Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Ostródzie

Przedszkole Miejskie nr 1 w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. B. Chrobrego 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896465918 , fax. 6465918
  • Data zamieszczenia: 2016-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Miejskie nr 1 w Ostródzie
    ul. B. Chrobrego 3 3
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896465918, fax. 6465918
    REGON: 51029266300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm1ostroda.nowybip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja oświaty

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Ostródzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Ostródzie, zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4 do siwz), dokumentacją projektową (zał. nr 5 do siwz), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - dalej STWiOR (zał. nr 6 do siwz) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz). 2. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: 1) wykonanie robót budowlanych w zakresie:a) remontu łazienki: roboty rozbiórkowe, montaż rurociągów z PCV - 24,2 mb, montaż umywalki - 3 kpl., montaż ustępu ze spłuczką dla dzieci 4-5 letnich - 2 kpl., wymiana przewodów kabelkowych - 17,50 mb; roboty murarskie, obsadzenie skrzydeł drzwiowych - 2,0 m2, roboty malarskie - 42,27 m2; licowanie ścian płytkami - 43,68 m2; b) remontu ciągów komunikacyjnych: roboty malarskie - 6.977,65 m2, okładziny schodów - 57,73 m2; ułożenie wykładziny PCV - 458,43 m2, 2) wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: a)zabezpieczenie pomieszczeń, w których będą realizowane roboty - zwanych dalej terenem budowy; b) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu budowy oraz pomieszczeń przyległych zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. 3. Inne postanowienia: 1) Zamawiający, nie zastrzega na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2) Zamawiający nie wymaga przedkładania umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi o wartości mniejszej niż 0,5 % wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy materiałów i/lub urządzeń podlegających wbudowaniu w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia oraz usługi transportowe. Postanowienie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000,- zł brutto. 3) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 4) Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 9 lit. d ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby czynności niezbędne do realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych w trakcie realizacji zamówienia, wykonywane były przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w liczbie i wymiarach czasu pracy wskazanych w ofercie, jednak nie mniejszej niż ogółem 2 osoby. 5) Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym, będą one w głównej mierze prowadzone poza godzinami urzędowania przedszkola, zgodnie z harmonogramem ustalonym z użytkownikiem obiektu. Wszelkie prace objęte przedmiotem zamówienia należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie oraz w jego bezpośrednim otoczeniu. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.400,00 PLN (słownie: trzy tysiące czterysta złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2016-07-06 do godz. 10:00 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6): w formie pieniądza: przelewem na konto: - BGŻ Nr konta 22 2030 0045 1110 0000 0244 6340. Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2016-07-06 o godz. 10:00. - w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć w gabinecie Dyrektora. W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Przedszkole Miejskie Nr 1 z siedzibą w Ostródzie 14 - 100 Ostróda, ul. Bolesława Chrobrego 3, muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp. 2. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 uPzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Aspekty społeczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pm1ostroda.nowybip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach