Przetargi.pl
Wykonanie kompleksowego remontu sali obsługi podatnika i pomieszczeń sanitarnych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach będącym siedzibą Urzędu Skarbowego w Staszowie

Izba Administracji Skarbowej w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-324 Kielce, Sandomierska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 36 42 613 , fax. 41 36 42 615
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach
    Sandomierska 105
    25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 36 42 613, fax. 41 36 42 615
    REGON: 102124000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksowego remontu sali obsługi podatnika i pomieszczeń sanitarnych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach będącym siedzibą Urzędu Skarbowego w Staszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego remontu sali obsługi podatników i pomieszczeń sanitarnych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, będącym siedzibą Urzędu Skarbowego w Staszowie. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zgodnego z zasadami wiedzy technicznej zrealizowania robót budowlanych w zakresie remontu sali obsługi podatników, 8 łazienek i pokoju socjalnego. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania w ramach wynagrodzenia, otrzymanego w wyniku zawarcia umowy wszystkich prac, również tych nie wymienionych w załączonej dokumentacji budowlano-wykonawczej, ale niezbędnych na podstawie obowiązujących norm, przepisów oraz zgodnie z wiedzą techniczną do całkowitej realizacji przedmiotu zamówienia, tak by był on zdatny do celu, któremu ma służyć. 3.Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: 1) opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ 2) dokumentacji budowlano – wykonawczej, która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 4.Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie dokumentacji budowlano-wykonawczej opracowanej przez Biuro Projektowe mgr inż. Zygmunt Waloryszak, z siedzibą w Bełchatowie, przy ul. Michałowskiego 4 . Dokumentacja budowlano-wykonawcza zawiera: 1) Projekt aranżacji - branża budowlano-architektoniczna, 2) Projekt budowlano - wykonawczy - branża budowlano- architektoniczna, 3) Projekt budowlano - wykonawczy - branża elektryczna, 4) Projekt budowlano - wykonawczy - branża instalacyjna, 5) Projekt budowlany - remont pomieszczeń sanitarnych przyziemia oraz na I i II piętrze- branża instalacyjna, 6) Rysunek pomieszczeń węzłów sanitarnych na I i II piętrze i przyziemiu stan istniejący – stan projektowany- branża budowlana, 7) Opis wraz ze schematem – remont pomieszczeń sanitarnych przyziemia oraz na I i II piętrze- branża elektryczna, 8) STWiORB – branża budowlano-architektoniczna, 9) STWiORB – branża elektryczna, 10) STWiORB – branża instalacyjna, 11) Przedmiary robót – branża budowlano- architektoniczna, elektryczna i instalacyjna. 5.W celu określenia zakresu robót Zamawiający dołącza do SIWZ przedmiar robót z zastrzeżeniem, że dostarczony przez Zamawiającego przedmiar robót pełni jedynie funkcję pomocniczą. Wykonawca jest zobowiązany do jego sprawdzenia i weryfikacji aby uwzględnić w ofercie wszelkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. 6.Jakakolwiek niezgodność przedmiaru ze stanem rzeczywistym lub brak w przedmiarze jakichkolwiek robót określonych w SIWZ i wzorze umowy nie zwalnia Wykonawcy od należytego wykonania przedmiotu umowy. 7.W udostępnionym przedmiarze (plik " Branża budowlana - Przedmiar na remont Sali obsługi podatników. ,,pdf") nie należy brać pod uwagę pozycji nr 103- 15* : "dostawa i montaż schodowłazu" - zamówienie nie obejmuje realizacji tego punktu. 8.Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia, dokonać wizji lokalnej oraz sprawdzenia przedmiarów robót w celu ujęcia w swojej ofercie wszystkich (w jego ocenie) niezbędnych robót gwarantujących prawidłowe wykonanie zadania m.in. roboty przygotowawcze, zabezpieczające, transportowe, roboty podstawowe. Termin wizji do ustalenia w godz. od 8:00 do 15:00 z pracownikiem Izby Administracji Skarbowej w Kielcach: Panią Anetą Bona -Rusinek, nr tel. 15 833 18 56 lub 532-079-310.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach