Przetargi.pl
Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych w ramach likwidacji barier architektonicznych w odniesieniu do uczniów niepełnosprawnych

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Synów Pułku 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 563 48 84 , fax. 082 563 48 84
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7
    ul. Synów Pułku 15 15
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 563 48 84, fax. 082 563 48 84
    REGON: 11071177600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska jednostka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych w ramach likwidacji barier architektonicznych w odniesieniu do uczniów niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych w ramach likwidacji barier architektonicznych w odniesieniu do uczniów niepełnosprawnych. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Chełmie przy ul. Synów Pułku 15, w tym : 1) Wykonanie robót pomiarowych przy korytach pod chodniki. 2) Wykonanie wykopów pod schody i pochylnię dla niepełnosprawnych, 3) Wykonanie zbrojenia schodów zewnętrznych, 4) Betonowanie schodów i fundamentów pod pochylnię dla osób niepełnosprawnych, 5) Wykucie z muru ościeżnic okiennych, 6) Wstawienie drzwi aluminiowych zewnętrznych, 7) Ułożenie kostki brukowej wraz z jej zagęszczeniem, 8) Montaż balustrad ze stali nierdzewnej, 9) Montaż kurtyny powietrznej, 10) Malowanie, 11) Wywiezienie materiałów porozbiórkowych i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. 3. Szczegółowy zakres robót określa: przedmiar robót (załącznik nr 7 do SIWZ), dokumentacja projektowa (załącznik nr 9 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11 do SIWZ), 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom oraz osobom przebywającym na terenie szkoły w czasie wykonywania prac. 2) ubezpieczenie przedmiotowych robót, przy czym ubezpieczeniu podlegać będzie w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy i jego pracowników w trakcie prowadzenia robót oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami. 3) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 4) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zamówienia, 5) opracowanie dokumentacji powykonawczej i kosztorysów powykonawczych wraz z 4 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania, 6) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji , zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia. 5.Wykonanie zamówienia wino nastąpić zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej, Prawem Budowlanym i kosztorysem ofertowym. 6. Zamawiający dokona zgłoszenia rozpoczęcia robót do Wydziału Gospodarki Przestrzennej, Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Chełm (Zamawiający uzyska odpowiednie upoważnienie do prowadzenia robót przez Wykonawcę).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.zso7.net.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach