Przetargi.pl
Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogi powiatowej nr 1060P na odcinku Wysoka - Rudna oraz drogi powiatowej nr 1198P na odcinku Kijaszkowo - Tłukomy

Powiatowy Zarząd Dróg w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Walki Młodych 78
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 349-08-84 , fax. 0-67 349-08-81
  • Data zamieszczenia: 2013-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Pile
    ul. Walki Młodych 78 78
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 0-67 349-08-84, fax. 0-67 349-08-81
    REGON: 30057954500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogi powiatowej nr 1060P na odcinku Wysoka - Rudna oraz drogi powiatowej nr 1198P na odcinku Kijaszkowo - Tłukomy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg powiatowych: nr 1060P na odcinku Wysoka - Rudna, na powierzchni 5 200 m2, nr 1198P na odcinku Kijaszkowo - Tłukomy, na powierzchni 6 710 m2. Przy wykonywaniu robót należy zachować następującą kolejność prac: 1. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni. 2. Wykonanie pierwszej warstwy utrwalenia z użyciem grysu bazaltowego o frakcji 8-11. 3. Wykonanie drugiej warstwy utrwalenia z użyciem grysu bazaltowego o frakcji 5-8. Roboty należy wykonać zgodnie z technologią robót stosowaną w budownictwie drogowym, określoną w normach branżowych. Podwójne powierzchniowe utrwalenie należy wykonywać przy zastosowaniu następujących materiałów: 1) Lepiszcze bitumiczne - emulsja asfaltowa modyfikowana K1 - 65 MP; 2) Grys bazaltowy - frakcje 5-8, 8-11; 3) Grys bazaltowy - jako jedyny możliwy do użycia w technologii drogowej; 4) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 5-8, w ilości 8,0 dm3/m2; 5) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 8-11, w ilości 10,0 dm3/m2. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W związku z tym, że cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową, Wykonawca winien obliczyć ją na podstawie SIWZ, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, uwzględniając wszystkie koszty, jakie jest w stanie przewidzieć, że poniesie w trakcie realizacji zamówienia. Roboty będą prowadzone zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę projektem tymczasowej organizacji ruchu. Projekt winien zawierać wymagane przepisami prawa uzgodnienia. Koszt opracowania projektu ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót, który będzie nadzorował realizację robót i odpowiadał za ich wykonanie. Wykonawca nie może udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres krótszy niż 12 miesięcy. Wykonawca na terenie prowadzenia robót jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego. W czasie wykonywania robót Wykonawca ustawi i będzie obsługiwał wymagane znaki drogowe i elementy zabezpieczenia ruchu, zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo ruchu pojazdów i pieszych. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT. Do faktury VAT musi być dołączony protokół odbioru wykonanych robót zaakceptowany przez Zamawiającego, - zapłata faktury uwarunkowana będzie bezusterkowym odbiorem robót, - termin zapłaty faktury - do 21 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach