Gmina Rakszawa ogłasza przetarg
- Adres: 37-111 Rakszawa, Rakszawa 506
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2261281 , fax. 017 2261677
- Data zamieszczenia: 2009-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rakszawa
Rakszawa 506 506
37-111 Rakszawa, woj. podkarpackie
tel. 017 2261281, fax. 017 2261677
REGON: 69058182100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakszawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie elewacji i remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Rakszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie elewacji i remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Rakszawie polegać będzie na wykonaniu elewacji poprzez nałożenie wyprawy z tynku mineralnego wraz z przygotowaniem podłoża, przyklejeniem siatki i malowaniem farbami silikatowymi - ok. 720 m2. W zakres robót wchodzi również remont kominów, obróbek blacharskich, podbicia drewnianego pod dachem, instalacji odgromowej i wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej na budynku szkoły - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1: -posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy . Opis oceny spełnienia warunków : 1. Uprawnienia do wykonania określonej działalności : - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - Wykaz personelu , który będzie realizował zamówienie : kserokopia uprawnień kadry technicznej w branży budowlanej oraz aktualną przynależność do Izby , - Wykaz wykonanych robót budowlanych - min. 3 szt. w okresie od 2005 do 2009 roku odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. - Referencje do powyższego wykazu na roboty o wartości odpowiadającej wartości zamówienia - min.3 szt. - Wykaz sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia z podaniem czy stanowi on własność wykonawcy , czy zostanie wynajęty. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - złoży oświadczenie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia : - złoży oświadczenie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. VI SIWZ, dokona oceny spełnienia tych warunków zgodnie z formułą / spełnia - nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy są zobowiązani do załączenia do oferty następujących dokumentów: -Wypełniony formularz ofertowy - Zał. nr 1 -Wypełniony formularz cen czynników produkcji - Zał. nr 2 -Wypełniony kosztorys ofertowy zał. Nr 3 -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 - Zał. nr 4 -Aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Wykaz personelu , który będzie realizował zamówienie : kserokopia uprawnień kadry technicznej w branży budowlanej oraz aktualną przynależność do Izby , -Wykaz wykonanych robót budowlanych - min. 3 szt w okresie od 2005 do 2009 roku odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. -Referencje do powyższego wykazu na roboty o wartości odpowiadającej wartości zamówienia - min.3 szt. -Wykaz sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia z podaniem czy stanowi on własność wykonawcy , czy zostanie wynajęty. -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rakszawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja nawierzchni asfaltowej oraz ciągu pieszego od bramy głównej na teren kompleksu koszarowego zlokalizowanego na terenie Jarosławia przy ul. 3 Maja 80
Dodano: 2016-07-27 - Roboty remontowo-budowlane w Nadleśnictwie Jarosław
Dodano: 2016-07-27 - Konserwacja pomieszczeń, naprawa tynków, malowanie, instalacja elektryczna, osuszanie i odgrzybianie budynku nr 29, konserwacja instalacji zasilającej budynku Nr 67 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22
Dodano: 2016-07-20 - Remont i konserwacja obiektów zabytkowych będących w użytkowaniu Gminy Miejskiej Jarosław
Dodano: 2016-07-19 - Utworzenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych dla dzieci objętych obowiązkowym rocznym przygotowaniem przedszkolnym
Dodano: 2016-07-18 - Remont budynku Nr 5 - ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl. Sprawa Nr ZP/34/2016
Dodano: 2016-07-15 - Konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynkach nr 97 i nr 123 w Żurawicy. ZP/36/2016.
Dodano: 2016-07-15 - Termomodernizacja budynku Przedszkola Gminnego w Tarnowcu
Dodano: 2016-07-14 - Remont polegający na dostosowaniu do obowiązujących przepisów ppoż. budynku nr 1 przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie. Sprawa Nr ZP/36/2016
Dodano: 2016-07-14 - Przedszkole moich marzeń - budowa zaplecza żłobka gminnego poprzez rozbudowę i przebudowę Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych
Dodano: 2016-07-13