Przetargi.pl
Wykonanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej części zachodniej Aglomeracji Krzymów.

Urząd Gminy Krzymów ogłasza przetarg

  • Adres: 62-513 Krzymów, ul. Kościelna 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2413280 , fax. 063 2413091
  • Data zamieszczenia: 2010-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krzymów
    ul. Kościelna 2 2
    62-513 Krzymów, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2413280, fax. 063 2413091
    REGON: 00054800500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzymow.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej części zachodniej Aglomeracji Krzymów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej części zachodniej aglomeracji Krzymów. Zakres obowiązków nadzoru inwestorskiego: - Do podstawowych obowiązków i uprawnień nadzoru inwestorskiego należą obowiązki i uprawnienia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz wymienione poniżej - Dokładne zapoznanie się z opracowaną dokumentacją projektowo - kosztorysową i zgłoszenie inwestorowi i projektantowi ewentualnych uwag do dokumentacji - Udział w przekazaniu terenu budowy - Kontrola realizacji inwestycji zgodnie z opracowanym przez wykonawcę harmonogramem rzeczowo - finansowym - Sprawdzanie kalkulacji szczegółowych przedkładanych przez wykonawcę robót - Sprawdzanie faktur wykonawcy oraz materiałów załączonych do rozliczenia robót - Zgłaszanie inwestorowi potrzeby wykonania robót dodatkowych i zamiennych, przygotowanie protokołu konieczności na te roboty wraz z analizą kosztową, a po ich akceptacji przez inwestora - pełnienie nadzoru - Opiniowanie wniosków w sprawie zmiany sposobu wykonywania robót, w szczególności materiałów, zmiany materiałów, urządzeń - Przygotowanie czynności związanych z odbiorem końcowym (a także w razie potrzeby - częściowym), udział w odbiorach - Nadzór i wyegzekwowanie wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru końcowego lub częściowego - Bieżące rozliczanie etapów robót - Udzielenie pisemnych opinii dotyczących wad przedmiotu odbioru uznanych za nienadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia wykonawcy - W okresie rękojmi: branie udziału w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad oraz kontrola usunięcia przez wykonawcę tych wad - Pobyt na budowie i na naradach u Zamawiającego 3 razy w tygodniu, w dniach: poniedziałek, środa i piątek, a także na każde wezwanie Zamawiającego. - Rozliczenie budowy i przedstawienie rozliczenia w WFOŚiGW w Poznaniu. Opis inwestycji: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami o łącznej długości 32,673 km w tym 5,59 km rurociągi tłoczne wraz z 15 sieciowymi przepompowniami ścieków. a) etap I - Brzezińskie Holendry + Brzeźno ul. Krzymowska b) etap II - Brzeźno ul. Główna, Sienna i Miodowa + Brzeźno Parcele c) etap III - Brzeźno ul. Główna cz. 2, Dojazdowa, Sosnowa + Szczepidło i Zalesie Szczegółowy zakres rzeczowy został wskazany w takich dokumentach jak: projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Wszystkie dokumenty pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krzymow.nowoczesnagmina.pl/?c=179
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach