Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu powiatu sztumskiego tj. Starostwa Powiatowego w Sztumie i 9 jednostek organizacyjnych

Starostwo Powiatowe w Sztumie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 677 428 , fax. 552 677 442
  • Data zamieszczenia: 2021-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sztumie
    ul. Mickiewicza 31
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 552 677 428, fax. 552 677 442
    REGON: 19262862000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu powiatu sztumskiego tj. Starostwa Powiatowego w Sztumie i 9 jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Warunkiem koniecznym jest posiadanie siedziby lub filii banku w odległości 5 km od siedziby Starostwa Powiatowego w Sztumie mieszczącym się przy ul. Mickiewicza 31 w Sztumie. 2.1. Wykonywanie w okresie od 01.02.2021r. do 31.01.2024r. pełnej obsługi bankowej budżetu Powiatu Sztumskiego tj; Starostwa Powiatowego oraz 9 jego jednostek organizacyjnych polegającej na: a) otwieraniu i prowadzeniu rachunków bieżących , rachunków funduszy specjalnych i celowych , rachunków pomocniczych, b) realizacji poleceń przelewów do innych banków, c) realizacji poleceń przelewów między rachunkami w tym samym banku, d) przyjmowaniu wpłat gotówkowych, e) dokonywaniu wypłat gotówkowych, f) codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych, g) wydawanie blankietów czekowych i codzienne sporządzenie wyciągów bankowych, h) miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych powiatu i jego podległych jednostek, i) obsługa konta za pomocą systemu Home Banking, j) bezpłatne wydawanie zaświadczeń przez bank. 2.2. Informacja o wielkości budżetu na 2020 rok . Projekt budżetu powiatu sztumskiego na 2020 rok: - dochody – 57.263.427,00 zł - wydatki - 59.783.516,00 zł 2.3. Bank dokona w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy bezpłatnej dostawy i instalacji programu typu Home Banking lub innego o takich samych lub wyższych parametrach na 1 stanowisku w siedzibie Zamawiającego oraz w terminie 14 dni w jednostkach podległych, a także bezpłatnie przeszkoli pracowników w zakresie obsługi w/w programu. 2.4. Bank będzie stosować warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do jednostek organizacyjnych powiatu wymienionych w załączniku Nr 5 do SIWZ, które posiadają lub otworzą rachunki w banku wybranym w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. 3. Inne ustalenia - istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy 3.1. Wykonawca wraz z ofertą przedłoży projekt umowy z uwzględnieniem w/w postanowień. 3.2. Bank będzie realizował wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów, stanowiące załącznik do umowy. 3.3. Zamawiający zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Banku o zmianie wszelkich danych stanowiących podstawę otwarcia rachunku, a w szczególności o zmianie osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem. 3.4. Zamawiający upoważnia Bank do pobierania z rachunku bankowego należnych opłat i prowizji za wykonanie czynności bankowych w wysokości, jak w ofercie. Nie dopuszcza się stosowania innych opłat i prowizji bankowych za wykonywanie obsługi bankowej. Podane w ofercie ceny jednostkowe za czynności obsługi bankowej nie będą wzrastać w okresie obowiązywania umowy. 3.5. Wysokość oprocentowania środków na rachunkach zgodnie z ofertą. Kapitalizacja odsetek w okresie miesięcznym. 3.6. Strony postanawiają, że Bank będzie codziennie sporządzał wyciągi bankowe. 3.7. Polecenia przelewów będą w tym samym dniu przekazywane do rozrachunku międzybankowego do godziny 1400 każdego dnia roboczego. 3.8. W ramach umowy na wniosek Zamawiającego bank będzie bezzwłocznie potwierdzać pełnomocnictwa i upoważnienia, wydawać zaświadczenia, opinie, sporządzać informacje o stanie środków na rachunkach bankowych , itp. 3.9. W razie wystąpienia okoliczności powodującej ,że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można byłoby przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie trzech miesięcy od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach i w takim przypadku bank może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3.10. Umowa zostaje zawarta z chwilą podpisania jej przez obie strony. 4. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę - art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp: 4.1. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących czynności w zakresie: a) przyjmowanie przelewów do realizacji w tym samym banku, b) przyjmowanie przelewów do realizacji w innych bankach, c) przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunki bankowe, c) dokonywanie wypłat gotówkowych, d) bezpłatne wydawanie zaświadczeń, opinii i historii prowadzenia rachunków bankowych, e) sporządzanie wyciągów bankowych f) prowadzenie obsługi kasowej w punktach kasowych; na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy. 4.2. Postanowienie powyższe stosuje się do Podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 4.3. Zamawiający będzie miał prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji, do kontroli sposobu wykonywania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 4.1. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający będzie miał prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudnienia pracowników przy realizacji czynności; 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ppkt 4.1.; 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w pkt 4.1., oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach