Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa Powiatu Nowodworskiego

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen.Władysława Sikorskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 473 668 , fax. 552 473 670
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. gen.Władysława Sikorskiego 23
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 552 473 668, fax. 552 473 670
    REGON: 19264480800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.nowydworgdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa Powiatu Nowodworskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z obsługą bankową budżetu Powiatu Nowodworskiego i jego jednostek organizacyjnych. 2) Wykaz jednostek organizacyjnych Powiatu Nowodworskiego objętych przedmiotem zamówienia: a) Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim; b) Liceum Ogólnokształcące im Ziemi Żuławskiej w Nowym Dworze Gdańskim; c) Zespół Szkół w Nowym Dworze Gdańskim; d) Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Nowym Dworze Gdańskim; e) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim; f) Dom Pomocy Społecznej „MORS” w Stegnie; g) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim; h) Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim; i) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim; j) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego W Nowym Dworze Gdańskim. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych (także w trakcie wykonywania bankowej obsługi) budżetu Powiatu i jego jednostek organizacyjnych, 2) Otwarcia i zamknięcia rachunków na wniosek Powiatu lub jednostek organizacyjnych, 3) Realizacja poleceń przelewu – Zamawiający informuje, że przewidywana średniomiesięczna liczba poleceń przelewów Powiatu i wszystkich wymienionych jednostek budżetowych w tym również na rachunki umiejscowione w banku obsługującym wynosi 3.690 szt., natomiast średniomiesięczna ilość przelewów pomiędzy rachunkami Powiatu i jednostek budżetowych wynosi 1000 szt. Zamawiający informuję, że mogą wystąpić również przelewy typu Sorbnet w ilości do 10 szt. w skali roku, 4) Realizacja wpłat i wypłat gotówkowych (zastępcza obsługa kasowa) – Zamawiający informuje, że przewidywana średniomiesięczna liczba wpłat gotówkowych wynosi 261 szt., natomiast średniomiesięczna liczba wypłat gotówkowych – autowypłata 10 szt, 5) Realizacja tzw. płatności masowych – Zamawiający informuje, że przewidywana liczba rachunków masowych wynosi 0 szt, 6) Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym przeznaczonym do obsługi budżetu Powiatu do wysokości określonej upoważnieniem zawartym w uchwale budżetowej. 7) Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej, 8) Wydawanie oświadczeń, zaświadczeń i opinii na żądanie Zamawiającego lub Kierowników jednostek organizacyjnych, 9) Wydawanie osobom upoważnionym wyciągów bankowych lub przesłanie elektronicznie, 10) Możliwość uzyskania informacji (podglądu) przez Powiat o stanie środków na rachunkach bankowych jego jednostek organizacyjnych, 11) Bezterminowy dostęp Powiatu do historii operacji na rachunkach bankowych w systemie bankowości elektronicznej, 12) Zapewnienie dokonywania operacji bankowych do ostatniego dnia roku kalendarzowego, 13) Dokonywanie kwartalnej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, 14) Zapewnienie „zerowania” rachunków Powiatu i jego jednostek budżetowych, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami tych jednostek, polegające na przekazaniu w ostatnim dniu roboczym każdego roku kwot pozostałych na rachunkach wymienionych w dyspozycjach wraz z naliczonymi odsetkami na wskazane rachunki bankowe budżetu Powiatu, wraz z opisem operacji wskazanym przez Zamawiającego i jednostki budżetowe. Zamawiający zakłada, że zerowanie może nie obejmować wszystkich rachunków, 15) Zobowiązanie do zwolnienia z opłat i prowizji wszystkich wpłat gotówkowych dokonywanych przez interesantów na rachunki Powiatu i jednostek organizacyjnych, 16) Za prowadzenie obsługi bankowej Zamawiający będzie uiszczał miesięczną opłatę ryczałtową, która będzie wielkością stałą w całym okresie obowiązywania umowy i będzie uiszczana do końca każdego miesiąca, 17) Opłata ryczałtowa określona w ofercie będzie obejmowała cały okres obowiązywania umowy i będzie pobierana z rachunku podstawowego Powiatu Nowodworskiego. 3. Pozostałe wymagania Zamawiającego: 1) Bank zobowiązany jest zapewnić bezpłatne użytkowanie funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej poprzez uruchamianego go przez przeglądarkę internetową i bezpłatne przeszkoleniem pracowników w zakresie jego administracji i obsługi, 2) Elektroniczna obsługa systemu bankowego dotyczy Powiatu i jej jednostek organizacyjnych, 3) Uruchomienie systemu bankowości elektronicznej winno nastąpić po podpisaniu umowy w terminie umożliwiającym korzystanie z dniem zawarcia umowy, 4) Wykonawca zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Powiatu Nowodworskiego, 5) Obsługa kasowa dotyczy przyjmowania od Powiatu i jego jednostek organizacyjnych wpłat gotówkowych, dokonywania wypłat gotówkowych, obsługi autowypłaty (wypłata gotówkowa w kasie w banku dla wskazanego odbiorcy), zleconej przez jednostkę organizacyjną Powiatu oraz realizację poleceń przelewu. W tym celu Bank winien posiadać na trenie Powiatu Nowodworskiego tj. w miejscowości Nowy Dwór Gdański oddział, filię lub punk kasowy zapewniający pełną obsługę bankową Powiatu. W przypadku braku oddziału, filii lub punktu kasowego w miejscowości Nowy Dwór Gdański Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 04.01.2021 r. otworzyć placówkę (oddział, filię lub punkt kasowy) i w ten sposób zapewnić pełną obsługę bankową Powiatu. W przypadku nie spełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy, 6) Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym przeznaczonym do obsługi budżetu Powiatu (bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem i deklaracją wekslową) winno nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego. Uruchomiony kredyt zostanie przeznaczony na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu. Wysokość kredytu będzie określona przez Radę Powiatu. Odsetki będą naliczane od kwoty wykorzystanego kredytu, według kalendarza realnego (365-366 dni), i płatne w okresach miesięcznych z dołu w ostatnim dniu kończącym każdy okres obrachunkowy. Maksymalna kwota udzielonego kredytu w rachunku bieżącym wynikała będzie z upoważnienia zawartego w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy. 7) Oprocentowanie kredytu ustala się według zmiennej stawki WIBOR 1M, i stałego wskaźnika zwanego marżą banku czyli WIBOR 1M+/- marża Banku. Do naliczenia należnych odsetek za dany miesiąc należy przyjąć średnią arytmetyczną stawki WIBOR 1M z wszystkich notowań tej stawki z miesiąca poprzedzającego spłatę odsetek (niezależnie w jakich dniach w danym miesiącu korzystano z kredytu). 8) Oprocentowanie środków (pozostałych) znajdujących się na wszystkich rachunkach Powiatu Nowodworskiego i jej jednostek organizacyjnych odbywać się będzie w oparciu o obowiązujące w banku stopy procentowe. 9) Bank dla czynności i usług będących przedmiotem zamówienia nie będzie pobierał innych, niż wymienione w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), prowizji ani opłat z tytułu wykonywania obsługi bankowej budżetu Powiatu Nowodworskiego i jego jednostek organizacyjnych w okresie obowiązywania umowy. 10) Materiały dotyczące budżetu Gminy Nowy Dwór Gdański oraz sprawozdawczości są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego https://www.bip.nowydworgdanski.pl, 11) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320). 12) Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie czynności rachunkowo-księgowych (w tym obsługa kas) oraz kontakt z Zamawiającym, 13) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 12, są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i powinno zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko, okres zatrudnienia, stanowisko i zakres czynności dla każdej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może żądać kopii umów o pracę i/lub innych dokumentów z których jednoznacznie będzie wynikać, iż skierowane do realizacji zamówienia osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 14) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w rozdziale XVII SIWZ „Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego”, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace. 15) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (t.j., Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 z późn. zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia jest jako załącznik nr 4 do SIWZ UWAGA!!! Prosimy nie składać w/wym. Oświadczenia wraz z ofertą!!!

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach