Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji drogi gminnej nr 108330L w miejscowości Wilkołaz Pierwszy od km 0+000 do km 0 + 227 oraz od km 1+ 373 do km 2+583

Gmina Wilkołaz ogłasza przetarg

  • Adres: 23-212 Wilkołaz Pierwszy, 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8212001, 8212035 , fax. 081 8212695
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkołaz
    9 9
    23-212 Wilkołaz Pierwszy, woj. lubelskie
    tel. 081 8212001, 8212035, fax. 081 8212695
    REGON: 43102020400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkolaz.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji drogi gminnej nr 108330L w miejscowości Wilkołaz Pierwszy od km 0+000 do km 0 + 227 oraz od km 1+ 373 do km 2+583
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji drogi gminnej nr 108330L w miejscowości Wilkołaz Pierwszy od km 0+000 do km 0 + 227 oraz od km 1+ 373 do km 2+583 Zamówienie obejmuje: 1.1. Roboty przygotowawcze. 1.2. Roboty rozbiórkowe 1.3. Roboty ziemne. 1.4. Odwodnienie korpusu drogowego. 1.5. Podbudowa - warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm, - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm, - górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 15 cm. 1.6. Nawierzchnia - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm 1.7. Utwardzenie poboczy 1.8. Roboty wykończeniowe 1.9. Oznakowanie pionowe. 2. Zakres robót określony w ust. 1 winien być wykonany zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, przedmiarem robót, zgłoszeniem robót , przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. Wszystkie materiały potrzebne do wykonania w/w zadania zapewnia Wykonawca jak również obsługę geodezyjną. Koszty te winny być uwzględnione we wskaźniku kosztów pośrednich jak i w kalkulacji ceny za roboty budowlane. Wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarach i ST nazwy materiałów, urządzeń lub źródła pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych w rozumieniu na przykład takie jak ... Oznacza to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W takim przypadku wszelkie niezbędne uzgodnienia z autorem dokumentacji projektowej potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń i materiałów w stosunku do wskazanych w projekcie należą do obowiązków Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,- zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia , b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; e) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, przy czym co najmniej 1 robota o minimalnej wartości 500.000 zł w zakresie budowy dróg o nawierzchni bitumicznej z masy asfaltowej, f) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, g) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie h) udzielą gwarancji na okres 36 miesięcy na wykonany przedmiot umowy, i) spełniają pozostałe warunki zawarte w SIWZ. 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ. 3) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a jego ofertę uzna się za odrzuconą. 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum, spółki cywilne). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). Każdy z wykonawców musi się podpisać pod pełnomocnictwem. b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, d) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnika (lidera) należy wskazać w formularzu ofertowym. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. e) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 6) Wykonawca może powierzyć część zakresu robót składających się na przedmiot zamówienia podwykonawcy. Wówczas zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty określające, która część zakresu robót zostanie wykonana przez podwykonawcę ( zał. nr 6) 7) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy z cenami wykonawcy - wg. załącznika nr 1, b) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 - załącznik nr 2, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wskazanie osób, które będą pełniły funkcję kierownika budowy przy realizacji w/w zadania (wg. załącznika nr 4). Wykonawca musi załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wraz z aktualną informacją o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, g) kosztorys ofertowy , który będzie obejmować zakres robót wynikających z przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ h) informacje na temat wykonanych inwestycji w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów, że roboty zostały wykonane należycie, przy czym co najmniej 1 robota o minimalnej wartości 500.000 zł w zakresie budowy dróg o nawierzchni bitumicznej z masy asfaltowej według załączonego formularza - załącznik nr 3 do SIWZ, i) ) informację banku prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową (w wysokości nie mniejszej niż 500.000,- PLN), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, j) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej obejmujący okres realizacji zamówienia. Ponadto do oferty należy dołączyć: - oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji na okres 36 miesięcy ( na formularzu ofertowym), - wykaz prac zleconych do wykonania podwykonawcom ( zał. nr 6 do SIWZ) 2) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 2.1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. c, d, e , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2.2 UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od b do e. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. 3) Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wszystkie dokumenty wystawione w języku innym niż polski muszą być złożone w formie tłumaczenia dokonanego przez tłumacza, opatrzone jego podpisem i pieczęcią. 4) Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilkolaz.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach