Przetargi.pl
WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI BANKOWEJ BUDŻETU GMINY MIŁORADZ ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 01.10.2018 ROKU DO 30.09.2021 ROKU

Gmina Miłoradz ogłasza przetarg

  • Adres: 82213 Miłoradz, ul. Żuławska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 711 531 , fax. 552 711 565
  • Data zamieszczenia: 2018-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłoradz
    ul. Żuławska 9
    82213 Miłoradz, woj. pomorskie
    tel. 552 711 531, fax. 552 711 565
    REGON: 17074791600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miloradz.malbork.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI BANKOWEJ BUDŻETU GMINY MIŁORADZ ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 01.10.2018 ROKU DO 30.09.2021 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miłoradz oraz niżej wymienionych jednostek organizacyjnych w okresie od 1 października 2018 roku do 30 września 2021 roku. W szczególności usługa obejmować będzie: 1. Otwarcie i prowadzenie za pomocą bankowości elektronicznej: a) rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Miłoradz, b) rachunków bieżących i pomocniczych następujących jednostek organizacyjnych: Urząd Gminy- ul. Żuławska 9, 82-213 Miłoradz, Zespół Szkół i Przedszkola – ul. Szkolna 1, 82-213 Miłoradz, Szkoła Podstawowa – Kończewice, 82-213 Miłoradz, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej – ul. Żuławska 9, 82-213 Miłoradz, Gminny Ośrodek Kultury i Sportu – ul. Główna 54, 82-213 Miłoradz, Gminna Biblioteka Publiczna – ul. Główna 54, 82-213 Miłoradz, Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej – ul. Główna 5, 82-213 Miłoradz. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia rachunków bankowych dla Gminy Miłoradz lub jednostek organizacyjnych, które mogą powstać w okresie obowiązywania umowy, na warunkach określonych w ofercie wybranej w niniejszym przetargu. Wybrany w drodze przetargu bank podpisze z każdą jednostką wymienioną odrębną umowę. 2. Realizację zleceń płatniczych – przelewów przekazywanych w formie elektronicznej. 3. Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków bankowych. 4. Naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych w okresach miesięcznych. 5. Przyjmowanie wolnych środków na lokaty długo i krótkoterminowe. 6. Udzielenie Zamawiającemu w każdym roku odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego do wysokości uchwalonej przez Radę Gminy Miłoradz. Dla potrzeb oferty przetargowej należy przyjąć wartość kredytu w wysokości 300.000zł oraz czasookres 91dni w każdym roku x 3 lata. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na zmiennej stopie procentowej, tj. na bazie stawki WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych powiększoną o marżę banku (dodatnią lub ujemną). Stawka WIBOR stanowiącą podstawę do określenia oprocentowania w danym miesiącu wyznaczana będzie każdorazowo, według zasad obowiązujących (stosowanych) przez Wykonawcę i opisane w ofercie. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 1M, zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swą wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Wykonawca zawiadomi Zamawiającego w formie pisemnej, bez obciążania kosztami. Do naliczenia odsetek przyjmuje się, że rok liczy 365 dni. Jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny „in blanco” z kontrasygnatą Skarbnika. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą miesięcznie pobierane ze wskazanego przez Zamawiającego rachunku. Zamawiający może dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu zadłużenia, przy czym każdy wpływ na rachunek bankowy będzie natychmiast powodował zmniejszenie zadłużenia. Uruchomienie tego kredytu będzie następować bez prowizji i opłat. Kredyt w rachunku bieżącym będzie postawiony do wykorzystania przez Zamawiającego w następnym dniu po podpisaniu umowy kredytowej. Zamawiający przed pierwszym uruchomieniem kredytu w danym roku, zawiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z niego co najmniej 5 dni wcześniej i dostarczy wymagane przez Wykonawcę dokumenty. Dla potrzeb oferty przetargowej przyjmuje się WIBOR 1M z dnia 30.05.2018 roku. 7. Automatyczne lokowanie środków finansowych znajdujących się na rachunkach bankowych (w tym na lokaty typu OVERNIGHT). 8. Przekazywanie Zamawiającemu wyciągów bankowych w każdym kolejnym dniu roboczym, w którym były dokonywane operacje na rachunkach bankowych za pośrednictwem drogi e-mail. 9. Wydawanie blankietów czeków gotówkowych. W ramach umowy Bank powinien: 1. Udostępnić Zamawiającemu w siedzibie Zamawiającego system bankowości elektronicznej umożliwiający dokonywanie przelewów oraz uzyskanie informacji o operacjach bankowych i stanie rachunków. 2. Zapewnić instalację i oprogramowania oraz świadczenia usług bankowości elektronicznej we wskazanych jednostkach organizacyjnych gminy umożliwiających dokonywanie przelewów oraz uzyskanie informacji o operacjach bankowych i stanie rachunków. 3. Przeprowadzić kompleksowe przeszkolenie (w siedzibie Zamawiającego i w siedzibach jednostek organizacyjnych gminy) osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej. 4. Świadczyć bieżące doradztwo i pomoc techniczną (w godzinach od 8-15) z zakresu obsługi systemu, a w przypadku awarii systemu wymagane jest bezzwłoczne podjęcie działań w celu jej usunięcia. 5. Świadczyć usługi doradczo-finansowe dla gminy. 6. Wydawać na pisemne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego zaświadczenia i opinie bankowe. 7. Dokonywać zmiany karty wzorów podpisów. Zamawiający nie dopuszcza możliwości opłat i prowizji bankowych za: 1. Instalację, doradztwo i eksploatację systemu bankowości elektronicznej. 2. Wpłaty gotówki przez Zamawiającego i jednostki podlegle oraz inkasentów podatków i opłat na rachunki bieżące i pomocnicze. 3. Wypłaty gotówkowe przez Zamawiającego i jednostki podległe z rachunków bieżących i pomocniczych. 4. Sporządzenie wyciągów bankowych oraz wtórników do wyciągów bankowych. 5. Druki czeków gotówkowych, zabezpieczenie skrytki bankowej i opłat za złożone depozyty oraz zaświadczenia i opinie bankowe. 6. Doradztwo finansowe dla Zamawiającego i jednostek podległych. 7. Realizację przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku). 8. Dokonywanie zmiany karty wzorów podpisów. KOD CVP: 66110000-4 – Usługi bankowe Obowiązki wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności, przez cały okres wykonywania umowy, były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 917). Wymóg ten dotyczy w szczególności osób realizujących przedmiot umowy w zakresie: obsługi bankowej Zamawiającego. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne osoby z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy, których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia osób wykonujący przedmiot zamówienia w sposób określony w punkcie 1 oraz za nie przedstawienia Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od dnia każdorazowego otrzymania wezwania Wykonawcy do przedłożenia zanomimizowanych kopii dokumentów potwierdzających - Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 3.000,00 zł brutto. Uwzględniając specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w zakresie świadczenia usług bankowych będących przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest posiadać zgodę Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, lub inne dokumenty równoważne w zakresie prowadzenia działalności bankowej zgodnie z ustawą Prawo bankowe,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach