Przetargi.pl
Wykonanie następujących prac remontowych w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy: - remont 5 szt. klatek schodowych w budynku przy ul. Wojciechowskiego 12 - wymiana stolarki okiennej wraz z nawiewnikami w lokalach mieszkalnych nr 33 i 39 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 12 - remont klatki schodowej w budynku przy ul. Fordońskiej 432 Sprawa nr 3 /P/2010

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3481600 , fax. 052 3481607
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
    ul. Śniadeckich 1 1
    85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3481600, fax. 052 3481607
    REGON: 09045850700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie następujących prac remontowych w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy: - remont 5 szt. klatek schodowych w budynku przy ul. Wojciechowskiego 12 - wymiana stolarki okiennej wraz z nawiewnikami w lokalach mieszkalnych nr 33 i 39 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 12 - remont klatki schodowej w budynku przy ul. Fordońskiej 432 Sprawa nr 3 /P/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie prac remontowych w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy polegające na : - remoncie 5 szt. klatek schodowych obejmujących przygotowanie podłoża tynków i ich malowanie a także malowanie okien, balustrad, drzwi i innych elementów, - wymianie 8 szt. stolarki okiennej wraz z nawiewnikami w lokalach mieszkalnych nr 33 i 39 w budynku mieszkalnym przy ul. Wojciechowskiego 12 w Bydgoszczy, - malowaniu klatki schodowej w budynku przy ul. Fordońskiej 432 w Bydgoszczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu brać mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w szczególności: - posiadają aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenia z US i ZUS 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, a w szczególności: - wskaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich pięciu lat, polegające na: a) remoncie klatki schodowej i wymianie okien na wartość co najmniej 50tys. złotych - dla zadania nr 1 b) remoncie klatki schodowej na wartość co najmniej 10 tys. złotych - dla zadania nr 2 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności : - dysponują kierownikiem budowy-robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej: - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min 50 000,00 zł Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w punkcie 7 SIWZ, wg formuły spełnia - nie spełnia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów o których mowa w pkcie 7 ppkt 3), 4), 5), 6), 7), 8) Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2.oświadczenie o niespełnianiu przesłanek do wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji 3.aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji; 7.wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 5a i/lub 5b i 5c, do niniejszej specyfikacji; 8.opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach