Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowo-budowlanych 19 lokali mieszkalnych położonych na terenie SZGZ w Grabinie

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-448 Olsztyn, ul. Głowackiego 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5248800 , fax. 89 5248802
  • Data zamieszczenia: 2015-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie
    ul. Głowackiego 6 6
    10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5248800, fax. 89 5248802
    REGON: 01034470800704
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowo-budowlanych 19 lokali mieszkalnych położonych na terenie SZGZ w Grabinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych 19 lokali mieszkalnych położonych na terenie SZGZ w Grabinie. 2. Lokale mieszkalne położone są na terenie gminy Dąbrówno, Susz, Kisielice i Łukta, w następujących miejscowościach: Gmina Dąbrówno: Bartki 3/3, Pląchawy 9/4, Elgnowo 59/1, Elgnowo 58/2, 58/3, 58/5, 58/6 Gmina Susz: Wiśniówek 6/5, Kamieniec 35/2, 35/4 Gmina Kisielice: Kantowo 4/2, Stary Folwark 11, 13, Stary Folwark 3, 4 ,6 Gmina Łukta: Nowe Ramoty 3/1, Komorowo 19/8, 7a. 3. Wykaz robót remontowo - budowlanych do wykonania w lokalach mieszkalnych będących w zasobie Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Grabinie znajduje się w Rozdziale 3 SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia a także w dokumentacji technicznej, która stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ. 4. Opis prac ma charakter poglądowy. Należy zapoznać się ze szczegółowym wyliczeniem rodzaju oraz ilości robót znajdującym się w Przedmiarze Robót oraz technologią wykonywania poszczególnych robót zawartą w odrębnych przepisach. Przed zakupem elementów do wbudowania należy sprawdzić poprawność podanego wymiarowania. Dokumentacja ta jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji - załącznik Nr 9 do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. 5. eżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 6. Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowej analizy robót i pozostałych dokumentów załączonych do SIWZ oraz rzetelnej oceny informacji podczas wizji lokalnej, celem uwzględnienia w złożonej ofercie kosztów wszystkich robót i czynności, które są przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia. 7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umownych. 8. Przedmiot dodatkowo został opisany w projekcie umowy - załącznik Nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych); W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej za wadium złożone w terminie zostanie uznane obciążenie wpłatą konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. W zależności od woli Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK O/Olsztyn Nr 96 1130 1189 0025 0131 8420 0002 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych , 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach