Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na ulicy Kościelnej w miejscowości Orneta na powierzchni 570m2

Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Wyszyńskiego 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 767 00 10 , fax. 089 767 00 10
  • Data zamieszczenia: 2012-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim
    ul. Wyszyńskiego 20 20
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 767 00 10, fax. 089 767 00 10
    REGON: 17092187000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na ulicy Kościelnej w miejscowości Orneta na powierzchni 570m2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na ul. Kościelnej w miejscowości Orneta na powierzchni 570 m2. 2. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1) Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm - 570 m2, 2) Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej - 570 m2, 3) Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 570 m2, 4) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - gr. po zagęszczeniu 4 cm - 570 m2, 5) Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 4 szt. 3. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa: przedmiar robót ( załącznik nr 9 do SIWZ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz plan zakresu robót ( załącznik nr 10 do SIWZ)- stanowiąca integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umowy. 4. Wykonawca przed opracowaniem oferty dokona na własny koszt wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobędzie, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót przed osobami postronnymi. 6. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania na czas prowadzenia robót wraz z ich ustawieniem. 7. Wymagany termin gwarancji na wykonane prace wynosi 36 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru robót. 8. Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, w trakcie wykonywania zadania wymienionego w § 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_lidzbarski/280/Zarzad_Drog_Powiatowych/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach