Przetargi.pl
Rewitalizacja placu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Słowackiego w Brzeszczach

Urząd Gminy Brzeszcze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-620 Brzeszcze, ul. Kościelna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 327 728 500
  • Data zamieszczenia: 2020-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brzeszcze
    ul. Kościelna 4
    32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie
    tel. 327 728 500
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.brzeszcze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja placu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Słowackiego w Brzeszczach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rewitalizacją placu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Słowackiego w Brzeszczach obejmujące w swym zakresie: a) prace rozbiórkowe części obecnego wyposażenia, tj.: 1. drewniany zestaw zabawowy – 1 szt. 2. kosz na śmieci – 1 szt. 3. ławka – 2 szt. b) modernizację boiska sportowego – m.in. wykonanie nawierzchni bezpiecznej metodą natryskową, c) prace ziemne i fundamentowe związane z montażem elementów wyposażenia placu, tj.: I. urządzeń sprawnościowo-rekreacyjnych: 1. podniebna deskorolka – 1 szt., 2. kącik gimnastyczny – 1 szt., 3. belka do balansowania – 2 szt., 4. drążki gimnastyczne – 1 szt., 5. rodeoboard – 1 szt., 6. sprężyna wagowa – 1 szt., 7. bujak sprężysta gałąź – 1 szt., 8. zestaw muzyczny DJ-Post – 1 szt., 9. Zestaw do street workotu – 1 szt., II. ławek, koszy na śmieci i regulaminów: 1. ławka z oparciem – 4 szt., 2. kosz na śmieci – 2 szt., 3. tablica z regulaminem – 2 szt., d) montaż nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych z wbudowaną biowłókniną traw pod montowanymi urządzeniami, e) zagospodarowanie terenu (m.in. urządzenie zieleni: nowe nasadzenia drzew i krzewów, odtworzenie trawnika wraz z niwelacją terenu), f) remont ogrodzenia placu z siatek ażurowych na kompletne ogrodzenie panelowe, ocynkowane, malowane proszkowo z wykonaną podmurówką. Ponadto zamontowane zostaną furtki (3 szt. o szer. +/- 1m) oraz brama skrzydłowa o łącznej szer. 4m (2 skrzydła po 2m szerokości). Ich lokalizację ustalono w następujący sposób: 1. pierwsza furtka i brama skrzydłowa – przy głównym wejściu (od strony alejki ze sklepami), 2. druga furtka – od strony budynku ośrodka zdrowia (przy budynku byłej apteki), 3. trzecia furtka – w istniejącym ogrodzeniu Szkoły Podstawowej nr 2 (UWAGA: ta część ogrodzenia nie podlega remontowi !). Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą i musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na swojej stronie internetowej http://www.brzeszcze.pl.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach