Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowy Dwór Gdański w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2023 roku

Gmina Nowy Dwór Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Wejhera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 472 401 , fax. 552 472 405
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Dwór Gdański
    ul. Wejhera 3
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 552 472 401, fax. 552 472 405
    REGON: 17074789100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowy Dwór Gdański w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2023 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z obsługą bankową budżetu Gminy Nowy Dwór Gdański i jednostek organizacyjnych. Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Nowy Dwór Gdański objętych postępowaniem przetargowym: a) Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim b) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Gdańskim c) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Janusza Korczaka w Nowym Dworze Gdańskim d) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim e) Szkoła Podstawowa w Lubieszewie f) Szkoła Podstawowa w Wiercinach g) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kmiecinie h) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Marzęcinie i) Miejskie Przedszkole Nr 4 w Nowym Dworze Gdańskim Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych (także w trakcie wykonywania bankowej obsługi) budżetu gminy i jednostek organizacyjnych; 2) Otwarcia i zamknięcia rachunków na wniosek gminy lub jednostek organizacyjnych; 3) Realizacja poleceń przelewu; 4) Realizacja wpłat i wypłat gotówkowych (zastępcza obsługa kasowa); 5) Realizacja tzw. płatności masowych; 6) Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym przeznaczonym do obsługi budżetu Gminy do wysokości określonej upoważnieniem zawartym w uchwale budżetowej; 7) Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej; 8) Wydawanie oświadczeń, zaświadczeń i opinii na żądanie Zamawiającego lub kierowników jednostek organizacyjnych; 9) Wydawanie osobom upoważnionym wyciągów bankowych lub przesłanie elektronicznie; 10) Możliwość uzyskania informacji (podglądu) przez Gminę o stanie środków na rachunkach bankowych jednostek; 11) Bezterminowy dostęp do historii operacji na rachunkach bankowych w systemie bankowości elektronicznej; 12) Zapewnienie dokonywania operacji bankowych do ostatniego dnia roku kalendarzowego; 13) Dokonywanie kwartalnej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych; 14) Zapewnienie „zerowania” rachunków Zamawiającego i jednostek budżetowych, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami tych jednostek, polegające na przekazaniu w ostatnim dniu roboczym każdego roku kwot pozostałych na rachunkach wymienionych w dyspozycjach wraz z naliczonymi odsetkami na wskazane rachunki bankowe budżetu Gminy, wraz z opisem operacji wskazanym przez Zamawiającego i jednostki budżetowe. Zamawiający zakłada, że zerowanie może nie obejmować wszystkich rachunków; 15) Zobowiązanie do zwolnienia z opłat i prowizji wszystkich wpłat gotówkowych dokonywanych przez interesantów na rachunki gminy i jednostek organizacyjnych; 16) Za prowadzenie obsługi bankowej Zamawiający będzie uiszczał miesięczną opłatę ryczałtową, która będzie wielkością stałą w całym okresie obowiązywania umowy i będzie uiszczana do końca każdego miesiąca; 17) Opłata ryczałtowa określona w ofercie będzie obejmowała cały okres obowiązywania umowy i będzie pobierana z rachunku podstawowego Urzędu Miejskiego. Bank zobowiązany jest zapewnić bezpłatne użytkowanie funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej poprzez uruchamianego go przez przeglądarkę internetową i bezpłatne przeszkoleniem pracowników w zakresie jego administracji i obsługi. Elektroniczna obsługa systemu bankowego dotyczy gminy i jej jednostek organizacyjnych. Uruchomienie systemu bankowości elektronicznej winno nastąpić po podpisaniu umowy w terminie umożliwiającym korzystanie z dniem zawarcia umowy. Wykonawca zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami Gminy Nowy Dwór Gdański. Obsługa kasowa dotyczy przyjmowania od Gminy i jej jednostek organizacyjnych wpłat gotówkowych, dokonywania wypłat gotówkowych, obsługi autowypłaty (wypłata gotówkowa w kasie w banku dla wskazanego odbiorcy) zleconej przez jednostkę organizacyjną gminy oraz realizację poleceń przelewu. W tym celu Bank winien posiadać na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański tj. w miejscowości Nowy Dwór Gdański oddział, filię lub punk kasowy zapewniający pełną obsługę bankową Gminy. W przypadku braku oddziału, filii lub punktu kasowego w miejscowości Nowy Dwór Gdański Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 04.01.2021 r. otworzyć placówkę (oddział, filię lub punkt kasowy) i w ten sposób zapewnić pełną obsługę bankową Gminy. W przypadku nie spełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy. Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym przeznaczonym do obsługi budżetu Gminy (bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem i deklaracją wekslową) winno nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego. Uruchomiony kredyt zostanie przeznaczony na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Miejską. Odsetki będą naliczane od kwoty wykorzystanego kredytu, według kalendarza realnego (365-366 dni) i płatne w okresach miesięcznych z dołu w ostatnim dniu kończącym każdy okres obrachunkowy. Maksymalna kwota udzielonego kredytu w rachunku bieżącym wynikała będzie z upoważnienia zawartego w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy. Oprocentowanie kredytu ustala się według zmiennej stawki WIBOR 1M i stałego wskaźnika zwanego marżą banku czyli WIBOR 1M+/- marża Banku. Do naliczenia należnych odsetek za dany miesiąc należy przyjąć średnią arytmetyczną stawki WIBOR 1M z wszystkich notowań tej stawki z miesiąca poprzedzającego spłatę odsetek (niezależnie w jakich dniach w danym miesiącu korzystano z kredytu). Oprocentowanie środków (pozostałych) znajdujących się na wszystkich rachunkach Gminy Nowy Dwór Gdański i jej jednostek organizacyjnych odbywać się będzie w oparciu o obowiązujące w banku stopy procentowe. Bank dla czynności i usług będących przedmiotem zamówienia nie będzie pobierał innych, niż wymienione w Formularzu cenowym oferty prowizji ani opłat z tytułu wykonywania obsługi bankowej budżetu Gminy Nowy Dwór Gdański i jej jednostek organizacyjnych w okresie obowiązywania umowy. Materiały dotyczące budżetu Gminy Nowy Dwór Gdański oraz sprawozdawczości są zamieszczone na stronie BIP http://bip.miastonowydwor.pl/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1896.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego formularz II.3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach