Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni brukowych w sołectwach Broszkowice i Brzezinka

GMINA OŚWIĘCIM ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Zamkowa 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8449563 , fax. 33 8449510
  • Data zamieszczenia: 2022-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA OŚWIĘCIM
    ul. Zamkowa 12
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 8449563, fax. 33 8449510
    REGON: 072181876
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni brukowych w sołectwach Broszkowice i Brzezinka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYMIANA NAWIERZCHNI PRZY BUDYNKU GMINNYM-OSP BRZEZINKA 1. Zakres prac:a) rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej;b) rozbiórka fragmentu chodnika z płyt chodnikowych, rozbiórka masztu c) roboty ziemne, korytowanie wraz z wywozem i utylizacją urobkud) wykonanie warstw konstrukcyjnych projektowanej nawierzchni e) ułożenie projektowanych elementów liniowych w postaci krawężników;f) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm; g) wykonanie wpustów deszczowych h) regulacja elementów studni kanalizacji sanitarnej;i) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego miejsca dla niepełnosprawnych - 1 kpl. j) oznakowanie wyjazdu /drogi dojazdowej - do garażu2. Szczegółowy zakres robót dla każdego zadania oddzielnie określa Specyfikacja Wykonania Zamówienia, przedmiary robót, opis przedmiotu zamówienia ,Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.3.Szczegółowe zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego, a w szczególności: zasady realizacji przedmiotu zamówienia i jego odbiór przez Zamawiającego, wynagrodzenie, terminy płatności, wysokość kar umownych określone zostały w Załączniku Nr 8 do SWZ Istotne postanowienia umowy.MODERNIZACJA I ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY REMIZIE OSP W BROSZKOWICACH 1. Zakres prac:a) rozebranie istniejących nawierzchni przed budynkiem: fragmenty nawierzchni betonowej, z płyt chodnikowych i asfaltowej wraz z wywozem utylizacją urobkub) roboty ziemne, korytowanie wraz z wywozem i utylizacją urobkuc) wykonanie warstw konstrukcyjnych nowej nawierzchni d) ułożenie projektowanych elementów liniowych w postaci krawężników i obrzeży;e) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej f) wykonanie odwodnienia oraz wymiana elementów studni kanalizacji sanitarnej (2 szt.)g) remont schodów zewnętrznych (rozbiórka oraz odtworzenie schodów terenowych z kostki brukowej i palisady)h) remont murków przy okienkach piwnicznych i) montaż krat na istniejących studzienkach okiennych - krata stalowa podestowa gr 25 mm,(3szt)2. Szczegółowy zakres robót dla każdego zadania oddzielnie określa Specyfikacja Wykonania Zamówienia, przedmiary robót, opis przedmiotu zamówienia ,Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.3.Szczegółowe zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego, a w szczególności: zasady realizacji przedmiotu zamówienia i jego odbiór przez Zamawiającego, wynagrodzenie, terminy płatności, wysokość kar umownych określone zostały w Załączniku Nr 8 do SWZ Istotne postanowienia umowy.MODERNIZACJA CHODNIKÓW ORAZ TERENÓW UTWARDZONYCH W SOŁECTWIE BROSZKOWICE - WYKONANIE NAWIERZCHNI Z KOSTKI BRUKOWEJ NA PLACU ZABAW 1. Zakres prac:a) roboty ziemne, korytowanie wraz z wywozem i utylizacją urobkub) wykonanie warstw konstrukcyjnych projektowanej nawierzchni c) ułożenie projektowanych elementów liniowych w postaci krawężników i obrzeży;d) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej2. Szczegółowy zakres robót dla każdego zadania oddzielnie określa Specyfikacja Wykonania Zamówienia, przedmiary robót, opis przedmiotu zamówienia ,Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.3.Szczegółowe zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego, a w szczególności: zasady realizacji przedmiotu zamówienia i jego odbiór przez Zamawiającego, wynagrodzenie, terminy płatności, wysokość kar umownych określone zostały w Załączniku Nr 8 do SWZ Istotne postanowienia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj. co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub/i przebudowie lub/i remoncie nawierzchni brukowej o następującej wartości dla :Zadania Nr 1 o wartości min. 60 000,00zł bruttoZadania Nr 2 o wartości min. 45 000,00zł bruttoZadania Nr 3 o wartości min. 10 000,00zł bruttoOcena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach