Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 497 277 , fax. 413 497 278
- Data zamieszczenia: 2019-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 497 277, fax. 413 497 278
REGON: 14070000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie parkingu przy budynku Centrum Komunikacji Medialnej i Informacji Naukowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. „Wykonanie parkingu przy budynku Centrum Komunikacji Medialnej i Informacji Naukowej ” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Dokumentacja projektowa, dostępna pod linkiem https://ujk.edu.pl/dzp/files/d/dokumentacja_projektowa_dot_DP-2301-7-2019.zip 3.Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających wykonaniu parkingu i dróg dojazdowych zgodnie z projektem i pozwoleniem na budowę. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone, wbudowane, użyte materiały wynosi minimum 96 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. (Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 96 miesięcy zostaną odrzucone). 6.Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty budowlane i dostarczone, wbudowane, użyte materiały wynosi minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. (Oferty zawierające okres rękojmi krótszy niż 60 miesięcy zostaną odrzucone). Uwaga: okres rękojmi stanowi jedno z kryteriów oceny ofert! 7.Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności (prace fizyczne) w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagania wskazanego wyżej, w szczególności poprzez zlecenie kontroli PIP oraz zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Nr 15 1160 2202 0000 0003 3977 3201. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie u Zamawiającego lub w banku. 4.Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – oznaczenie sprawy DP.2301.7.2019” 5.Wadium wniesione przelewem na konto Uniwersytetu będzie uznane za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. 6.Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 7.W przypadku wniesienia wadium w innych formach niż pieniężna, dopuszczonych przepisami ustawy PZP art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. 8.Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7a) ustawy PZP. 9.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ponadto Wykonawca złoży: a) szczegółowy opis doświadczenia kierownika robót w specjalności drogowej i posiadanych przez niego uprawnień – wzór formularza stanowi załącznik nr 9. Uwaga: Dokument służy do obliczenia punktów w kryterium „doświadczenie kierownika robót” winien być dołączony do oferty. Dokument ten nie jest dokumentem który podlega uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub/i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. c) dowód wniesienia wadium – jeżeli będzie wniesione w innej formie niż pieniężna. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia. 3.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 ppkt.1) niniejszego Rozdziału. 4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania- w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia o których mowa w pkt. 1 ppkt.1) i 2) dotyczące tych podmiotów. 5.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa szkoły i przedszkola w Łachowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na potrzeby utworzenia żłobka
Dodano: 2024-03-28 - Wymiana dźwigu osobowego w budynku Starostwa Powiatowego w Starachowicach, w ramach programu "Dostępna Przestrzeń Publiczna"
Dodano: 2024-03-27 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Koćmierzów
Dodano: 2024-03-26 - Modernizacja izby przyjęć w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-03-25 - „Przebudowa drogi w miejscowości Chwałki oraz remont drogi wmiejscowości Zdanów - Kleczanów”
Dodano: 2024-03-22 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w miejscowości Chełmce
Dodano: 2024-03-22 - Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej w Prawęcinie
Dodano: 2024-03-21 - "Budowa i modernizacja infrastruktury wodnej w miejscowości Kotuszów, Korytnica i Jabłonica"
Dodano: 2024-03-17 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Ostrowieckiego poprzez remont drogi powiatowej nr 1607T oraz drogi powiatowej nr 1626T
Dodano: 2024-03-15 - „Budowa infrastruktury drogowej, turystycznej i sportowej w Gminie Radoszyce - Budowa infrastruktury turystycznej na terenach przyległych do zalewu „Antoniów”
Dodano: 2024-03-08