Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Batorego 17/19
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6100319 , fax. 056 6557530
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu
ul. Batorego 17/19 17/19
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6100319, fax. 056 6557530
REGON: 87025227400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE STERYLIZACJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO, NARZĘDZI MEDYCZNYCH, BIELIZNY MEDYCZNEJ I DOSTAWY MATERIAŁU OPATRUNKOWEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1) Usługa dezynfekcji, mycia, przeglądu, konserwacji, pakowania i sterylizacji narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego parą wodną pod ciśnieniem w temperaturach 134 st C i 121 st C, 2) Usługa pakowania przygotowanej przez Zleceniodawcę bielizny operacyjnej oraz materiału opatrunkowego i sterylizacji parą wodną pod ciśnieniem w temperaturach 134 st C i 121 st C, 3) Usługa dezynfekcji, mycia, pakowania i sterylizacji sprzętu medycznego plazmą nadtlenku wodoru, 4) Usługa dezynfekcji sprzętu medycznego, zapewniająca wysoki poziom czystości mikrobiologicznej, 5) Transport narzędzi chirurgicznych, sprzętu medycznego, bielizny operacyjnej i materiału opatrunkowego do i ze sterylizacji zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz, 6) Sukcesywna dostawa sterylnych pakietów z materiałem opatrunkowym określonym w załączniku nr 2 do siwz (wyroby te powinny być zarejestrowane jako wyroby chirurgiczne inwazyjne - klasa IIa, reguła 7) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851120007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: brak
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania; a) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonują lub wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem (usługa sterylizacji narzędzi, sprzętu medycznego) i wartością min. 500 000 zł brutto każda. Przez wartość brutto rozumie się wartość wraz z należnym podatkiem VAT, b) przedłożą dokumenty potwierdzające, że dostawy określone powyżej w pkt a, są wykonywane lub zostały wykonane należycie c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 prawo zamówień publicznych, 3. przedłożą na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w Części III i Części I ust. 6 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej zwaną siwz), 4. spełniają warunki określone w niniejszej siwz, 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w Części III, wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załącza do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do siwz. 2. W celu wykazania się, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych, w szczególności posiadania wiedzy i doświadczenia załącza do oferty następujący dokument: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg wzoru określonego w załączniku nr 9 do siwz, b) dokumenty potwierdzające, że dostawy z wykazu określonego w pkt a zostały wykonane należycie, 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych załącza do oferty następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 7 do siwz, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 prawo zamówień publicznych, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 4. Dla potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę pakiety z materiałem opatrunkowym odpowiadają określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 wymaganiom, Wykonawca musi dołączyć do oferty: 1) próbki oferowanych pakietów, 2) dla potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę pakiety z materiałem opatrunkowym są dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne powinien na oferowane przez siebie towary złożyć wraz z ofertą odpowiednio: a) deklaracje zgodności producenta - dla wyrobów medycznych wszystkich klas, b) certyfikaty jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego (Certyfikaty CE) - dla klasy wyrobu I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III, c) wpisy/zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania - dla wyrobów medycznych wszystkich klas za wyjątkiem I i IIa jednak pod warunkiem, że pierwsze wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju UE, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych - w takim przypadku należy załączyć stosowne oświadczenie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.med.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI STERYLIZACJI Z PEŁNYM PROCESEM OBRÓBKI TECHNOLOGICZNEJ DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CHEŁMNIE
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usług odbioru, przewozu i przechowywania zwłok w chłodni osób zmarłych w Szpitalu Powiatowym Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu.
Dodano: 2015-02-05 - Świadczenie usługi sterylizacji z pełnym procesem obróbki technologicznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
Dodano: 2013-05-09 - Świadczenie usług odbioru, przewozu i przechowywania zwłok w chłodni osób zmarłych w Szpitalu Powiatowym Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu.
Dodano: 2013-01-17 - Świadczenie usługi sterylizacji z pełnym procesem obróbki technologicznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
Dodano: 2010-01-21