Przetargi.pl
Wykonanie nowych dachów wielospadowych na kompleksie budynków oraz budowa przedsionka przy budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Rucianem-Nidzie

Urząd Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie ogłasza przetarg

  • Adres: 12-220 Ruciane-Nida, Aleja Wczasów 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4231036 , fax. 087 4254456
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie
    Aleja Wczasów 4 4
    12-220 Ruciane-Nida, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4231036, fax. 087 4254456
    REGON: 00053082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ruciane-nida.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nowych dachów wielospadowych na kompleksie budynków oraz budowa przedsionka przy budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Rucianem-Nidzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowych dachów wielospadowych na kompleksie budynków oraz budowa przedsionka przy budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Rucianem-Nidzie obejmujące: - roboty rozbiórkowe; - budowę kominów; - zalewanie wieńców żelbetowych; - murowanie szczytów; - wykonanie dachów; - budowę przedsionka; - budowę podjazdów i schodów; - wykonanie instalacji ochronnej odgromowej - obróbki i roboty wykończeniowe zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt 4 ppkt 6) lit. c, d, f SIWZ i oświadczenia określonego w pkt 4 ppkt 6) lit. b SIWZ, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt 4 ppkt 6) lit. e, g SIWZ i oświadczenia określonego w pkt 4 ppkt 6) lit. b SIWZ, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 4 ppkt 6) lit. b SIWZ, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 4 ppkt 6) lit. b SIWZ, 5. akceptują warunki i wymagania określone w niniejszej SIWZ, 6. dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. 7. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie Wykazu podobnych wykonanych prac - załącznik do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy wraz z cenami (załącznik nr 1 do SIWZ); 2. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ); 3. oryginał lub potwierdzoną kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru sądowego lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji dzielności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4. polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru (załącznik nr 3 do SIWZ); 6. dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt 5 posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego; 7. wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 8. kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ruciane-nida.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach