Przetargi.pl
Wykonanie monitoringu trzech fragmentów Skarpy Warszawskiej

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (+48 22) 443 14 00 , fax. (+48 22) 50 50 673
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    Pl. Bankowy 3/5 3/5
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (+48 22) 443 14 00, fax. (+48 22) 50 50 673
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie monitoringu trzech fragmentów Skarpy Warszawskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zaprojektowanie i założenie systemu wieloletniego monitorowania stabilności Skarpy Warszawskiej na wytypowanych odcinkach, o największym stopniu zagrożenia ruchami masowymi ziemi, tzn. w rejonie Starego Miasta (od ulicy Kościelnej do klasztoru Sióstr Wizytek), w rejonie ulicy Myśliwieckiej i w sąsiedztwie kościoła p. w. Św. Katarzyny, a także do kontroli wytypowanych budynków i budowli, usytuowanych w ww. rejonach w strefie objętej ruchami Skarpy, w szczególności: a) Zaprojektowanie i wdrożenie numerycznego systemu gromadzenia i przetwarzania danych pomiarowych wraz z ich odpowiednią prezentacją; b) Wykonanie wyjściowej (zerowej) obserwacji w założonej sieci punktów pomiarowych, opracowanie algorytmów obliczeniowych i matematycznie ścisłe wyrównanie wyników liczbowych pomiarów; c) Przygotowanie schematów do geologicznej i geotechnicznej interpretacji danych, uzyskanych z pomiarów geodezyjnych, o okresowych przemieszczeniach punktów kontrolnych osadzonych w gruncie oraz badanych budynkach i budowlach (obiektach stałych); d) Opracowanie i wdrożenie, przy współudziale właściwych jednostek organizacyjnych Urzędu miasta stołecznego Warszawy, efektywnego systemu stałej ochrony przed zniszczeniem znaków pomiarowych w sieci monitorującej przemieszczenia na terenie Skarpy; e) Wykonanie w kolejnych latach cyklicznych obserwacji w sieci punktów pomiarowych wraz z obliczeniem wielkości przemieszczeń i ich interpretacją geotechniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907115009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 15 000 zł. Uwaga! Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków. Do wniesienia wadium zobowiązani będą jedynie wykonawcy zaproszeni do składania ofert ostatecznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 1.2. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali przynajmniej 2 opracowania w zakresie projektowania sieci pomiarowej do monitorowania terenów zagrożonych osuwaniem się mas ziemnych wraz z analizą geotechniczną zaobserwowanych ruchów budynków, budowli, reperów gruntowych lub inklinometrów, na tle geologicznej budowy i własności geotechnicznych gruntu, każde o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł.; 1.3. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali przynajmniej 2 opracowania w zakresie projektowania i tworzenia baz danych w środowisku GIS oraz w modelowaniu przestrzennym, każde obejmujące obszar nie mniejszy niż 40 000 m2. 1.4. Dysponują przynajmniej 4 osobowym zespołem osób zdolnym do wykonania zamówienia, w którym: 1.4.1. przynajmniej 1 osoba posiada uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, wydane na podstawie art. 45 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.); 1.4.2. przynajmniej 1 osoba posiada uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 4 - geodezyjna obsługa inwestycji, wydane na podstawie art. 45 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.); 1.4.3. przynajmniej 2 osoby posiadają kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi kategorii VI lub VII, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2005 r. Nr 228, poz. 1947 ze zm.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, zawartych w złożonym przez Wykonawcę wniosku, na potwierdzenia ich spełnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; c) wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 opracowań w zakresie projektowania sieci pomiarowej do monitorowania terenów zagrożonych osuwaniem się mas ziemnych wraz z analizą geotechniczną zaobserwowanych ruchów budynków, budowli, reperów gruntowych lub inklinometrów, na tle geologicznej budowy i własności geotechnicznych gruntu, każde o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł; d) wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie przynajmniej 2 opracowań w zakresie projektowania i tworzenia baz danych w środowisku GIS oraz w modelowaniu przestrzennym, każde obejmujące obszar nie mniejszy niż 40 000 m2. e) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wyszczególnione w wykazach, o których mowa w pkt 1 lit. c) i d) zostały wykonane należycie; f) wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, o których mowa w sekcji III.2) pkt 1.4.1., 1.4.2. oraz 1.4.3. g) w przypadku gdy Wykonawca sam nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 1 lit. f); 2. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty wstępnej Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu w liczbie nie większej niż 4. W przypadku, gdy więcej niż 4 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do złożenia oferty tych 4 z nich, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów, wg zasady : a) za każde opracowanie, o którym mowa w sekcji III.2) pkt 1.2. w zakresie projektowania sieci pomiarowej do monitorowania terenów zagrożonych osuwaniem się mas ziemnych wraz z analizą geotechniczną zaobserwowanych ruchów budynków, budowli, reperów gruntowych lub inklinometrów, na tle geologicznej budowy i własności geotechnicznych gruntu, każde o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł - 10 pkt; b) za każde opracowanie, o którym mowa w w sekcji III.2) pkt 1.3. w zakresie projektowania i tworzenia baz danych w środowisku GIS oraz w modelowaniu przestrzennym, każde obejmujące obszar nie mniejszy niż 40 000 m2 - 10 pkt; c) za każdą osobę zdolną do wykonania zamówienia, o których mowa w sekcji III.2) pkt 1.4.1., 1.4.2. oraz 1.4.3. - 1 pkt; d) w przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów decydować będzie łączna wartość wykazanych opracowań, o których mowa w sekcji III.2) pkt 1.2 ogłoszenia. 3. Wykonawca zagraniczny 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 lit. b), składa dokument lub dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 3.1. oraz w pkt 1 lit. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. 4. Wniosek składany wspólnie 4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: 4.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 4.1.2. Pełnomocnictwo oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinno być załączone do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 4.1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4.1.4. Stosowne odpisy z rejestru bądź ewidencji (pkt 1 lit. b) muszą zostać dołączone do wniosku dla wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4.1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie), na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 1 lit. c), d), e) f) i g). 4.1.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających wniosek wspólny. 4.1.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do wniosku muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 4.1.8. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu wniosku. 5. Wymogi formalne dotyczące składanych dokumentów a) wniosek, wykaz oraz oświadczenie - pod rygorem uznania za nieważne - muszą zostać sporządzone w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej np.: na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem czytelnym pismem oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej; b) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; c) pozostałe oświadczenia i dokumenty należy załączyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub właściwą(e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem) d) Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Wzory formularzy: wniosku, oświadczenia i wykazów można pobrać ze strony internetowej: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php, jak również uzyskać w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 17, u Pani Ewy Górskiej (tel.:022/ 443 14 14 fax: 022/ 50-50-673) w dni robocze w godz.: 8.00÷16.00 lub otrzymać faksem, pocztą lub pocztą elektroniczną e-mail: egorska@um.warszawa.pl na wniosek Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wzór wniosku z zał. można pobrać ze strony http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach