dz. U. Nr 62, poz. 627 ze zm.), 3/ map do celów projektowych, 4/ wszystkich obowiązujących uzgodnień, opinii, sprawdzeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118) i przepisami wykonawczymi. Projektant do projektów wymienionych w § 1 ust. 1 pkt 1, 2, 3 projektu umowy wykona i złoży poniższe dokumenty z podziałem na etapy: Etap I - ulica Sejmu Wielkiego od ulicy Waryńskiego, fragmentu ulicy Potockiego (od skrzyżowania z ulicą Czartoryskiego w kierunku północnym), Etap II - ulica Sejmu Wielkiego (od skrzyżowania z ul. Potockiego do pierwszych zabudowań),] Etap III - ulica Sejmu Wielkiego do lasu na obszarze oznaczonym w m.p.z.p.jako 132 KL Etap IV - ulica Sejmu Wielkiego do ul. Waryńskiego na obszarze oznaczonym w m.p.z.p. jako 160 KD. 1/ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), 2/ przedmiary robót na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), 3/ kosztorysy inwestorskie na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 mają 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), 4/ uzgodniony wniosek z wszystkimi niezbędnymi opiniami wynikającymi z ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczegółowych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. 2003 r. Nr 80 poz. 721 ze zm.), w imieniu Gminy Miasto Brzeziny do starosty o pozwolenie na realizację inwestycji drogowej zawierający: a/ mapę w skali co najmniej 1:5000 przedstawiającą proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu, b/ analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi, c/ mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, d/ określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu, e/ dodatkowe cztery egzemplarze projektu budowlanego wraz z niezbędnymi zaświadczeniami, o których mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zm.), f/ postanowienie, o którym mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczegółowych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. 2003 r. Nr 80 poz. 721 ze zm.), o uzgodnieniu projektowanych rozwiązań w wymaganym zakresie z organem administracji architektoniczno-budowlanej, dla obszarów, gdzie jest ono wymagane, h/ opinię dyrektora właściwego regionalnego zarządu gospodarki wodnej, i/ opinię dyrektora właściwego regionalnej dyrekcji Lasów Państwowych, j/ opinie innych organów wymagane przepisami szczegółowymi, k/ decyzje administracyjne wymagane na podstawie przepisów odrębnych. Zadanie Nr 2 Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych budowy dróg wraz z budową kanalizacji deszczowej w ulicach: Niemcewicza, Dekerta, Małachowskiego, Czartoryskiego oraz fragmentu ulicy Potockiego (od skrzyżowania z ul. Czartoryskiego w kierunku zachodnim) w Brzezinach, obejmujące opracowania dotyczące: 1/ budowy kanalizacji deszczowej w ulicach: Niemcewicza, Dekerta, Małachowskiego, Czartoryskiego i fragmentu ulicy Potockiego (od skrzyżowania z ulicą Czartoryskiego w kierunku zachodnim), których zakres obejmuje: badania geotechniczne gruntu, przepompownię wraz z przyłączeniami energetycznymi, separator, wykonanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych, 2/ budowy dróg w ulicach: Niemcewicza, Dekerta, Małachowskiego, Czartoryskiego oraz fragmentu ulicy Potockiego (określonego wyżej) w Brzezinach, których zakres obejmuje wykonanie chodników z kostki betonowej po obu stronach wraz z krawężnikami, wykonanie podbudowy z warstwą odsączającą, ułożenie wyrównawczej i ścieralnej warstwy asfaltu oraz regulację istniejących urządzeń podziemnych. 3/ wykonania projektu organizacji ruchu drogowego na czas budowy, wykonanie docelowego projektu pionowej i poziomej organizacji ruchu drogowego, Projektant zobowiązuje się do uzyskania: 1/ wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 2/ decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia po stwierdzeniu zgodności lokalizacji przedsięwzięcia z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska - Dz. U. Nr 62, poz. 627 ze zm.), 3/ map do celów projektowych, 4/ wszystkich obowiązujących uzgodnień, opinii, sprawdzeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118) i przepisami wykonawczymi. Projektant do projektów wymienionych w § 1 ust. 4 pkt 1 i 2 projektu umowy wykona: 1/ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), 2/ przedmiary robót na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), 3/ kosztorysy inwestorskie na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 mają 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). Wszystkie opracowania Projektant wykona w formie papierowej i elektronicznej. Projektant wykona dzieło z własnych materiałów oraz poniesie wszystkie koszty związane z realizacją dzieła w tym należne opłaty administracyjne i skarbowe. Projektant udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na każde zadanie oddzielnie od dnia w którym dokonano odbioru zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 270 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 0,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy , tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia warunek 1 wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1) trzech usług polegających na zaprojektowaniu dróg wraz z chodnikami o długości co najmniej 1000 mb., 2) trzech usług polegających na zaprojektowaniu kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami o długości co najmniej 1000 mb., 3) trzech usług polegających na zaprojektowaniu kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami i wpustami ulicznymi o długości co najmniej 1000 mb., 4) jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu przepompowni wraz z przyłączem energetycznym., Uwaga - jedna wykonana dokumentacja może obejmować różne rodzaje prac. Wykonawca dołączy referencje od Zamawiającego, na rzecz którego wykonywał zamówienia. warunek 2 (posiadają uprawnienia potwierdzające kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia); Wykonawca przedstawi : a) Uprawnienia budowlane w zakresie projektowania budowy sieci wod -kan wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego, b) Uprawnienia budowlane w zakresie projektowania budowy dróg wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego, c) Uprawnienia budowlane w zakresie projektowania budowy sieci energetycznych wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków : 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia , 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, następującego dokumentu : aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: 1/ wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie,( wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ); Wykonawca do wykazu dołączy referencje od Zamawiającego, na rzecz którego wykonywał zamówienia spełniające warunek 1 warunek 1 wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1) trzech usług polegających na zaprojektowaniu dróg wraz z chodnikami o długości co najmniej 1000 mb., 2) trzech usług polegających na zaprojektowaniu kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami o długości co najmniej 1000 mb., 3) trzech usług polegających na zaprojektowaniu kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami i wpustami ulicznymi o długości co najmniej 1000 mb., 4) jednej usługi polegającej na zaprojektowaniu przepompowni wraz z przyłączem energetycznym., Uwaga - jedna wykonana dokumentacja może obejmować różne rodzaje prac. 2/ wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ); warunek 2 dysponowanie osobami, lub pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów do oddelegowania osób, z wymaganymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w szczególności uprawnieniami do projektowania w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: a) Uprawnienia budowlane w zakresie projektowania budowy sieci wod -kan wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego, b) Uprawnienia budowlane w zakresie projektowania budowy dróg wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego, c) Uprawnienia budowlane w zakresie projektowania budowy sieci energetycznych wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach